انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی دوربین پر قدرت Vector Optic Sagittarius 10-40x56 FFP
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
امیرجان بد نیست اگر از این سفرهای تجاری و بازدید از کارخانه ها عکسی داری بذاری.(عکس لب دریا نذاری که ...) خخخ
سلام
شرمنده وسط بحث شيرين شما وارد شدم!
دوستان ميان اينجا كه يه چيزي به معلوماتشون اضافه بشه دوستان عزيز شما از كاربران حرفه اي هستيد و بنظرم اين طرز برخورد با هم درست نيست
بي زحمت اختلافتون رو ببريد به خصوصي
آخه چه کاریه این بحث ها بابا؟؟؟

بی خیال دیگه....
با سلام.
دوستان وقتی بنده خواهش کردم راجع به قیمت ادامه ندید برای این بود که میدونستم تاپیک به اینجا کشیده میشه.
من نمیدونم این چه علاقه ای است که ماها در بردن تاپیک ها به سمت باقالی از خودمون نشون میدیم!!!!!!!!!!!؟؟؟
با تمام احترامی که برای عزیزان قائلم خصوصا عزیزانی که وقت گذاشتند و تایپ کردن اما متاسفانه تمامی پست هایی که حاوی اطلاعات و توضیح راجع به قابلیت های این دوربین نبود پاک میشه.
و یه نکته:
در عکسی که دوست عزیزمون از این دوربین در سایت ali...قرار دادند به وضوح مشخصه که عکس با اون چیزی که من راجع بهش صحبت کردم متفاوته در این دوربین پیچ مربوط به روشن کردن چراغ در بغل و در عکس مذکور بر روی دوربین و در جلوی پیچ تنظیم رتایکل قرار داده شده.
در خصوص کیفیت هم همانطور که در پست اول گفتم تا وقتی دوربین به دستم برسه نمیشه نظر داد اما فکر کنم همه قبول داشته باشیم که جنس با کیفیت ظاهرش بیانگر همه چیز هست.مثلا کسی که یه سی زد دست بگیره به راحتی میتونه کیفیت تشخیص بده .
در خصوص قیمت هم بنده گفتم نه فروشنده هستم و نه کسی اینجا خریدار اما یه مدل از همین شرکت البته با درجه کیفیت B و مدل 50*32-8 سراغ دارم به قیمت 2 میلیون تومن و فکر میکنم وقتی یه دوربین سنتر42*9-3 ساده 60 دلاری تو ایران به قیمت 400 تا 500 تومن فروش میره مطمئنا چنین دوربینی با این قابلیت و زوم و ... قیمت بالایی داشته باشه و معمولا وقتی یه چیزی تک میشه دیگه نگاه به قیمت تولیدش نمیکنن.هر چند مجددا تاکید میکنم این تاپیک صرفا جهت معرفی یک دوربین هست که تا به حال نمونش توسط عزیزان کاربر این سایت تست نشده .

در خصوص وزن هم درسته چون اطلاعات سایت اصلی داخل کادر بود نمیشد اینجا منتقلش کنی مجبور شدم از سایت دیگه بگیرم.
دوستان کسی راجع به قابلیت FFP اطلاعاتی داره؟
بی اس آ تاکتیکال مدل 6*24*44 آنتی شوک به درد گلوله زن بخور شیراز حدود 1250000 قیمت داره....عامو چیطو می خوای 100 تومن بزاری تو جیبت بری دم مغازه ؟؟خخخخخخ

ولی این مدل بی اس آ رو من دست گرفتم...وزن و کیفیت و حتی جعبش که مثل مجبه مهمات فلزی میمونه واقعا اغوا گره
ان شا اله دوربین به دستم برسه حتما سعی میکنم یه مقاسیه تصویری با بی اس آ تاکتییکال داشته باشم اما تفاوت های این دو دوربین واقعا زیاده که میشه مهمترینش در:

1-بالاترین زوم بی اس آ موجود در ایران 24 هست ولی این مدل 40 .
2-تیوپ بی اس آ 25 میلی متر و این مدل 30 .
3-دهانه بی اس آ 44 و این مدل 56.
4-رتیکل بی اس آ مدل ساده و این مدل اف اف پی.

Khansariha (8)
جلال جان تیوب 24 میلیمتری یه خوبی که داره اینه به راحتی رو همه پایه ها نصب میشه


ولی تیوب 30 میلیمتری پایه مخصوصش حدود 450 تومن قیمتشه

زوم خیلی بالا هم به در نمی خوره....مگه می خوای دید بزنی؟؟

رو تکتیر انداز کالیبر 50 هم زیاده زوم 40

ریتایکل هم نمیدونم چی بگم...ندیدم مال این دوربینی که شما می فرمایید رو...ولی اگر قیمت آخرش کمتر از بی اس آ بشه حتما به صرفه تره
مسلما چیزی که مهمه در دسترس بودن هست .و برای مصرف کننده این در اولیت قرار داره اما یکی از مزیت های تیوپ 30 میلمیتر ،شفافیت بیشتر در زوم بالاست .
در خصوص زوم بالا هم هر کس سلیقه خاص خودش داره ولی فکر میکنم زوم های بالا برای تفنگ های بادی بیشتر برای هدف زنی و نقطه زنی به کار میره تا شکار. در خصوص اسلحه های گلوله زن هم شما قرار با یه کالیبر 50 یه کله به قطر حداقل 20 هدف قرار بدی نه یه سکه به قطر 2 سانت خخخخخ.
در خصوص قیمت آخرش هم مطمئنا خیلی بیشتر بی اس آ هست.خدمتتون عرض کردم مدل 50*32-8 اف اف پی فکر کنم حدود 2 میلیون قیمتش باشه.در صورتی که بی اس ا 1300 هست.Khansariha (8)
(2013-07-29 06:30 PM)esijoon نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بی اس آ تاکتیکال مدل 6*24*44 آنتی شوک به درد گلوله زن بخور شیراز حدود 1250000 قیمت داره....عامو چیطو می خوای 100 تومن بزاری تو جیبت بری دم مغازه ؟؟خخخخخخ

ولی این مدل بی اس آ رو من دست گرفتم...وزن و کیفیت و حتی جعبش که مثل مجبه مهمات فلزی میمونه واقعا اغوا گره

esijoon من اون مدل BSA را 1 ماه پیش در تهران 700 قیمت گرفتم . Khansariha (226)

این دوربین اصلا با اون مدل BSA TActical قابل مقایسه نیست .من به شدت شک دارم اون مدل روی گلوله زن جواب بده . Khansariha (399)

در مورد FFP هم بصورت ساده اگر بخوایم توضیح بدیم :
در دوربینهای معمولی رتیکل در فوکال دوم یا نزدیک به عدسی چشمی قرار میگیره و این باعث میشه که در تمام زوم ها اندازه رتیکل ثابت باشه .مشکلی که در این حالت پیش میاد اینه که صفر دوربین در زومهای مختلف فرق میکنه و مثلا اگر شما دوربین را در زوم 8 صفر کردید و زوم را به 16 افزایش میدید دیگه دوربین در این زوم صفر نیست .

در دوربینهای FFP رتیکل دوربین در فوکال اول و نزدیک به عدسی جلویی دوربین هست .در این حالت اندازه رتیکل بصورت داینامیک با زوم تغییر میکنه و باز و بسته میشه .در این حالت در تمام زوم ها ارزش رتیکل و صفر ما حفظ میشه .

این هم یک ویدئو از این دوربین به زبان روسی .البته برای دوربین کاور و برای قسمت تنظیم پارالکس هم یه چرخ درست کرده اند :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امیر جان بهتره بحث سر قیمت رو تموم کنیم
پیشنهاد میدم مدیران قسمت هایی که درباره قیمت هست رو ویرایش کنن
اینجا بحث معرفی خصوصیات و ضعف ها و نقاط قوت هست
امیر جان ممنون بابت توضیحات خوبتون
ولی به نظرم با تغییر زوم صفر دوربین بهم نمیخوره بلکه ارزش میلدات ها تغییر میکنهKhansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
لینک مرجع