شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،
مقایسه محصولات ترک - نسخه قابل چاپ

+- انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک، (http://www.iran-airrifle.com/forum)
+-- انجمن: سلاحهاي شكاري (/forumdisplay.php?fid=49)
+--- انجمن: سلاحهاي دولول (/forumdisplay.php?fid=51)
+--- موضوع: مقایسه محصولات ترک (/showthread.php?tid=2165)



مقایسه محصولات ترک - Gestapo - 2015-09-26 03:21 PM

سلام بر دوستان عزیز این تاپیک ایجاد شده تا هرکسی که با هر برند ترک کار میکند ان را با بقیه محصولات ترک هم مقایسه کند و برتری هایی که نصبت به هم دارند بیان کنند.از دوستان خواهشمندم یاری بفرمایند.
خب نظر خودم اینه که اکار و هوگولو از همه برند های ترک بهتر هستن دلیلشم اینه که یکی از قدیمی ترین تفنگ ها تکلول هوگولو بوده که با اینکه سن زیادی دارد مقاومت بسیار بالایی را هم دارد پس فکر کنید ببینید دیگه جدید هاش چیه.
و اکار هم به این دلیل که بنده خودم اکار دارم و نه فقط قیافش بلکه استحکام اون از بقیه برند های ترک بهتر هستن و در ایران بسیار شناخته شده و ابزار ان موجود میباشد. این فقط نظر خصوصی بود تا ببینیم بقیه دوستان چه نظری دارندKhansariha (256)


RE: مقایسه محصولات ترک - esmaeil1356 - 2015-09-26 05:06 PM

دوست عزيز
براي هركدوم از محصولات تاپيك مجزا وجود دارد و اين تاپيك فقط باعث پراكندگي اطلاعات ميشود جهت جلوگيري از ايجاد تاپيكهاي موازي تاپيك بسته ميشود