انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: FX Impact نوآوری و خلاقیت
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
(2016-12-02 05:53 PM)mehdijoon نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کسی دوستان،قیمت دارهimpact،تک کالیبر و دوکالیبر رو؟

هفته گذشته تا قبل از تعطیلات و تغییرات دلار حدود ۷ تومن تک کالیبر و ۸.۲ دو کالیبرش بود. کاش فقط همین بود. مشکل سر قیمت سیلندر و دوربین هم هست. خلاصه با کمترین لوازم با سیلندر کامپوزیت و دوربین هاوک ساید وایندر حدود ۱۰ تومن تک کالیبرش در میاد. اگر برا بنچ رست باشه که پایه و ساچمه هم اضافه بشه حدود ۱۱ تومن. Khansariha (290)
قیمت
Fxامپکت
الان چنده
دوستان کسی فروشنده منصف و مطمئن سراغ داره معرفی کنه من میخوام یکی بگیرم

فرستاده شده از SM-N910Cِ من با Tapatalk
(2016-12-06 08:38 PM)mp1245mp1245 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قیمت
Fxامپکت
الان چنده
دوستان کسی فروشنده منصف و مطمئن سراغ داره معرفی کنه من میخوام یکی بگیرم

فرستاده شده از SM-N910Cِ من با Tapatalk
فروشنده مطمعن اگر پیدا کردی سلام منو بهش برسون.
سه نوع فروشنده وجود داره:
نوع اول کلا پولتو میخوره و یه آب هم روش!
نوع دوم جنس رو بهت تحویل میده ولی جنس معیوب و زیر بار هم نمیره و میگه من جنس سالم تحویل دادم وتقصیر خودته !ماداریم با همه ایران کار میکنیم چرا فقط مال شما اینجوری شد!
نوع سوم که احتمال پیدا کردنش بسییار بسیییار ضعیف هست جنس خوب و بدون عیب برات ارسال میکنه و وجدان وشرافت داره و خودشو جای هم وطنش قرار میده و میدونه با چه بدبختی وزحمتی پول به دست میاد و شرط مردانگی و مروت نیست که بخوای سر برادر و هموطنت رو کلاه بذاری به خاطر پول بیشتر، ودرصورت معیوب بودن جنس رو مرجوع و تعویض میکنه.
ماشالله اونقدر هم تعداد فروشندگان مجازی زیاد شده که نگو و نپرس!
با سلام
از قیمت های جدید این سلاح کسی خبر داره و اینکه کسی آکبند این سلاح رو برای فروش داشته باشه؟
ممنون.Khansariha (8)
برای من بسیار عجیب هست میدونم تعداد زیادی از این تفنگ در ایران فروخته شده پس چرا این تاپیک خاک میخوره ؟
لطفا دوستان تجربیاتشون را به اشتراک بزارند .شنیدم تفنگ دقیقی هست و تعداد شات بالایی هم داره و کسانی که دارند راضی هستند و صداشون در نمیاد . Khansariha (226)
با سلام
دوستان خواهشن اگه موردی در مزایا و معایب این تفنگ هست بفرمایید به اشتراک بگذارید چون اگه واقعا موارد گفته بشه با این هزینه انتخابهای مناسب دیگه ای هم هست.
من خودم قصد خرید این سلاح را دارم و خوشحال خواهیم شد اگه مصرف کننده های محترم تجربیاتشون رو به اشتراک بگذارن.
سپاس مجددKhansariha (8)
دوستان من قصد خرید impacto دارم
اگه ادرس یا شماره فروشگاهی که داشته باشن این سلاحو دارن لطف کنین بدین ممنون میشم
سلام
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

بلاخره ایمپکت رسید
سلام اینم گروپ ۲۵متری
هوای گرم خوزستان یازده شات
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

پنج شات یکی هم که بالا خورده خطای پارالکس بود
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام. هرچند این تاپیک (البته کل سایت) یک مدته خاک می خوره مخصوصا به علت وجود کانال های تلگرامی ولی با گذشت زمان مطالب توی سایت قابل استناد و در دسترس هستن.
من توی این مدت چند تا تفنگ داشتم.
از کرال مگا
از کالیبرگان کریکت
از دی استیت هانتسمن رگال XL
از FX رویال ۴۰۰ و بابکت و ایمپکت (ایمپکت الان ایمپکت دستمه)
همچنین با تفنگ های s510 و دیانا پی ۱۰۰۰ و ولکان و وایرخ ۱۰۰ هم تجربه ی تیراندازی داشتم.
با یک مقایسه ی کلی نسبت به این تفنگ ها میگم:
۱ـ باحاله چرا که شما قابلیت دستری به تمامی پیچ ها و غیره رو دارین که البته بدون کاربرده چون تمام تنظیمات با فنر چکش انجام میشه و قیافه ی خاصی داره
۲ـ قدرتش متغییره و میشه از خیلی کم تا ۶۰ ژول راحت بالا بردش ولی سرعت مناسب لازمه ی دقت مناسب هست. مال من الان ۲۵۶ متر بر ثانیه با جی اس بی ۱۶ هست.
۳ـ خیلی نازک نارنجی هست و برای تعمییرش باید واقعا حرفه ای باشین. من کریکت رو چشم بسته باز و بست میکردم. بابکت هم یکم زمان میخواست. ولی این رو حتی نمیخوام دست بزنم. و این در حالی هست که هر لحظه انتظار خرابیش رو دارم
۴ـ دقتش روی رست عالی هست (البته اگر به سرعت مناسب رسیده باشه). سی تی سی ۲۹.۷ متر تقریبا معادل صفر هست (شاید ۳ الی ۴ میلیمتر). دقیقترین تفنگیه که تا به حال دستم گرفتم.
۵ـ دقتش سر دست مثل کریکت هست (وایرخ ۹۷ سر دست دقیق تره). من به نظرم بابکت توی بولپاپ هایی که کلا دست گرفتم عالی بوده.
۶ـ ماشش رو خیلی تعریف میکنن ولی اصلا گول نخورین. بابکت ماشش بهتره. بعد اگر ماشه رو سبک کنین تک مرحله میشه. همچنین جلو عقب نمیشه. البته یک پیچ اضافه داره که امتحانش نکردم چرا که باید ماشه در بیاد و روی اون بسته بشه. من خودم دستام بزرگه ولی این پیچ دوم واسه دست غوله. در نقطه ی مقابل ماشه ی بابکت مکانیزم خاصی داره که هم جلو عقب میشه و هم کج و راست. در ضمن اگر پیچ عقب رو روی جای دوم ببندین سبکتر میشه. البته قابل مقایسه با کریکت و کرال و ولکان و ادگان و غیره نیست. بیشتر باید با پولسار مقایسه بشه.
۷ـ صداش خیلی کمه. هرکسی بابکت رو دیده میگه بی صدا هست ولی این از اون هم ساکت تره.
۸ـ تعداد شاتش خیلی زیاده. وقتی میری بیرون خیالت راحته.
۹ـ مانومترهاش اصلا خوب نیست. بهترین مانومتری که من دیدم روی تفنگ مانومتر دوم بابکته که خیلی دقیقه.
۱۰ـ جای گلنش خیلی خوبه و همچنین نرم و محکمه.
۱۱ـ هارکیسش خیلی کاربردی هست و همچنین ریل های اضافش.
۱۲ـ ارگونومیش بد نست
۱۳ـ قطعاتش قوی هستن ولی به صورت اعجاب اوری قطعاتی که باید قوی باشن ضعیف هستن. مثل شرودش که با فشار دست له میشه.
حرف اخر:
ایمپکت سلاحی دقیق و با امکانات بسیار زیادی هست که هر فردی چه عادی و چه حرفه ای راضی می کنه. به نظر من هر فردی که عاشق تیر اندازیه عاشقش میشه. من تا به حال با هیچ تفنگی انقدر حال نکردم. تقریبا همه فن حریفه.
در نقطه ی مقابل اصلا به درد هدف قرار دادن موجود زنده نمیخوره (همانگونه که میدونین شکار با پی سی پی مجاز نیست ما هم با پرتاب تیر از بالای سرشون نازشنون میکنیم) چرا که مقاومت لازم رو نداره و سر دست دقیق نیست. به نظر من بابکت و ولکان تاکتیکال در بولپاپ ها بهترین سلاح ها هستن. ولی لازم به ذکر هست که برای این هدف رایفل ها یک سر و گردن بالاتر هستن چرا که در چنین شرایطی دقتی نیاز هست که با هیچ بولپاپی براورده نمیشه. من بهترین شلیک هام رو با کرال و هانتسمن کردم که اصلا دقت روی رستشون به هیچ کدوم نمیرسن.
اگر عاشق داشتن یک اسبابازی هستین ایمپکت و بابکت تمام اوقات فراغت شما رو پر میکنن. حالا از بنچ رست گرفته تا هدف قرار دادن موجود زنده.
اگر هم موجود زنده هدف هست که کرال و هاتسان کارتون رو میسازن و اگر جای درست نخوره اطمینان داشته باشین شما خطا میزنین وگرنه تمام پی سی پی ها دقتشون بیشتر از حد نیاز هست. ولی اگر پولی بیشتر جدا گذاشتین AirArms S510 Ultimate Sproter و دی استیت ولوارین ۲ و غیره هم زیبا هستن و هم قابل اعتماد.
قیمت متوسط هم فقط ایر ارمز S400 چرا که دقیقه و قابل اطمینان. توی فیلدتارگت و بنچ رست لایت بدون تغییرات قابل استفاده هست.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
لینک مرجع