شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،
اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - نسخه قابل چاپ

+- انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک، (http://www.iran-airrifle.com/forum)
+-- انجمن: فروشگاه سایت (/forumdisplay.php?fid=27)
+--- انجمن: خرید و فروش کالاهای دست دوم (/forumdisplay.php?fid=28)
+--- موضوع: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) (/showthread.php?tid=1533)



اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - ALIANA-54-T06 - 2013-06-26 12:43 PM

این تاپیک برای بار دوم بازگشائی میشود

یادآوردی: طبق گزارشات متعدد از بعضی تخلفات و اشکالاتی که قبلا در تاپیک اعلام نیاز اولی پیش آمده و همچنین پیشنهادهای عزیزان در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تیم مدیریت امیدوار است این تاپیک مطابق با مصوبات زیر فعال گشته و درصورت مشاهده هرگونه اشکال و نقض قوانین مراتب را سریعا به مدیران گزارش نمایند . متشکریم

با توجه به نظر اکثریت مبنی بر باز ماندن تاپیک و بررسی تیم مدیریت تصمیمات بقرار زیر اعلام میگردد .

1- تاپیک اعلام نیاز جدیدی بعنوان شماره 2 باز گشائی خواهد شد و بر فعالیتش استمرار خواهد داشت .

2- در حال بررسی فنی هستیم تا بتوانیم تازه واردان را از دسترسی به این تاپیک موقتا منع کنیم (توفیق اجباری برای بعضیها) تا هم فرصتی باشد برای عزیزان تازه وارد تا اونها کمی به محیط و مسائل فنی و قیمتی بازار آشنا بشوند و هم افراد خاطی و اخراجی را حتی المقدور در صورت تخلف و ورودهای غیر مجاز از دسترسی سریع به اون تاپیک برحذر نگه داریم .

3- در خصوص پیشنهاد بعضی دوستان که فکر میکردند موضوع بستن تاپیک گرفتن حق همیاری از دلالان یا بعضی دوستان زیر آب رو هست به اطلاع میرساند اصلا تیم مدیریت چنین نظری نداشته و مصالح عمومی عزیزان و منافع اعضاء محترم انجمن را فدای چنین متاع و سودهائی نخواهد کرد و دوستان بدانند که این موضوعات کاملا با آرمان ما و انجمن ما در تضاد هست.

4-
همینجا اعلام میکنیم هرگونه همکاری عزیزان در تاپیک اعلام نیاز اعم از آدرس دادن ، معرفی کردن ، خرید و ارسال کردن کالائی با دریافت هزینه های متداول و معمول مثل هزینه پستی و بارنامه بدون چشم داشت سود و غیره که مورد نیاز دوستان باشد و مشکلات عزیزان را حل نماید مورد نظر و تقدیر تیم مدیریت هست .

5- در مقابل چنانچه گزارشی دریافت شود که کسانی با نیت سودجوئی و یا واسطه گری قصد کلاه برداری از دوستان و مخصوصا افراد تازه وارد را داشته باشند بنا به گزارشات و بررسی تیم مدیریت بی درنگ اخراج و برای همیشه از این انجمن بن خواهند شد .



RE: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - mehrdadjan - 2013-06-26 12:52 PM

بازگشایی این تایپیک را به همه دوستان تبریک میگم Khansariha (8)
و امیدوارم دیگه از مشکلات خبری نباشه و به خوبی از این فرصت دوباره استفاده بشهKhansariha (219)


RE: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - SOHEIL-GUNSMITH - 2013-06-26 02:28 PM

ممنون از علی اقای عزیز که زحمت تنظیم و بازگشایی رو کشیدند
لطفا دوستان ضمن رعایت قوانین هرگونه تخلف و دلالی رو گزارش بدند تا فضای سایت هر چه سالمتر باقی بمونه در ضمن بهتره هرگونه راهنمایی اطلاع رسانی در صفحه اصلی تاپیک انجام بشه و نه در پیام خصوصی تا همواره مسایل شفاف بمونه


RE: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - AIRKING - 2013-06-26 05:57 PM

با تشکر از علی اقای بزرگوار که زحمت این کار به عهده داشتند.
بنده هم فقط یک نکته عرض میکنم:دوستان که قصد فروش و یا خرید جنسی دارند مطمئن باشند با مشورت و تعامل بهتر با تیم مدیریت در خرید یا فروش جنسشون موفق تر خواهند بود و اینجا هم کسی برای پول دیگران کیسه ندوخته و اگر حرفی میشه و تقاضایی میشه صرفا به خاطر اطمینان کامل از معامله درست و صحیح هست .مطمئنا همیشه راه های فراوانی برای دور زدن قانون هست اما اینو بدونیم با احترام و تبعیت از قانون اول به خودمون لطف میکنیم بعد به دیگران.
سخن به درازا کشید.
با تشکر.
یا علی


RE: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - Tomcat14 - 2013-06-26 06:25 PM

با اسلامKhansariha (8)
با اینکه بنده خودم موافق حذف تاپیک بودم(الان میان بکشنم) ولی رای با اکثریته و نه با اقلیت،به این خاطر موافق بودم که هرکسی از راه میرسید اینجا یه چیزی میفروخت!وخود تاپیک هم خیلی سنگین شده بود.
باز از تیم مدیریت کمال تشکر رو داریم و فقط اون بند 2 رو حتما اجرا کنید،شاید بعضی ها بگن کاربر کاربره و فرقی نمیکنه ولی کسی در مقوله تفنگ بادی 50پست نزنه و چند برابر اون مطلب نخونه،به نظرم چیزی عایدش نمیشه؛مضاف براینکه این افراد به بازرا و تفنگ و... هم چندان آشنایی ندارند که بروند برای دیگر عزیزان چیزی تهیه کنند.
ممنونKhansariha (8)


RE: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - dieselpower - 2013-06-28 05:27 PM

سلام به همه دوستان
حالا که خدا رو شکر تاپیک دوباره باز شده و مدیران محترم نشون دادن که عملا واسه رای اکثریت احترام قائل هستند که جای بسی خوشحالی هست و تشکر فراوان از تمام زحمات بی دریغشان بنده هم اولین اعلام نیاز رو میکنم که تاپیک شروع بشه
به یه دوربین خوب برای اسلحه با زوم متغیر نیاز دارم زوم بالاش کمتر از 14 و بیشتر از 18 نباشه.ممنون


RE: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - komail - 2013-06-29 09:10 AM

سلام خدمت دوستان Khansariha (48)
بنده اخيرا" يه اي تي 44 گرفتم دنبال يه تلمبه خوب و مشتي هستم دوستان اگه سراغ دارند ويا مشاوره اي دارند ممنون ميشم قبل از خريد كردنم ياري كنند ، ممنون و متشكرKhansariha (256)


RE: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - arashyakuza - 2013-06-29 12:01 PM

سلام
با تشکر فراوان از مدیران محترم که دوباره این تایپک رو باز کردن
خدا خیرتون بده
آدم احساس غرور میکنه که میبینه رای و نظرش ارزش داره
حالا که تایپک باز شد پس این beretta cx ما چی شد فکر نکنین تایپک بسته شد یادم رفته خخخخخخخخخخخ


RE: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - shahpour - 2013-06-29 01:04 PM

دوستان عزیز دنبال یهbt65rb هاتسان با صدا خفه کن و متعلقات کارکرده هستم .دوستانی که پیشنهاد دارند لطفاً قیمت و شرایط را خصوصی پیغام بدن.سپاسگذارم


RE: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید) - akhahir - 2013-06-30 06:54 AM

سلام
من سايلنسر وايرخ 80 ميخواستم
اگه كسي داره اطلاع بده