انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: پنجمین دوره مسابقات بنچ رست تفنگ بادی - تهران اسفندماه 94
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
به اطلاع کلیه علاقمندان به مسابقات تیراندازی تفنگ بادی می رساند ، پنجمین دوره از مسابقات بنچ رست تفنگ بادی توسط کمیته برگزاری مسابقات انجمن بنچ رست تفنگ بادی ایران و همکاری انجمن ایران ایررایفل در تاریخ 14 اسفندماه 94 در شهر تهران برگزار می گردد. این دوره از مسابقات در سه کلاس 25 متر آزاد (Iran Open Class) و 75 یارد PCP و همچنین کلاس 25 متر فنرپیستون انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی و نحوه ثبت نام بزودی اعلام خواهد شد. برای کسب اطلاعات اولیه از کلاسهای مسابقات و تیراندازی بنچ رست به وبسایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مراجعه نمایید.

سپاس Khansariha (8)
پیرو اطلاعیه مسابقه و با توجه به درخواست مکرر تیراندازان علاقمند فنرپیستون طی جلسه ای و با تصمیم کمیته برگزاری مسابقه ، در کنار دو کلاس 25 متر و 75 یارد آزاد، کلاس 25 متر فنرپیستون نیز برگزار می شود. دوستان علاقمند فنری بدست منتظر اخبار بعدی باشند.

با تشکر Khansariha (8)
با سلام. صادق جان میخواستم یه توضیح بدی که آیا مسابقه به غیر از 25 متر در کلاس 75 متر است یا 75 یارد. چون در پست اولی که گذاشتید کلاس 75 یارد رو عنوان کردید و الان 75 متر نوشتید.
حمیدجان 75 یارد هست (68.9 متر ) اشتباه تایپی بوده
پیرو اطلاع رسانی قبلی ، ثبت نام پنجمین دوره مسابقات تیراندازی بنچ رست تفنگ بادی آغاز شد ، علاقمندان برای ثبت نام با مراجعه به وبسایت انجمن بنچ رست به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و از منوی ثبت نام مسابقات اقدام به ثبت نام کنند. در فرم ثبت نام بخش جداگانه ای برای آن دسته از علاقمندانی که تمایل به حضور به صورت مهمان و تماشاگر را در این مسابقه دارند در نظر گرفته شده است.
لطفا قبل از ثبت نام ، قوانین مسابقه را مطالعه کنید :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق ارسال پیام خصوصی در این انجمن و یا آدرس ایمیل iranairbench@gmail.com با ما در تماس باشید.

[تصویر: photo-2016-01-30-21-06-52.jpg]


با تشکر
کمیته برگزاری مسابقه
با تشکر از استقبال خوب دوستان ،
ظرفیت های در نظر گرفته شده برای مسابقه در حال تکمیل هست.
ظرفیت برای کلاس 75 یارد تکمیل شده است.
فنرپیستون هنوز جا داره ،
و کلاس 25 متر آزاد که اصلی ترین کلاس ما برای مسابقات بنچ رست هست بیش از نصف ظرفیت تکمیل شده است. از طرف علاقمندان بازمانده از کلاس 75 یارد تقاضای افزایش ظرفیت شده است .

منتظر اخبار بعدی باشید.
پیرو درخواست های زیاد علاقمندان در رابطه با کلاس 75 یارد ، کمیته برگزاری مسابقه تصمیم به افزایش ظرفیت ثبت نام این کلاس نموده است. این افزایش ظرفیت از امروز در فرم ثبت نام اعمال خواهد شد، علاقمندان توجه داشته باشند این ظرفیت نهایی بوده و با تکمیل آن ثبت نام بسته خواهد شد.

در حال حاضر ظرفیت کلاسها به تعداد زیر است :

- تعداد 5 نفر برای 25 متر آزاد
- تعداد 4 نفر برای کلاس 25 متر فنرپیستون
- تعداد 10 نفر برای کلاس 75 یارد (ظرفیت جدید)


مهلت کلی ثبت نام تا 20 ام بهمن ماه می باشد که در صورت تکمیل ظرفیت همه کلاس ها ، صفحه ثبت نام بسته خواهد شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


همچنین :
- به علت شرایط خاص محل برگزاری از پذیرش خانواده همراه و بانوان محترم در این مسابقه معذور می باشیم. در این خصوص همکاری لازم را داشته باشید.
- رعایت کلیه قوانین ایمنی که در فایل قوانین آمده الزامی است و امیدواریم مثل دوره های قبلی شاهد برگزاری یک مسابقه ایمن ، منظم و شاد باشیم. در این خصوص کمیته داوران و نیز همکاران اجرایی مسابقه نظارت کاملی خواهند داشت.

با تشکر
کمیته برگزاری مسابقه
هم اکنون ظرفیت کلاس 25 متر آزاد تکمیل شد. دوستانی که مایل به حضور در این کلاس هستند می توانند با ارسال اطلاعات خود به آدرس ایمیل iranairbench@gmail.com تا در صورت داشتن انصرافی از این کلاس با اولویت دریافت درخواست با شما تماس بگیریم.

با تشکر
کمیته برگزاری
با تشکر از همه علاقمندان برای حمایت از پنجمین مسابقه بنچ رست تفنگ بادی ، لیست ثبت نامی تا امروز :

- ظرفیت 25 متر : تکمیل شده
- ظرفیت 25 متر فنری : 2 دو نفر
- ظرفیت 75 یارد : یک نفر

[تصویر: 5th-Competition-list-1-2.jpg]
[تصویر: 5th-Competition-list-2-3.jpg]

Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
ظرفیت کلاس 25 متر آزاد : تکمیل شده (20-20)
ظرفیت کلاس 75 متر آزاد : تکمیل شده -آقای قدیری امروز ثبت نام کردند- (20-20)
ظرفیت کلاس فنرپیستون : یک نفر (10-9)
در حال حاضر 37 تیرانداز خود را برای این مسابقات آماده رقابت می کنند.
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع