انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اولین دوره مسابقات field target قهرمانی کشور
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
با سلام به همه عزیزان
طبق تصمیم کمیته فیلدتارگت ایران اولین مسابقه فیلدتارگت قهرمانی کشور به میزبانی تهران در دی ماه برگزار خواهد شد اطلاعات تکمیلی در همین تاپیک در روزهای آینده و توسط جناب اسحاقی (علی آقا خالزن) اطلاع رسانی خواهد شد Khansariha (8)
هماهنگی های مربوط باشگاه و اسکان دوستانی که از شهرستان ها تشریف می آورند نیز بشکل شایسته و با کمترین هزینه صورت گرفته (وضعیت باشگاه نیز به گونه ایست که سرما و زمان برگزاری کمترین مشکل را برای شرکت کنندگان داشته باشد موارد تکمیلی متعاقبا در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شدKhansariha (8)
با تشکر از میثم عزیز و گروه فیلدتارگت ،
ان شا ا... مسابقه با همت و جدیت دوستان به صورت بسیار مطلوب و قانونمند برگزار شود. وظیفه می دانم تا از طرف انجمن بنچ رست حمایت خود را از این مسابقه اعلام کنیم. ان شا ا.. دوستان حضور حداکثری با توجه به شرایط و قوانین مسابقه داشته باشند تا رشته های ورزشی مرتبط با تفنگ های بادی جایگاه خود را در بطن ورزش کشور پیدا کرده و هر روز بر بالندگی و پیشرفت آنها افزوده شود.

با تشکر
Khansariha (8)
با سلام دوستان گرامی
انشالا تااخر اینهفته جزیات و لینک ثبت نام در مسابقه از طریق بنده یا علی اقا یا دیگر اعضا کمیته خدمت دوستان اعلام خواهد شد
فعلا سخت مشغول تمرین باشید که مسابقه سختی در پیشهKhansariha (8)
سلام
دوستان مسابقات فيلدتارگت در كلاس فنري درچه فواصلي وبا چه رينگ. هدفي برگزار ميشود


Patriot
با سلام و عرض ارادت خدمت تمامی دوستاران ورزشهای تیراندازی علی الخصوص رشته فیلدتارگت Khansariha (8)
خب مختصر و مفید آخرین اخبار کمیته فیلد تارگت ایران درخصوص برپایی اولین دوره از مسابقات فیلد تارگت در ایران را خدمت دوستان عرض میکنم Khansariha (256)
1- اولین مسابقه برای روز جمعه 11 دیماه درحال برنامه ریزی میباشد
2- تعداد سقف شرکت کنندگان فعلا 20 نفر میباشد (خبرهای تکمیلی و لینک ثبت نام بزودی اعلام میگردد)
3- با توجه به هزینهای انجام گرفته برای برگزاری مسابقه هزینه ورودی متناسب خواهد بود
4- ممکنه در این مرحله مسابقه در دوکلاس فنر پیستون و pcp جدا گانه نباشه و در یک کلاس برگزار گردد (متعاقبا اعلام میگردد)
5- تعداد لاین بندی و جداول با توجه به تعداد نفرات شرکت کنندگان سازماندهی خواهد شد که در زمان لازم اعلام میگردد
6- تمامی اهداف فیلد در لاینها بدون مشخص بودن مسافت بین 8.5 متر تا 50 متر چیدمان خواهد شد و هرلاین 2 تا 4 فیلد دارد
7- برای هر فیلد تنها یک شات و در یک دقیقه فرصت داده میشود و جاگیری در هر لاین نیز خودش یک دقیقه میباشد مثلا در لاینی که 2 فیلد موجود میباشد 3 دقیقه فرصت ورود و استقرار و شلیک داده میشود
8- کلیه اهداف فیلد دارای دو کیلزون میباشند 25 میلیمتری و 38 میلیمیتری
9- هر تیرانداز حداقل 40 شات دارد یا بهتر بگیم 40 فیلد را میزند (ممکنه تا 50 نیز افزایش پیدا کند)
10- از نظر پوزیشن احتمالا اینگونه خواهد بود حدود 20% اهداف حالت ایستاده دارند و 20% نیز بزانو و مابقی حالت نشسته (تصمیمات نهایی کمیته متعاقبا اعلام میشود)
11- برای تمرین با اهداف کاغذی نیز یک روز قبل در محل مسابقه برنامه خواهیم داشت
منتظر خبرهای تکمیلی باشید. فعلا Khansariha (8)
سلام وتشكر
لطفا كلاس فنري رو جدا كنييد چون در اينصورت شركت فنري ها بيفايده است


Patriot
دوستان به همه چی اشاره کردند غیر از اینکه از نظر قدرت محدودیت چگونه هست ؟؟! البته احتمال می دم هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده Khansariha (8)
دوست عزیز در این دوره به علت اشنا شدن دوستان با این رشته و امادگی برای دوره های بعد محدودیت قدرت نخواهیم داشت اما در دوره های بعدی طعا به سمت این مورد حرکت خواهیم کرد کما اینکه با دوستان در بنچ رست هم پیگیر تحقق این مورد هستیم
(2015-11-30 02:59 PM)SAAZEARA نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام وتشكر
لطفا كلاس فنري رو جدا كنييد چون در اينصورت شركت فنري ها بيفايده است


Patriot
آقای عباسی عزیز ، دیروز با اجازه دوستان خواستم پاسخی برای ارسال قبلی تان را در تاپیک فیلدتارگت ارسال کنم تا در این تاپیک روند اطلاع رسانی اخبار مسابقه حفظ شود. ولی مشغله کاری این فرصت رو از من گرفت.
به هر صورت یک نکته جهت شفاف سازی دوستان لازم به یادآوری است ، همانطور که آقای کماسایی و سهیل و علی آقا در اطلاع رسانی های قبلی نسبت به مشخص کردن قوانین اصلی فدراسیون جهانی فیلدتارگت WFTF اطلاع رسانی کردند ، توجه داشته باشید در رقابت های WFTF که در سه کلاس فنرپیستون ، PCP و آزاد-رقابتها با فنری ، گازرم و PCP انجام می شود محدودیت قدرتی 16 ژول دارند. این محدودیت قدرت مانند محدودیت قدرتی کلاس های اینترنشنال فدراسیون جهانی بنچ رست WRABF (کلاس لایت و هیوی ورمین با محدودیت قدرتی 16 و 27 ژول) برای حضور حداکثری کشورهای جهان در رقابت های آن فدراسیون ها می باشد -در بیشتر کشورها قوانین سختگیرانه ای در خصوص قدرت تفنگ های بادی وجود دارد- بخصوص اینکه بنبانگذاران این دو رشته کشورهایی مانند انگلستان ، آفریقای جنوبی ، استرالیا و برخی کشورهای اروپایی دیگر بوده اند که در این خصوص قانونگذاری مشخصی دارند-16 ژول یک قدرت پذیرفته شده در بیشتر کشورهای اروپایی است حتی در آلمان 7.5 ژول- شده است.
اما برگزار کننده یک کشور می تواند با توجه به قوانین خود در زمینه تفنگ بادی کلاسها و یا رقابت هایی برگزار کند. در این خصوص برنامه ریزی گروه فیلدتارگت بر مشارکت دوستان از هر رده قدرتی و کلاس ها بوده تا هم باب آشنایی عملی با فیلدتارگت باز شود و هم نسبت به کلاس بندی در مسابقات آینده اقدام شود. در این مسابقه همه شرکت کننده ها برنده هستند چون اولین نفراتی هستند که تاریخ این رشته را در ایران پایه ریزی می کنند. آقای عباسی در مسابقات اپن WFTF و یا مسابقات آزاد فیلدتارگت ایالات متحده نیز رقابت هایی بین PCP و فنرپیستون ها برگزار می شود و در مقاطعی برخی فنرپیستون ها نسبت به PCP هایی مانند مدل Steyr LG100 برتری داشتند که یکی از این نفرات آقای هکتور مدینا و در مقطعی هارولد روشتون بودند. ان شا ا... با فراگیر تر شدن این رشته مانند بنچ رست بتوان کلاس بندی های جهانی را نیز در ایران پایه ریزی و رقابت های دیگری برگزار کرد.
دوستان بهتره حداقل تمرین روی اهداف کاغذی در وضعیت های سه گانه تیراندازی در این رشته داشته باشند و پست های ارسالی را نیز مطالعه کنند و وبسایت انجمن فیلدتارگت را نیز دنبال کنند تا نسبت به آن آشنایی بیشتری داشته باشند. قضاوت زودهنگام نکنید و به خودتون و توسعه مهارتهای خود فرصت بدهید. در مورد بنچ رست سال 93 همه دوستان در مورد 25 متر این رشته خیلی ساده انگاری کردند اما در اولین مسابقه در رامیان و حتی مسابقات بعدی با چالش ها و سختی این رشته روبرو شدند چه دوستانی که تفنگ هایی با دقت و کیفیت بالاتر داشتند و چه کسانی که با تفنگهای بادی هانتینگ شرکت کرده بودند. بنچ رست هم نیاز به تمرین و =کسب مهارت و دانش تیراندازی در آن دارد. ان شا ا... با حضور حداکثری چه به نیت رقابت و چه به عنوان مهمان و مشوق در این مسابقه بتوانیم قدمی مثبت در معرفی درست آن برداریم.
با تشکر Khansariha (8)
باسلام به همه دوستان وعرض خسته نباشید.
به نظرمن ،میزان قدرت سلاح درمسابقات فیلدتارگت اهمیت اساسی داره واگر محدودیت اعمال نشه اون مهارتهایی که قرار به چالش کشیده بشه دیگه اهمیت زیادی نخواهدداشت ،دراین مسابقات تیرانداز بااستفاده ازدوربین اسلحه باید فاصله دقیق رو حساب کنه ومسیرپروازساچمه اسلحه اش رو هم مطلع باشه تابتونه هدفشوبزنه (البته من اشنایی با تاثیرعوامل محیطی ،ابزار خاص این رشته وپوزیشنهاروفاکتورگرقتم).
درحالتی که محدودیت درقدرت نباشه برتری با اسلحه های کالیبر4.5 قدرت بالاست .اگر اسلحه ای باقدرت 45ژول درکالیبر4.5با ساچمه 8.4 جی اس بی درفاصله 55 مترصفربشه ،دربازه 13تا55متر مسیرپروازساچمه تماما بالای خط دوربین هست ودرپیک زیر3سانت هست دراین حالت تیرانداز نیازی به داشتن فاصله دقیق ومسیرپروازنداره ودرتمام حالتها با مماس کردن رتیکل به زیر هدف امکان زدن هدفشو داره ودراهداف 38م.م که کارش خیلی راحتتر هست.دربازه 8.5تا13 هم اختلاف محل برخورد یکسانت هست و همون مرکز هدف ،مدنظرقرارمیگیره .Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
لینک مرجع