انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: پنجمین دوره مسابقات بنچ رست تفنگ بادی - تهران اسفندماه 94
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
با سلام خدمت دوستان ،
با توجه به مهلت اعلام شده برای ثبت نام که تا 30 بهمن ماه بود، ثبت نام تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت (یک ظرفیت خالی برای کلاس فنرپیستون ، بعد از آن صفحه ثبت نام بسته شده و لیست نهایی نیز اعلام می شود). همچنین انصراف از مسابقه بعد از این مهلت بدون بازگشت هزینه ورودی خواهد بود. زمانبندی روز مسابقه و برنامه آن از طریق اعضای کمیته برگزاری در همین تاپیک در روزهای آینده اعلام می شود.

اعضای برگزار کننده و کمیته داوری و امتیازدهی نیز معرفی خواهند شد. در این خصوص یکی از مربیان و داوران رسمی فدراسیون تیراندازی نیز در کمیته داوری این مسابقه همکاری ویژه ای دارند.

اسپانسرهای این مسابقه در بخش جوایز به شرح زیر می باشند :

- شرکت Eagle Vision تولید کننده پایه های مخصوص نصب دوربین روی تفنگ و پایه دوربین های اجاستیبل :

[تصویر: EAGLE.jpg]

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


- آقای آزادیان که در زمینه بهینه سازی و تیونینگ سلاح های بادی و تولید لوازم جانبی فعالیت دارند :

[تصویر: Azadian-air-rifle-accessories.jpg]

- فروشگاه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیز همکاری ویژه ای با کمیته برگزاری داشته و خود آقای آقالو به عنوان شرکت کننده در این مسابقه حضور دارند.


با تشکر
کمیته برگزاری پنجمین دوره مسابقه بنچ رست تفنگ بادی
Khansariha (8)
مهلت ثبت نام به اتمام رسید ، دوستانی که علاقمند به حضور هستند از این پس می توانند با ارسال مشخصات خود به آدرس ایمیل iranairbench@gmail.com در نوبت رزرو در صورت انصرافی ثبت نام کننده های قبلی قرار گیرند.
در کمیته داوری این دوره افتخار حضور یکی از مربیان و داوران رسمی فدراسیون تیراندازی سرکار خانم اجتهد را داریم . این کمیته متشکل از خانم اجتهد ، آقای سعید آزادیان و آقای رضا قلعه قافی نسبت به امتیازدهی کارت اهداف تیراندازان اقدام خواهند کرد.
همچنین از اعضای کمیته برگزاری آقای اسحاقی و از دوستان تجربه دار وهمکار در مسابقات قبلی آقایان امیری و طهماسبی در ترکیب داوران کنترل کننده خط آتش حضور دارند.

در ارسال بعدی زمان بندی روز مسابقه و لیست شرکت کننده های نهایی اعلام می شود.

[تصویر: Benchrest-5th-1-2.jpg]

Khansariha (8)
با اتمام تاریخ ثبت نام مسابقه و بستن لیست نهایی ، نفرات کلاس های 25 متر آزاد و 75 یارد و 25 متر فنری به شرح زیر اعلام می شوند (37 نفر تیرانداز ثبت نام شده و 2 نفر انصرافی از کلاس فنرپیستون ، جمعا 35 تیرانداز در روز جمعه آینده 14 اسفند به رقابت با یکدیگر می پردازند ) :

کلاس 25 متر آزاد :
[تصویر: 25m.jpg]

کلاس 75 یارد :
[تصویر: 75y-list.jpg]

25 متر فنرپیستون :
[تصویر: 25m-SP-2-.jpg]

زمانبندی روز مسابقه نیز متعاقبا توسط آقای اسحاقی اعلام خواهد شد.

کمیته برگزاری پنجمین مسابقه بنچ رست تفنگ بادی

Khansariha (8)
دوستان سلامKhansariha (8)

از مسابقه چه خبر؟برگزار شد؟Khansariha (226)
(2016-03-06 06:00 PM)smart نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان سلامKhansariha (8)

از مسابقه چه خبر؟برگزار شد؟Khansariha (226)
محمد جان بله،
مسابقه به شکل بسیار خوبی برگزار شد ، امروز رسیدم عسلویه و خودتون می دونید که ما جماعت مارکوپلو وقتمون چطوری هست ، الان دارم گزارش اولیه و جدول امتیازها رو آماده می کنم برای درج در فروم ها و گروه بنچ رست ،

در اولین فرصت ارسال خواهد شد. Khansariha (8)
با سلام خدمت علاقمندان به تیراندازی و رقابت های بنچ رست ،

پنجمین دوره از مسابقات تیراندازی بنچ رست تفنگ بادی نیز با یاری خداوند و همراهی و تلاش گروه برگزار کننده به اتمام رسید. این دوره از مسابقه شاهد حضور داور درجه A فدراسیون تیراندازی و بالا رفتن استانداردهای این رشته با اجرای قوانین به روز تر بود، مسابقه بعد از چندماه برنامه ریزی و جلسات هماهنگی و با کمک مالی اعضای برگزار کننده در تامین تجهیزات لازم (میز و پایه اهدف) و اسپانسرهای مسابقه در تامین جوایز و با هماهنگی آقای کماسایی در تامین فضای اجرای مسابقه و تلاش شبانه روزی و صمیمانه اعضای کمیته برگزاری در 14 اسفندماه برگزار شد.

[تصویر: photo-2016-03-06-20-36-33.jpg]

تشکر ویژه ای داریم از :
- سرکار خانم اجتهد ، داور درجه A فدراسیون تیراندازی ج.ا.ا برای همکاری در داوری این مسابقه و همراهی و حمایت از این رشته در فدراسیون تیراندازی ،
- تشکر ویژه از کمیته اجرایی : حاج علی اسحاقی ، آقای سعید آزادیان ، آقای کماسایی ، آقای قلعه قافی که وقت و انرژی زیادی برای برنامه ریزی و اجرای مناسب این مسابقه گذاشتند.
- تشکر ویژه از آقای کماسایی در هماهنگی فضای اجرای مسابقه و همراهی ایشان در استفاده از امکانات دهکده مقاومت.
- تشکر ویژه از همراهی و کمک دوستان اسماعیل طهماسبی ، سعید سعادت عزیز ، میلاد روستایی ، شهریار فروغی ، شهاب جدیدی ، هادی و بهنام عزیز از گلستان و دیگر دوستان که برای کمک و همراهی تیم اجرایی در مسابقه حضور داشتند.
- تشکر ویژه از اسپانسر های جوایز این مسابقه آقای موحد و برند Eagle Vision ، آقای آزادیان و Azadian Airgun Accessories ، همچنین آقای جواد آقالو و فروشگاه لوازم تیراندازی آقالو در تامین کمپرسور هوا برای شارژ کپسول دوستان ،
- همینطور از کلیه دوستان شرکت کننده ، مهمان و مشوق و تمامی کسانی که از این مسابقه و رشته حمایت کردند ،

آرزوی توفیق Khansariha (8)
نتایج مسابقات در سه کلاس 25 متر آزاد ، 25 متر فنرپیستون و 75 یارد آزاد به شرح زیر می باشد :

کلاس 25 متر آزاد :
[تصویر: 25m-Open-result.jpg]

کلاس 25 متر فنرپیستون :
[تصویر: 25m-sp-result.jpg]

کلاس 75 یارد آزاد :
[تصویر: 75yd-result.jpg]

برای دیدن آلبوم تصاویر لینکی در آینده در اختیار دوستان قرار می گیرد.

Khansariha (8)

چند عکس از مسابقه :
[تصویر: photo-2016-03-06-20-37-03.jpg]
[تصویر: photo-2016-03-06-20-36-09.jpg]
[تصویر: photo-2016-03-06-20-36-20.jpg]
[تصویر: photo-2016-03-06-20-38-28.jpg]
[تصویر: photo-2016-03-06-20-37-28.jpg]
[تصویر: photo-2016-03-06-20-37-58.jpg]
[تصویر: photo-2016-03-06-20-37-16.jpg]
با سلام Khansariha (8) Khansariha (256)
منم بنوبه خودم از همه عزیزان و شرکت کنندگان در این مسابقه تشکر میکنم و یادآوری میشوم که ما همه در این راه دوش به دوش هم بودیم و منیتها را به ما تبدیل کردیم هرچند هنوز در این راه تنهائیم و این ما هستیم که باید بفکر آینده این رشته و سرپا نگهداشتنش باشیم لذا درد هم را خوب میفهمیم و بخاطر عشق و علاقه ای که به این ورزش و تیراندازی داریم قطعا تحمل بالائی نیز باید بخرج بدیم و من به این عزم و همت بچه ها با تمام سختی های که میکشند ارج مینهم Khansariha (256) و همین استقبال دوستان گرما بخش چنین دورهمی های شده و امید دارم همیشه شاهد چنین مراسمی از خودمان باشیم و یادمان باشد که ما جز خود کسی را نداریم و در این راه تنهائیم و تنها خودمون باید بفکر خودمان باشیم . به امید موفقیتهای آینده و یهروزی برای همه عزیزان . فعلا Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع