شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،
البسه مناسب شکار و کوهنوردی - نسخه قابل چاپ

+- انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک، (http://www.iran-airrifle.com/forum)
+-- انجمن: لوازم و تجهیزات تیراندازی و شکار (/forumdisplay.php?fid=15)
+--- انجمن: تجهیزات شکار و تیراندازی (/forumdisplay.php?fid=93)
+--- موضوع: البسه مناسب شکار و کوهنوردی (/showthread.php?tid=867)

صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


البسه مناسب شکار و کوهنوردی - sattar - 2012-01-08 06:32 PM

کفش برای بالا رفت از کوه دنبال شکار گشتن خیلی مهم است به قول قدیمی ها که می گویند پا چشم دوم انسان هست پس عزیزان راهنمایی های خود را در انتخاب کفش مناسب شکار و کوهنوردی را اینجا بیان نمایند


RE: کفش شکار و کوهنوردی - persiankiller - 2012-01-08 06:41 PM

دوست عزیز نمیدونم درست میگم یا نه ولی بهتر نیست راهنماییی برای کفش شکار هم تو تاپیک راهنمایی برای خرید تجهیزات شکار باشه؟اینطوری خیلی شلوغ نمیشه؟Khansariha (8)


RE: کفش شکار و کوهنوردی - sattar - 2012-01-08 06:58 PM

من فکر می کنم اگر تجهیزات از هم تفکیک باشه راحت تر میشه با آن دسترسی پیدا کرد شما فرض کنید یک نفر برای اولین بار وارد این انجمن بشه و بخواد دنبال مثلا کفش کوهنوردی بگرده اگر یک تاپیک به این اسم باشه خیلی بهتر و زودتر می تونه آن را پیدا کنه و همه مطالب را پشت سر هم مطالعه کنه اما اگر این مطالب به صورت پیوسته نباشه باعث خستگی کاربر شده یا این که باعث سوالات تکراری میشه البته این نظر بنده است من به نظر شما احترام می گذارم در صوررتی که دیگر دوستان هم موافق باشند این کار را می کنیم


RE: کفش شکار و کوهنوردی - unknown - 2012-01-08 07:07 PM

کفش شکار؟ به نظزم بسته به این که شکار تو چه منطقه ای باشه می تونه کفشش فرق کنه. به طور کلی در طبیعت و ارتفاعات هر چند که جزیی باشه سعی کنید از کفشی استفاده کنید که مچ پا رو بپوشونه تا پاتون پیچ نخوره و حتی الامکان ضد آب باشه. بقیه موارد بستگی به منطقه و آب و هوا و ... داره.


RE: کفش شکار و کوهنوردی - royal - 2012-01-08 07:37 PM

دوستان اول باید کفشی انتخاب کنید برای کوه که اج داشته باشه تا از لیز خوردن جلو گیره بشه دوم اینکه باید همیشه یه ماره بزرگ تر بگیرید تا هم پاتون توش راحت باشه هم بتونید از جوراب های کلفت تری برای مناطق سردسیر استفاده بشه سوم از کفش هایی استفاده کنید که کف اونا نرم باشه تا از خستگی و تاول زدن پاهاتون جلو گیری بشه چهارم اینکه تاحد ممکن ضد اب باشهKhansariha (215)


RE: کفش شکار و کوهنوردی - sir.ali - 2012-01-08 08:23 PM

پا چشم دوم نیست Khansariha (8)


پای ما قلب دوم ما


RE: کفش شکار و کوهنوردی - sattar - 2012-01-08 08:35 PM

البته دوست عزیزمون علی آقا درست می فرمایند ولی قلب دوم ما هست در اصل می خواستن اینو برسونند که پا عضو مهمی هست حالا چشم یا قلب
یکی از دوستام یک کفش کاترپیلار گرفته بود واقعا عالی بود من خودم هم خیلی دنبالش گشتم گیرم نیمد البته من برای کارم کفش ایمنی از همون مارک رو گرفتم عالی بود ولی به هیچ عنوان از کفش ایمنی برای کوه استفاده نکنید چون کفش ایمنی هم سنگین هست هم اینکه قسمت جلوش یک تکه آهن قرار داره و در شیب ها پا را اذیت می کنه البته کفش های جدید ایمنی هم هستند که جلو انها از کامپوزیت ساخته شده ولی بازم برای کوهنوردی مناسب نیستند


RE: کفش شکار و کوهنوردی - Hunter - 2012-01-08 08:39 PM

با سلام.همیشه نظامی ها از علم مردم عادی یه قدم جلوترن!
پس سعی کنیم زرنگ بازی دربیاریم و از اونها پیروی کنیم.
در مرد کفش شکار هم مانند لباس شکار بجای خریدن لباس های شکاربا قیمت انچنانی با سی تومن میشه هم اورکت خرید وهم شلوار پیرن!هم اینکه استتاری عالی دارند با جنس مقاوم.
کفش هم به نظر من پوتین مرزبانی محصول امریکا را بخرید.هم خوشگله و هم جوندار.برید تو مغازه های فروش لوازم نظامی و اصلشو سی و دو میدن.
موفق و پیروزKhansariha (8)


RE: کفش شکار و کوهنوردی - masih.hunter - 2012-01-08 08:47 PM

کفشهای لندرور هم برای شکارو کوهنوری عالی هستن.


RE: کفش شکار و کوهنوردی - sadra9496 - 2012-01-08 08:49 PM

(2012-01-08 08:39 PM)Hunter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام.همیشه نظامی ها از علم مردم عادی یه قدم جلوترن!
پس سعی کنیم زرنگ بازی دربیاریم و از اونها پیروی کنیم.
در مرد کفش شکار هم مانند لباس شکار بجای خریدن لباس های شکاربا قیمت انچنانی با سی تومن میشه هم اورکت خرید وهم شلوار پیرن!هم اینکه استتاری عالی دارند با جنس مقاوم.
کفش هم به نظر من پوتین مرزبانی محصول امریکا را بخرید.هم خوشگله و هم جوندار.برید تو مغازه های فروش لوازم نظامی و اصلشو سی و دو میدن.
موفق و پیروزKhansariha (8)

دکتر جان یه عکس ازش میگذاری؟و یکم اطلاعات بیشتر مثلا:کورتکس هستش؟کفش چجوریه؟
کلا من هم با حرفتون موافقم.سیستم لوازم نظامی خیلی کارامدتر و قیمت مناسبی داره