انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: دوربینهای هاوک-Hawke Scopes
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(2015-02-23 11:10 PM)Cayalouss.The.Removal نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صادق جان تو قسمت عدسی چشمی درپوش محافظ بسته میشه؟؟؟ مانتِ ایگِل ویژن تو اون قسمت پیچ میشه که اگه این مدل از هاک هم این امکان رو داشته باشه منم یدونه میخرم حتما.
نه عرفان جان ، منظورت رو گرفتم مثل سری های تاکتیکال و ساید وایندر و فکر می کنم یکی دو سری دیگه که درپوش پیچی دارند ولی بقیه یا درپوش معمول رو دارند و یا مثل این سری ها از درپوش های جدا شونده کشی استفاده می کنند. اتفاقا خودم همون مدل پایه دوربین ایگل ویژن شما یادم بود ولی قبل از خرید مطمئن شدم این نوع پایه رو این پیچ نمیشه !
در کل یک دوربین ارزان بود با قابلیت معمولی اما کمی بالاتر اگه نه چیز زیادی برای گفتن نداره و اگه به متن ایمیل ارسالی آقای جنکینسون دقت کنید می بینید این دوربین در رده دوربینهای سفارشی برای فروش سایت ها بوده است.
موفق باشیدKhansariha (8)
ممنون دادا زحمت کشیدی...Khansariha (8)
(2015-02-23 04:24 PM)salaeddin نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[تصویر: 14246652313.jpg]


[align=justify]قیمت این دوربین در وبسایت های مختلفی مانند ebay ، آمازون و البته سایت پرطرفدار Aliexpress و چند فروشگاه دیگر حدود 90 تا 100 پاوند بود که من از شرکت الماس باختر در یک دوره تخفیف با قیمت 320 هزار تومان خریداری کردم. قیمت فروش قبلی آن طبق شنیده هایم حدود 400 هزار تومن بوده است. در ادامه تصاویری از بسته بندی

من هم دو هفته قبل یکیشو (3072) از گجت کمپ خریدم 680 هزار تومان
کیفیتش نسبت به خیلی از دوربین های دیگه خیلی بیشتره
خودش می گفت درجه یک و دو چینی داره و من هم حرفشو قبول کردم با توجه به اینکه قیمت الماس باختر را می دانستم اون رو از گجت کمپ خریدم .
نظر شما دوستان گرامی در رابطه با جنس درجه یک و دو و حرف گجت کمپ و قیمتش که به من داده چطور است ؟
ولی من فکر نمیکنم با دو کیفیت متفاوت عرضه بشه چون این مدل ۳۰۷۲ رو میتونید تو فروشگاه های اینترنتی خارجی با قیمت حدود ۱۰۰دلار ببینید.Khansariha (8)
در ایمیل دریافتی از هاوک ، قیمت ها این سایت ها رو high mount گفته بود ، در واقع برای این دوربین بالا دانسته که حق هم داره چون یکسری دوربین در همین رده زوم و کمی کیفیت بالاتر رو نهایت 80 دلار در وبسایت خود در حال فروش است. گجت کمپ هم تا جایی که اطلاع دارم دقیقا همین دوربین رو به فروش می رسانده است (البته تا جایی که بنده اطلاع دارم مدیریت این وبسایت از واردکننده های عمده خریداری می کند و خودش مستقیما اقدام به تهیه این تجهیزات نمی کند). دوستان به طور معمول بازار کالای سلاح های بادی در دست چند وارد کننده است و معمولا بقیه فروشنده ها از طریق ایشان تامین می شوند.
دوست عزیز به جای حدس و گمان زدن ، یک بررسی اولیه از دوربین خود انجام و چند عکس از آن تهیه و در این تاپیک قرار دهید تا بهتر روی این موضوع بحث کنیم. Khansariha (8)
سلام دوستان
من مدل 8.5-25-42 ساید ویندر تاکتیکال رو در ایران گیر اوردم اورجینال اصل امریکا با جعبه الومنیومی و آک اما با توجه به قیمت سایت اصلی که ۳۷۹ دلار هست اما قیمت حدود ۳ تومن بهم دادن آیا ارزش خرید داره واقعا و من برای شکار میخوام ببندم رو وایرخ ۱۰۰ واسه لانگ رنج دوستان نظرتون چیه
سلام خدمت دوست عزیز و همکار ،
دوربین های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ساخت انگلستان هستند. این مورد رو در چند پست قبل تر نیز تاکید کردم. در ضمن مدل 8.5-25*42 سایدویندر تاکتیکال در وب سایت هاوک با قیمت 549 دلار عرضه شده است و بالاترین قیمت را در این سری دارد. در سری سایدویندر معمولی نیز این زوم وجود ندارد. لینک مربوط به این محصول را در پایان این پست قرار می دهم و در بازار اونور آب هم همین حدودا قیمت دارد. من هم یک مورد از همین مدل تهیه کردم حدود 3 میلیون تومان و قیمت بازار ایران فعلا همین هست که البته می تونه تا حدود 2.5 میلیون جا باز کنه و ارزونتر باشه! بستگی به واردکنندگان دارد. البته با توجه به کاربرد شکار ، می توانستید مدل پایه ای تری نیز تهیه کنید ولی برای لانگ رنج مطمئنا این مدل جوابگوی بسیار خوبی خواهد بود و همخوانی بسیار خوبی نیز با نرم افزارهای چیرگان و BRC خود شرکت هاوک دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2015-02-28 04:08 PM)melalis نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان
من مدل 8.5-25-42 ساید ویندر تاکتیکال رو در ایران گیر اوردم اورجینال اصل امریکا با جعبه الومنیومی و آک اما با توجه به قیمت سایت اصلی که ۳۷۹ دلار هست اما قیمت حدود ۳ تومن بهم دادن آیا ارزش خرید داره واقعا و من برای شکار میخوام ببندم رو وایرخ ۱۰۰ واسه لانگ رنج دوستان نظرتون چیه
عرض سلام
البته دوربینهای هاک دوربینهای خوبی هستند اما چون از داشتن ارزش به قیمت سوال فرمودین لازم دیدم یه چند نکته عرض کنم
مورد اول اینکه قیمت و ارزش هر دوربین بسته به امکانات و استانداردهایی هست که هر دوربین داره و چون بحث امکانات و استاندارها خیلی طولانیه و اگه بحث باز بشه تا صبح جای نوشتن داره مقایسه ای که تا حد زیادی درست و قابل اطمینان هست و در حد بحث ما هم کفایت میکنه را عرض میکنم که همون حداقل قیمت جهانی هر مدل دوربینی هست.توجه شما را به دو تا لینک زیر جلب میکنم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دوربین هاک 500 دلاری و دوربین سی زد 485 دلاری و قیمت در ایران دوربین سی زد به قیمت 1900 و دوربین هاک به قیمت 3 میلیون
حالا به نظر شما میارزه؟به نظر من اصلا و ابدا نمیارزه و فقط واسه اینکه دوربین هاک کمی تو ایران معروف شده یه عده سودجو برای اینکه راه صد ساله را یکشبه برن این دوربینها را اوردن و به این قیمت میفروشن و از یه عده مثل من و شما که به خاطر عشقمون پول اینجور وسایل را میدیم سو استفاده میکنن که جیبشون پر بشه
حالا نمیخوام بگم دوربین سی زد دهانه 50 داره که به نسبت دهانه 42 این مدل هاک خیلی بهتر نور را عبور میده و وسعت دید خیلی بیشتری هم داره و لنزهاش شفافتره و لایت هم داره .چون مقایسه را بر حسب قیمت جهانی گذاشتم
حالا وقتی همچین دوربینی با این قیمت در دسترس هست و خیلی دوربینهای خوب دیگه که تو بازار موجوده چرا پول اینچنینی واسه این دوربین؟هر دو این دوربینها خارج از ایران خیلی ارزونتر از قیمتی که توی سایتها مشاهده توسط وارد کننده ها خریده شده ولی وارد کننده سی زد به 500 تومن سود قناعت کرده و وارد کننده هاک به 1.5 میلیون سود!!!!!!!من اگه پول از توی جوب هم پیدا کنم خرید اینجوری نمیکنم.
کیوان عزیز در رابطه با قیمت ، طبیعتا هر خریداری می خواد کالای مورد علاقه خودش رو به قیمت مطلوبی بخره! روی این موضوع حرفی نیست! من ، شما و خیلی از دوستان دیگه می دونیم که قیمت برخی اجناس مرتبط با سلاح های بادی در بازار داخل غیر واقعی است. در مورد قیمت هاوک و دوربین های آن نمی تونم نظر قطعی بدم همانند شما! چون من فروشنده نیستم و به تبع می دونم قیمت این دوربین به ارزش پول ما این نیست ولی نمی تونم بگم فروشنده سود 1.5 میلیونی داره! من نیز مثل خیلی از علاقمندان به دوربین هاوک مدت زیادی (حدود 1.5 سال اخیر) برای خرید این مدل با قیمتی منصفانه تلاش کردم ولی ... ، خوب به نسبت دیدگاه ها و نوع کاربرد دوستان با یکدیگر متفاوت هست و به همین خاطر سقف هزینه ای آنها نیز متفاوت خواهد بود. به طور مثال برای کاربرد من تیراندازی بنچ رست و گاها تیراندازی لانگ رنج بسیار مهم بود. دوربین های اختصاصی بنچ رست قیمتی 2.5 برابر هاوک هم دارند که خوب به تبع برای من یکی به صرفه نبود و باید به دوربینی با مشخصات لازم برای تیراندازی این رشته قانع می شدم.
مقایسه قیمتی شما در مورد دوربین سی زد و دوربین هاوک (در واقع بالاترین و بهترین مدل هاوک) منصفانه نیست . در واقع سی زد در این مدل توانایی برابری با مدل ساید ویندر تاکتیکال هاوک از نظر کارکرد ها و کیفیت را ندارد. دوست دارم در قالب نقد و بررسی مدل 8.5-25*42 ساید وایندر تاکتیکال هاوک مقایسه ای فنی با دوربین مورد نظر شما داشته باشیم./ به این صورت جامعیت این تاپیک هم حفظ می شود.Khansariha (8)
با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از اقا کیوان و صادق عزیز.
با اجازه دوستان بنده هم نظر خودم بگم:
بنده یه مدتی دنبال وارد کردن دوربین های هاک بودم که دیدم به دردسش نمی ارزه و بیخیالش شدم ، اما خوب لازم میدونم تجربیاتم خدمت عزیزان عرض کنم خصوصا در رابطه با قیمت تمام شده:مدل هاک ذکر شده در پست اقا کیوان و اقا صادق شاید بشه گفت بهترین مدل هاک باشه البته شاید .با قیمت 500 دلار ،خوب کسی که بخواد این دوربین مثلا از ترکیه بخره باید قیمتی نزدیک به 1.700.000 هزار تومن فقط پول این دوربینو بده ،اینو با تحقیق خدمت دوستان عرض میکنم ،چرا که فروشنده ترک یا ... هم نگاه به قیمت جهانی میکنه تا سود خودشو ببره نه قیمت کارخونه ،پس یقین بدونید این دوربین پای خریدار در کشور مبدا بین 1600 تا 1900 به صورت متغیر در میاد،خوب حالا خریدار باید این دوربین وارد کنه،اگر یکی ای دو تا باشه میتونه از طریق پست یا مسافرتی بیاره که اونم دردسر های خودشو هزینه های بالایی داره اما معمولا افرادی که اقدام به واردات میکنند اگر نخوان از مبادی قانونی جنسشون بیارن که معمولا نمیخوان ،باید هزینه حمل از ترکیه تا ایران به کسانی که کارشون این هست بدن که این خودش حداقل برای هر دوربین 100 الی 200 در میاد ،ضمن اینکه اگر خریدار محترم بخواد تعداد بخره و پول از خودش نباشه قطعا باید یه سود هم به سرمایه گذار بده ،این وسط بماند واسطه ها و ... حالا که رسید به ایران قیمت تموم شده یه دوربین 500 دلاری پای وارد کننده افتاده حداقل 2300 ،خوب حالا وارد کننده یا باید شخصا اقدام به فروش دوربین به یوزر کنه یا اونو بده به فروشگاه به صورت امانی براش بفروشه ،اگر وارد کننده حداقل 300 تومن سود در نظر بگیره ،تازه این کم کم هست،دوربین به مغازه دار محترم میده 2600 و مغازه دار محترم یا نامحترم هم 400 سود خودش میکشه روش میده 3 تومن و اگرم وارد کننده مستقیم بخواد بفروشه با سود حداقلی و کلی منت به یوزر میده 2700 که برخی از بچه ها با این قیمتم خریدن. با یه حساب سر انگشتی اگر یه دوربین هاک 500 دلاری بخواد از فروشگاهی تو ترکیه به دست یوزر تا ایران برسه از 1700 میشه 3 تومن.
اما اگر وارد کننده محتم بخواد از مبادی قانونی بیاره یه دوربین میخره 1700 ،حداقل 200 تومن هزینه پست میده و 20 درصد گمرکی برای هر دوربین که چیزی حدود 350 تومن میشه که جمعا چیزی حدود 2300 میشه و با سود 300 تومنی خودش میده به فروشنده یا یوزر اینم همون قیمت میشه،به جز اینکه وارد کننده مستقیما از کارخونه خرید کنه که به دلیل تحریم ها کارخونه دار های غربی با ایرانی جماعت جنس نمی فروشن.

در نتیجه به نظر بنده قیمت 3 میلیون برای یک دوربین 500 دلاری یکم زیاده و اگر عزیز بتونه این دوربین 2500 دست مشتری برسونه واقعا عالیه و باید بهش احترام گذاشت.
در خصوص کیفیت سی زد و هاک که بخحثی جداست و اگر دوستان مایل باشند میتونیم وارد بحث بشیم.
یا علی
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
لینک مرجع