انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: SAG magnum 1000
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
(2017-01-12 03:42 PM)sars نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام خدمت تمام دوستان گل . شاید منظورم رو خوب نرسوندم . من تفنگ بادی می خوام بخرم چون اطراف محوطه سیلو پر از کبوتره . و راهنمایی خواستم ببینم آپاچی 900 یا 700 مناسب هست یا نه . طبق اطلاعاتی که تو سایت فروشنده درج شده ساخت چین و تحت لیسانس وینچستره . سوال امنیتی نپرسیدم .
سلام دوست عزیزKhansariha (8)
در مورد تفنگ آپاچی ۹۰۰ باید بگم که خودم قبلا این تفنگ را داشتم البته نه با این اسم بلکه با اسم b11 و مثل هم میمونه که کمی آپاچی ۹۰۰ قنداقش قشنگتر هستش. در مورد قدرت که قدرتش زیاده که کالیبر ۴.۵ اون تا فاصله ۵۰ متری شیشه دلستر را خورد میکنه و دقتش هم اوایل متوسطه و به مرور زمان بعد از دو بسته ساچمه بهتر هم میشه. در مورد آپاچی ۷۰۰ هم باید بگم استهلاکش از آپاچی ۹۰۰ کمتره و اونم به دلیل قدرت کمتری هست که داره و در کل بگم به نظرم تفنگ چینی نخر چون خودم روزی داشتم و استفاده کردم نمیگم بد هست نه اینطور نیست ولی بعد از یه مدت ضامن خراب میشه و واشر پیستونش هم همینطور که قطعات به راحتی تو بازار گیر نمیاد و جنس قنداقش هم نرم هست و به راحتی خش بر میداره. به نظر من یه رنجر آپاچی ۱۱۰۰ ترکیه بخر و یه واشر پیستون ازش عوض کن که خیلی از محصولات آپاچی چین سرتر و بهتره چه از نظر کیفیت و چه قطعات و همه چیزش راحت گیر میاد.
یا علی
ممنون از راهنمایی که کردید . به توصیه دوستم خواستم بگیرم . دل خوشی از آپاچی ندارم . بنظر شما از خانواده گامو هانتر اس ای ای جی تی (میگن قطعاتش کمه تو بازار) و بلک نایت (هر سایتی سر زدم یه قدرت ژول براش گذاشته) خوب هست ؟ شرمنده زیاد سوال می پرسم
(2017-01-14 11:51 AM)sars نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ممنون از راهنمایی که کردید . به توصیه دوستم خواستم بگیرم . دل خوشی از آپاچی ندارم . بنظر شما از خانواده گامو هانتر اس ای ای جی تی (میگن قطعاتش کمه تو بازار) و بلک نایت (هر سایتی سر زدم یه قدرت ژول براش گذاشته) خوب هست ؟ شرمنده زیاد سوال می پرسم
خواهش میکنم دوست عزیزKhansariha (8)
اول از همه میخواستم بگم بهتر بود مشاوره خرید تو تاپیک مخصوص خودش بحث بشه ولی باز اشکالی نداره و بهتره از این به بعد تو تاپیک مشاوره خرید سلاح های بادی به بحث بپردازیم.
در مورد محصولات گامو بگم که تفنگهای خوبی هستن و مورد خاصی ندارند و در صورت مراعات و نگه داری و استفاده درست سالها قابل استفاده هستند و اما در مورد مدل هایی که فرمودید همگی مشابه گامو شادو ۱۰۰۰ هستند و فقط به خاطر اینکه کمی ظاهر خوشکلتر دارند و مجهز به جک igt هستند قیمت بالاتری دارند و از نظر قدرت هم به دلیل جک نیترو پیستونی که دارند حدود ۲ ژول قوی تر از شادو ۱۰۰۰ هستند و قدرت واقعی این تفنگها چیزی در حدود ۲۰ ژول میباشد که گول تبلیغات را نخورید و من اگر خودم بخوام تو محصولات گامو تفنگی را انتخاب کنم شادو ۱۰۰۰ را انتخاب میکنم چون مقرون به صرفه تر است البته من برای انتخاب شما و دیگران ارزش زیادی قائلم و چیزی که بیشتر باهاش حال میکنید رو انتخاب کنید و ظاهر تفنگ هم یکی از اون موارد است. در مورد قطعات هم ۹۰ درصد قطعات که شامل قطعات حیاتی و اصلی تفنگ می شود در بازار موجود هست و به راحتی گیر میاد مثل پیستون، ماشه، واشر پیستون و ... و نهایتا در صورت پیدا نکردن جک igt می توانید سیستم تفنگتون را با اضافه کردن لول فنر و فنر به جای جک سیستم را تغییر دهید. پس بابت قطعات نگران چیز خاصی نباشید و هر موردی که علاقه دارید انتخاب کنید.Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5
لینک مرجع