انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: مقایسه at44 وmarauder و walter 1250
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
من مارادور رو نه داشتم و نه دیدم ولی بین at44 و والتر من به شخصه از at 44 بیشتر خوشم میاد چون خوش دست تره و واسه مسلح شدن راحت تره از قدرت و دقتش هم راضیم اما والتر با تمام مزایایی که داره از ظاهرش که بگذزیم بازم بالانسش خوب نیست و مشکل بعدیشم گلنگدنشه که بعضی وقتا بد قلقه اما وجود ریگلاتور تو این تفنگ یک امتیاز عالی واسشه . البته بنده در برابر اساتید کسی نیستم که بخوام نظر بدم این ها نظر های شخصی بنده است و نظر کارشناسانه نیست اگر چیزی رو اشتباه عرض کردم به بزرگی خودتون ببخشید و گوش زد کنید تا ما هم از جمع اساتیدی مثل شما بهره ببریم
سلام مقایسه کردن چندسلاح زمانی میشه راجع به آن نظردادکه هرسه باساچمه مناسب ومتراژگوناگون امتحان کرد هرکدام معایب ومحاسنی دارندنسبت به یکدیگرازشکل ظاهری تا شیوه مسلح شدن وزن وغیره دیدن چیزی راحل نمیکنه !
شمابایداین رادرنظربگیرین که هیچ وقت دوسلاح دریک شرکت تولیدشده مثل هم عمل نمیکندشمامیتوانیدآزمایش کنید درتمام سلاح های دنیا همین طوره.Khansariha (256)Khansariha (8)
کدام سلاح برای شکاروکدام هدف زنی
یکی درفاصله نزدیک کارایی بهترداره ودیگری برای فاصله دور.
Khansariha (8)
دوستان at44 گرونتره یا والتر؟!
هم قیمتن البته اگر جفتشو پیدا کنی
من قبل از ماه رمضون تو مرادی جفتشو دیدم 1600
والتر بخاطر لول استثناییش با اکثر ساچمه های سبک و متوسط مچ هست مخصوصا با ساچمه پرو مگنوم 15.43 گرینی که تو فاصله 70 متری میشه سر نوشابه باش زد. از نظر ظاهری هم بسیار شکیله.فقط میمونه گلنش که یه کم با احتیاط باش کار کنی و هنگام مسلح کردنش به خشاب کمک کنی یه عمر تفنگه . اگه بین ای تی 44 و مارادور و والتر انتخاب باشه بدون شک انتخابم والتر هستش . در مورد ساچمه پرومگنوم بگم که با وایرخ مارادور اوانیکس و چند تفنگ دیگه تست شد اصلا گروپ خوبی نداد ولی با والتر عالی عالی میزنه در ضمن با دیسکاوری هم خیلی خوب میزنه.
به نظر من سازگاری بیشتر پرومگنوم با والتر 1250 و دیسکاوری به خاطر قدرت پایینتر این دو سلاح هستش و گرنه دیسکاوری با مارادور زیاد فرقی نداره بجز فشار مخزن و قدرت (البته سری های جدید مارادور مثل دیسکاوری 32 ژول هستند) و اصطحکاک بالای والتر رو هم باید در نظر گرفت.از هر نظر مارادور برنده این مقایسه هستش .مارادور یک پی سی پی محبوب و عامه پسند هستش.
با سلام.
من به چند دلیل هاتسان می پسندم البته اگه پول داشته باشم حتما والتر 1250 و مارادور هم میخرم.
1-استهلاکش نسبت به اون دو اسلحه به نظرم کمتره.
2-قیمت مناسب تری داره.
3-دقتش با ساچمه خوب تفاوتی با اون دو اسلحه نداره.
4-شما در والتر به مشکل شارژ بر میخورید چون تا 300 بار باید شارژ کنید اما در هاتسان و مارادور انی مشکل ندارید.

. از همه مهم تر هاتسان دل نسوزه ،یعنی یه اسلحه معذرت میخوام حمال و جون سخته چیزی که به نظرم توی اون دو تا اسلحه نباشه.
البته والتر به خاطر رگلاتور واقعا عالی عمل میکنه و میشه گفت بزرگترین برتریش هم وجود رگلاتوره.

یا علی
درود
به نظر من جای دادن هاتسان تو این مقایسه کار درستی نیست چون اصلا فازش با مثلا مارادو فرق میکنه.
والتر آلمانی هم بسیار خوش ساخت و پر آوازه هستش.
تفاوت هاتسان با این دوتا مثل شلوار جین ترک و جین آمریکایی میمونه Khansariha (219)
در مورد تجربه شخصی هم باید بگم at44 واسه دوستانی که از تفنگهای فنری پای به دنیای پی سی پی ها میگذارند،بسیار جذاب دقیق پر قدرت و با حال هستش.
اما وقتی با روال کاری در پی سی پی آشنا میشویم بدون شک مارادو کیلومترها با هاتسان فاصله دارد.
انتخاب من بدون شک مارادو ست.
[تصویر: 13826444671.jpg]
منتها نمیدونم مارادوهای که بنده دیدم از جمله مارادوی خودم این made in رو ندارن!!!!!!
با سلام
به نظر من اصلا نبايد تكنولوژي و ساخت قطعات ميكانيكي و آلياژي امريكا رو با كشوري مثل تركيه يا لهستان مقايسه كرد.مارادور حتي اگر چيني هم باشه بازم تكنولوژي ساختش از هاتسان بالاتره.
درود... Khansariha (8)
من خواستم بگم اگه به جای هاتسان، دیانا پی ۱۰۰۰ با دو تای دیگه یعنی والتر دومیناتور ۱۲۵۰ و بنجامین مارادور مقایسه میشد خیلی بهتر بود...
(با توجه به مشخصات و قیمتشون)
سپاس... Khansariha (8)Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5
لینک مرجع