انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی اسلحه styer lg 110 hunting
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
این عکس اشتایر ال جی 110 لایت است و قدرت 7.5 ژول !!! و برای 10 متر سالن است همون زمان که همین اشتایر ال جی 110 لایت 7.5 ژولی 2850000 هزار تومن بود هاتسانای تی 44 با تلمبه 700 هزار تومن بود و دیانا مگنوم 350 قیمتش 500 هزار تومن بود !!!!!
و اما اشتایر ال جی 110 لایت
کالیبر 4.5 است و اصلا 5.5 نداره و قدرتش هم که نوشتم لینکش هم که هست و همه هم میتونن تو اینترنت سرچ کنن در ضمن همین مدل را شرکت زوبین نمایندگی رسمی اشتایر در ایران الان فکر کنم بالای 8 میلیون تومن داره ارایه میکنه در حال حاضر
و اصلا ربطی به اشتایر ال جی 110 هانتر نداره
که هانتر است و با کالیبر 4.5 و 5 و 5.5 تولید میشه !!



قیمت و عکس مدل اشتایر ال جی 110 لایت که در نمایشگاه بوده 3 سال پیش با کلیه مشخصاتش
لینک

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


قیمت و عکس ال جی 110 هانتر

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.




به هر حال امیدوارم بزودی به همون مبلغ همه بریم و بخریم هانتر 110 با قدرت 40 ژول و قابلیت تنظیم قدرت
در ضمن همین تفنگ بنده در نمایشگاه بود 2 سال پیش به عنوان امانت و نمایش هم داده شد از طرف شرکت زوبین زیرا خودش وارد کرده بود
اما
سه سال پیش هنوز وارد نشده بود مدل هانتر 110 اشتایر
نقل قول :کی با من مخالفه
در این اسلحه ای که دوستون عکسش رو گذاشته
هیچ نشانه ای از یک اسلحه شکاری نیست
فقط برای هدف زنی و مسابقه ات ساخته شده
مخصوصا اون تیکه اضافه زیر کپسول که برای راحتی رو دست زنی طراحی شده
برای تسلط بیشتر هنگام مسابقه
ما اول باید بدونیم کاربرد خودمون چیه
نه اینکه فقط بخاطر اسم و مارک خرید کنیم
زیبا و دقیقه ولی شکاری نیست
کم هستند در ایران که اسلحه رو محض هدف زنی یا فیلد تارگت بخرن
چون مسابقه حرفه ای در ایران برای عموم وجود نداره و هم اینکه بخاطر نبود درامد بالا برای بیشتر دوست داران اسلحه که بیشتر قشر جوان هستن
مجبورن یک خرید برای همه نیازهاشون داشته باشن
و این زیبای آلمانی جوابگوی نیاز اونها نیست
دوست عزیز عکسی که کاربر آقاجون در پست های اخیر آپلود کردند همانطور که کاربر دیوید عزیز گفتند مربوط به مدل الی جی 110 لایت هستش که یه سلاح مسابقه ای و فیلد تارگتی محسوب میشه و در این سری Advanture و High Power جای نمی گیره (که اون هم در پی پست های مربوط یه مقایسه قیمت سلاح اشتایر با برندهای دیگه و قیمت قدیم و جدید درج کرده بودند) ، درسته حتی مدل فیلد تارگت این سری هم ممکنه خیلی ها رو از نظر قدرت راضی نکنه ولی مدل های هانتینگ 5 و هانتینگ این سری با قابلیت تغییر قدرت از 7.5 ژول تا 40 ژول در کالیبر های سه گانه 177. ، 20. و 22. می تونه یه کاربر که هم با دید هدفزنی دقیق و تفریحی و هم شکار به یه سلاح نگاه می کنه رو راضی کنه ، بحث قیمت و اینکه صرفه اون در مقایسه با برندهای دیگه یه موضوع جداست .
من قصدم از ادامه بحث این تایپیک صرفا معرفی و نقد و بررسی این سلاح بودش ، از دوستان تقاضا دارم در ایجاد پست های مرتبط در تایپیک انجمن رو یاری کنند تا در صورت مراجعه یک کاربر یا عضو جدید برای کسب اطلاعات در رابطه با یک مدل سلاح با انبوهی از پست های بی ربط با موضوع معرفی و بحث های غیر مرتبط مواجه نشه ، تشکر Khansariha (8)
همانطور که قول داده بودم تونستم چند ویدئو در مورد این سری مدل های اشتایر از یوتیوب دانلود و در سایت آپارات آپلود کنم تا قابل مشاهده برای همه باشه ، کیفیت ویدئوها 720 به بالا بود که حجمشون رو به نصف کاهش دادم ولی کیفیت تصویر خیلی پایین نیومده ، منتظر نظرات اساتید و دوستان هستم :
اولین ویدئو مربوط به مدل Steyr LG110 Hunting 5 این سری می باشد :
نصب خشاب 5 تایی وتیراندازی در مدل Hunting 5
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

Khansariha (8)
آقايون توجه كنيد كه قيمتي كه شما ميگيد در آمريكا و اروپا قيمت تك فروشي با ماليات هست وبراي افرادي كه مقيم نيستن و مسافرن در خروجي مرزها ماليات رو پس ميدن و كسي كه به صورت عمده وارد ميكنه خيلي ارزونتر ميخره پس بايد قيمت عمده رو بينيد كه حدودا يك چهارم يا يك سوم از قيمت تكي كم ميشه
از دوستان کسی قیمت این اسلحه رو جدیداً داره؟ و میدونه توی ایران از کجا میشه خرید؟ توی این چند صفحه که مطالعه کردم و عکس ها رو دیدم هیچ کدوم به دوربین فابریک اشاره نکردن، کسی میدون دوربین فابریک این اسلحه چه مارک و مدلی هست؟
با سلام. تهران چند وقت پیش تو مغازه آقالو یکی موجود بود که دو رو بر 10 میلیون قیمت میداد. در مورد دوربین هم سلیقه ای است اما بیشتر ویدئو های که دیدم هاوک بسته بودن.
ممنون دوست عزیز، اونی که توی فروشگاه آقالو هست ضربه خورده و تا 8 میلیون هم میده. ولی اونو نمی خوام. بله میدونم دوربین سلیقه ای هست ولی یه دوربین خود کارخونه باهاش گذاشته منظورم مشخصات دوربینی هست که همراهشه.
(2015-03-31 07:40 PM)nakhjir نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ممنون دوست عزیز، اونی که توی فروشگاه آقالو هست ضربه خورده و تا 8 میلیون هم میده. ولی اونو نمی خوام. بله میدونم دوربین سلیقه ای هست ولی یه دوربین خود کارخونه باهاش گذاشته منظورم مشخصات دوربینی هست که همراهشه.
دوست عزیز به صورت معمول فروشندگان و یا کمپانی در صورتی که خودش در وبسایت اقدام به فروش داره ، محصول رو با دوربین ارایه نمیده ! شاید روی عکس و تصاویر دوربین قرار داده باشد ولی اگه خوب توجه کنید بیشتر در پاین آن درج می شه scope and mount not included ، اما وبسایت ها و فروشگاه هایی هم هستند که دوربین رو به صورت آپشنال و یا سفارش مشتری ارسال می کنند.
حال این دوربین همراه چه برندی بوده! برند اشتایر !!!
سلام دوستان Khansariha (8)...کدوم مدل اشتایر برا بنج ست و فیلدتارگت مناسبتره؟؟
تو پستهای قبلی مدل "فیلدتارگت" با7/5ژول و برای مسابقات 10متر معرفی شده... این درسته؟؟
.
.Khansariha (8)
سیدامیر عزیز اگر منظورتون پست های صفحه قبلی و پست بنده در ارسال اول در این ص هست :
نقل قول :دوست عزیز عکسی که کاربر آقاجون در پست های اخیر آپلود کردند همانطور که کاربر دیوید عزیز گفتند مربوط به مدل الی جی 110 لایت هستش که یه سلاح مسابقه ای و فیلد تارگتی محسوب میشه و در این سری Advanture و High Power جای نمی گیره (که اون هم در پی پست های مربوط یه مقایسه قیمت سلاح اشتایر با برندهای دیگه و قیمت قدیم و جدید درج کرده بودند) ، درسته حتی مدل فیلد تارگت این سری هم ممکنه خیلی ها رو از نظر قدرت راضی نکنه ولی مدل های هانتینگ 5 و هانتینگ این سری با قابلیت تغییر قدرت از 7.5 ژول تا 40 ژول در کالیبر های سه گانه 177. ، 20. و 22. می تونه یه کاربر که هم با دید هدفزنی دقیق و تفریحی و هم شکار به یه سلاح نگاه می کنه رو راضی کنه ، بحث قیمت و اینکه صرفه اون در مقایسه با برندهای دیگه یه موضوع جداست .

باید اشاره کنم متاسفانه در پست های ارسالی قبلی سری 100 و 110 از طرف دوستان با یکدیگر متشبه شده بودند. این سری از محصولات اشتایر با نام Adventure از سری 100 و محصولات مسابقه ای 10 متر تفکیک می شوند و با سری 110 شناخته می شوند که خود شامل چندین مدل مختلف مثل HP ، Hunter ، Hunting 5 و FT هست که هر کدام مشخصه متفاوتی داشته ولی در Base با یکدیگر مشابه هستند البته مدل Hunting 5 بر پایه کاربرد مخصوص شکار طراحی و ساخته شده و جدیدا مدل اتوماتیک آن نیز عرضه شده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت سازنده مراجعه کنید :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


[تصویر: lg110-ft-schraeg-silber-1-300x135.png]

اما در مورد سئوال شما ، در این زمینه این کمپانی در سری 110 تا جای ممکن خواسته تا با تولید مدل هایی با کاربردهای اختصاصی ، مخاطبان رشته ای مانند فیلدتارگت را نیز به محصولات خود جذب کند. مدل LG 110 FIELD TARGET Model یکی از محبوب ترین ممحصولات این شرکت برای تیراندازی فیلدتارگت هست که در مسابقات این رشته طرفداران زیادی دارد. رشته تیراندازی فیلدتارگت مطابق با قوانین فدراسیون آن WFTF تنها در قدرت 16 ژول برای کلاس های PCP ، فنرپیستون و کلاس آزاد برگزار میشود. این مدل نیز با داشتن قابلیت تغییر قدرت از 7.5 تا 16 ژول تطبیق پذیری بسیار خوبی با قوانین این رشته دارد. در سال 2014 این مدل در قسمت های پد قنداق و برخی قسمت های دیگر با ارتقا همراه بود.

[تصویر: 007.jpg]
همچنین در رشته بنچ رست مدل های HP و Hunting آن محبوبیت بیشتری نزد تیراندازان بنچ رست و البته عموما کشورهای اروپایی دارد. این موضوع به به خاطر محدودیت های قدرتی در بیشتر کشورهای اروپایی است و به همین خاطر کلاس Light Varmint طرفداران بیشتری در نزد کشورهای اروپایی عضو WRABF دارد و اشتایر بعد از ایرآرمز محبوب ترین برند مورد استفاده در مسابقه است. حتی تی انگلستان در کنار برند AA و RAW از مدل های سری 100 و 110 اشتایر هم استفاده می کند.
[تصویر: Steyr.jpg]

همانطور که در پاسخ به سئوال شما در تاپیک تیراندازی بنچ رست هم گفتم اختصاص دادن سلاحی خاص برای بنچ رست سخت است و در این رشته و حتی فیلدتارگت بهینه کردن و شخصی سازی تفنگ ها بیشتر مور قبول هست چون در هر صورت مدل های این برند نیز برای کشورهای دیگر هم یک تفنگ تاپ و گرانقیمت محسوب می شود. در سال 2015 و با برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی بنچ رست WRABF در سیدنی استرالیا که اشتایر نیز یکی از اسپانسرهای آن هست مدل جدیدتری از این سری نیز معرفی شد و آن مدل اختصاصی بنچ رست اشتایر بود. اطلاعات زیادی در مورد این مدل همانند سایر برادران خود نیست ولی مهمترین تغییر در نوع قنداق و مناسب تر شدن آن برای بنچ رست برای استفاده روی رست های اختصاصی این رشته و برخی موارد تکنیکی است که این موضوع از طرف WRABF در صفحه اختصاصی فیس بوک خودشان مطرح کردند. یکی از سوپرایزهای جوایز در کنار مدال ها و جوایز نقدی این دوره از مسابقات یک قبضه از این مدل هست که خوب برای اشتایر یک تبلیغ خوب خواهد بود. البته این برای کسی است که در کلاس های مختلف این رشته به صورت کامل 750 امتیاز X را کسب کند ! Khansariha (399)

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

[تصویر: LG110-benchrest-g.jpg]

در مورد مدل های قبلی مانند هانتینگ و مدل HP و سری 100 ، عموما تیراندازانی که از این مدل ها استفاده می کنند ، تفنگ خود را در قسمت قنداق و قبضه مورد بهینه سازی و تغییر قرار می دهند تا برای استفاده در روی میز و رست راحت تر و مفید تر شود. همچنین از قنداق سنگین تری برای جبران وزن کمتر آن استفاده می کنند.

[تصویر: BR-LG100.jpg]

موفق و موید باشید Khansariha (8)
سلام
اون تفنگی که آقالو تو فروشگاهش گزاشته از کدون مدل از اشتایرKhansariha (214) هست؟
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
لینک مرجع