شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،
حیوان آزاری ممنوع - نسخه قابل چاپ

+- انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک، (http://www.iran-airrifle.com/forum)
+-- انجمن: اصول،مفاهیم و فرهنگ شکار و تیراندازی (/forumdisplay.php?fid=89)
+--- انجمن: فرهنگ شکار (/forumdisplay.php?fid=90)
+--- موضوع: حیوان آزاری ممنوع (/showthread.php?tid=1376)

صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


حیوان آزاری ممنوع - sadra9496 - 2013-01-09 02:38 PM

امروز با ایمیلی برخورد کردم دوست داشتم برای دوستان بگذارم ولی هرچی گشتم جای مناسبی براش پیدا نکردم.جسته گریخته تو تاپیکها برخورد کردیم.ولی به نظرم بد نیست این تاپیک جداگانه وجود داشته باشه
متاسفانه در بعضی موارد شاهد بعضی صحنه ها هستیم که دل هر انسانی رو به درد میاره.پیامبر اسلام گفت حتی در کشتن حیوان موذی سعی کنید کمترین درد رو بکشه.ولی بعضی مواقع صحنه هایی دیده میشه موجب شرم بشریت هست
شاید دیدن این تاپیک موجب بشه بعضی از انسانهایی که شکار و تغزیه از حیوانات رو با زجر دادن حیوان اشتباه میگیرن به خودشون بیان و تجدید نظری بکنن

غـذا با طعـم جنـایت!
از ماه ها پیش که انتشار تصاویری از مراحل تهیه "جگر چرب" در فرانسه و تعدادی دیگر از کشورها افکارعمومی جهان را متوجه شکنجه و آزار حیوانات برای تهیه این غذا کرد این کشور همچنان خرید، فروش و پخت جگر چرب را ممنوع نکرده است.

Foie Gras یا "جگر چرب" غذای تجملی و گران قیمت فرانسوی، دومین صادرات پردرآمد این کشور محسوب می­شود. برای تهیه این غذا مقدار زیادی چربی را به مرغابی­ها و غازها می خورانند تا بیش از اندازه چاق شوند و به بیماری جگر چرب مبتلا شوند. برای این منظور یک لوله فلزی با فشار از گلوی حیوان به داخل معده وی وارد می شود و چربی ها از این طریق به بدن حیوان داخل می شود؛ پس از آن حیوانات را درون قفس‌های بسیار تنگ قرار می‌دهند.

این قفسها به قدری کوچکند که حیوان مجبور است بدون کوچکترین حرکتی در آن بایستد؛ این باعث می شود که هیچ انرژی­ای مصرف نشده و تمام غذای خورانده شده، تبدیل به چربی شود. خوراندن چربی به غاز و اردک تا مرگ این حیوانات ادامه می یابد و حیواناتی که زنده می‌مانند بیمار و مواد عفونی و خون از مخرج شان هنگام دفع مدفوع جاری می­شود. جگر این حیوانات چندین برابر جگر طبیعی یک اردک یا غاز است و با رقم بالایی در فروشگاه ها به فروش رفته و به عنوان غذایی گران قیمت سرو می شود.

انتشار تصاویری از چند محل پرورش جگر چرب از ماه ها قبل توجه بسیاری از فعالان حقوق حیوانات را به خود جلب کرد تا آنجا که شماری از نمایندگان پارلمان اروپا از حزب طرفدار محیط زیست (سبزها)، خواستار ممنوعیت تولید و فروش جگر چرب شده اند.

در همین حال در بیست و دو کشور عضو اتحادیه اروپا تولید جگر چرب ممنوع شده است اما واردات و فروش آن ممنوعیتی ندارد.

چندی پیش گیوم گارو وزیر کشاورزی غذایی فرانسه که به همین منظور به پارلمان اروپافراخوانده شده بود در دفاع از تولید جگر چرب گفت :« این بخش سی وپنج هزار تن را در اروپا بکارگیری کرده است.» وی تاکید کرد:« تولید کنندگان فرانسوی هرکاری را برای بهبود رفاه حیوانات انجام داده اند و به این کار ادامه خواهند داد.»

با این وجود نهادهای دفع از حقوق حیوانات از جمله stopforcefeeding همچنان پیگیر ممنوعیت تولید و خرید و فروش این محصول دامی هستند.

[تصویر: 13577299501.jpg]

[تصویر: 13577299502.jpg]

[تصویر: 13577299503.jpg]

[تصویر: 13577299504.jpg]

[تصویر: 13577305101.jpg]

[تصویر: 13577299505.jpg]

[تصویر: 13577300521.jpg]

[تصویر: 13577300533.jpg]

[تصویر: 13577300534.jpg]

[تصویر: 13577300535.jpg]

[تصویر: 13577303501.jpg]

[تصویر: 13577303512.jpg]

[تصویر: 13577303513.jpg]

[تصویر: 13577303514.jpg]

[تصویر: 13577303515.jpg]

[تصویر: 13577304211.jpg]


RE: حیوان آزاری ممنوع - Don Corleone - 2013-01-09 04:28 PM

رقت انگیزه واقعا.ببخشید نتونستم این پست رو نزارم واقعا منزجر کنندست...Khansariha (8)


RE: حیوان آزاری ممنوع - kami - 2013-01-09 04:35 PM

واقعا متاسفم.
در این مورد برنامه ای در کانال سراسری سوئد پخش و شدیدا مردم به این کار غیر انسانی اعتراض کردند و قرار شد که حتی کاپشنهائی که از پر این حیوان بخت برگشته استفاده کرده اند را تحریم و از خریدن این کاپشنها خودداری نمایند.


RE: حیوان آزاری ممنوع - اشکان - 2013-01-09 05:00 PM

با سلام خدمت همه ی دوستان شکارچی و تیراندازی که مخالف آزار حیوانات هستندKhansariha (8)
در برخی مناطق کشور چین، اعتقاد دارند مغز میمون غذایی لذیذ است که ناتوانی جنسی را درمان می کند.
"Gizelle Lau" در سایت TripAtlas.com می نویسد: "زمانی ادعا شده بود که خوردن مغز میمون می تواند ناتوانی جنسی را درمان کند و این منجر به بخشی از شکار بیش از اندازه میمون ها در اندونزی شد."
خبرنگار مطبوعاتی آلمان، "Vanessa Santos" از زبان یکی از میهمانان رستوران "Tong Gu" شیوه سرو مغز میمون در رستورانی واقع در شهر کون مینگ، مرکز استان یون نان در جنوب غربی چین را چنین توصیف می کند:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

"آشپز طنابی به گردن میمون می بندد و آن را محکم می کشد. میمون خرخر کنان پیچ و تاب می خورد تا اینکه از هوش می رود. در این هنگام دست های آزموده آشپز، سریع سر میمون را می شکند، جمجمه را می شکافد و بلافاصله مغز سر میمون را سرو می کند. میهمانان با چوب های غذا خوری تکه هایی از مغز را بر می دارند، مغزی که هنوز می تپد و باید حرارت بدن را داشته باشد زیرا خوشمزه تر است، کمی مانند توفو."
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

اتاق زیر شیروانی: خاطرات یک پسر صاحبخانه چینی، کتابی است که نویسنده چینی "Guanlong Cao" شرح خاطرات سال ١٩٩٨ از زندگی در چین کمونیست را به تحریر در آورده. وی از سالهای ١٩٥٠ تا ١٩٨٠ در شانگهای زندگی می کرد.
او عمل خوردن مغز میمون زنده را در کتاب خود چنین توصیف می کند:
"میز از دو بخش ساخته شده بود با سوراخی در وسط آن. سر میمون بیرون از سوراخ قرار داشت در حالیکه گردنش محکم میان دو قسمت میز گیر کرده بود. او می توانست نفس بکشد ولی سرش را نمی توانست عقب بکشد. چند میله فلزی زیر میز کار گذاشته شده بود، به مانند سکوی قربانی...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

وقتی میمون در موقعیت مناسب قرار گرفت، چند ملاقه روغن داغ بر روی سرش ریخته شد. در نتیجه موهای سرش سست شدند و براحتی می شد آنها را بیرون کشید...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

برداشتن موها به یک دستیار واگذار شد اما شکستن جمجمه می بایست توسط فردی ماهر و با تجربه انجام شود. با چکشی نقره ای به سر میمون ضربه زده شد...
هنگامی که جمجمه شکسته شد، خرده ریزهای آن با دقت با انبری نقره ای برداشته شد. سپس پرده مغز باید برداشته می شد، وقتی پرده برداشته شد، ماده سفید آن به میهمانان برجسته پیشکش شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

در این مرحله، میمون هنوز هشیار بود. چشمانش می درخشیدند و به اطراف و میهمانان نگاه می کرد. در مقابل، شام خورندگان با چشمان بسته در انتظار لحظه مقدس شکافتن مغز به ژرف نگری (مدیتیشن) فرو رفته بودند. شکافتن مغز افتخار بزرگی است که این آداب وتشریفات توسط مسن ترین یا بالاترین مقام انجام شد... میهمان مفتخر، به آرامی قاشقی به سمت مغز برد و با یک ضربه خفیف، مغز به خارج تراوش کرد. یک قاشق نیمه پر از مغز را بیرون آورد و با وقار نزدیک لبانش برد. چشمانش را بست، از نوک زبانش تا پشت کامش، مغز را مزه مزه کرد. سپس آهی طولانی کشید و چشمانش را باز کرد، مردمک چشمانش تابناک شدند. به کسانی که دور میز نشسته بودند نگاهی کرد و همهمه گفتگو برخاست."
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



RE: حیوان آزاری ممنوع - saeedaria - 2013-01-10 01:18 AM

با سلام
با اینکه این تاپیک و عکسها یا مطالبش مایه شرمساری ادماست اما خوبه که بدونیم در مواردی چه کارایی از این بشر بر میاد که باید به عقلش شک کرد.
قبل از هر چیز بد نیست تعریف مناسبی از "حیوان آزاری" داشته باشیم
این مطلب رو از یکی از سایتهای مرتبط با این موضوع پیدا کردم که بد نیست با هم مطالعه کنیم.

حيوان آزاري يا بهتر بگوييم جنون حيوان آزاري كه با واژه Zoosadism شناخته ميشود به عملي گفته ميشود كه از كسب لذت فرد عمل كننده نشأت گرفته و در مواردي نیز بمنظور لذت جنسي از موجود مورد عمل آزار و شكنجه ، استفاده میشود . حیوان آزاری نوعي رفتار مخرب و منحرف در سوءاستفاده از جانوران است كه سبب آزار حيوان و به نوعي ارضا فرد منحرف ميشود.
در موارد زيادي اين رفتار آزار و شكنجه و تمايلات مشابه منحرف ديده شده نسبت به حيوان ، در آينده به مراحل پيشرفته انحراف نسبت به انسان گرايش می یابد . در افراد مبتلابه جنون آزار حيوانات ، از دوران كودكي تمايلات انحرافي ديده شده است . تمايلاتي كه از درد ، فرياد و شكنجه حيوانات لذت برده ميشود.
در مواردي از سابقه افراد مجرم و قاتلان زنجيره اي ميتوان سابقه جنون حيوان آزاري را دركودكي فرد شناسايي كرده و پيگير شد. حتي وقوع و بروز رفتار جنسي با حيوانات چه زنده و يا پس از مرگ و آزار حيوان .
36 درصد از قاتلان جنسي اقرار كرده اند كه در دوران كودكي ، حيوانات را مورد آزار و خشونت قرار داده اند.و 46 درصد نيز گفته اند كه در دوران نوجواني به آزار حيوانات پرداخته اند و از اين گروه 36 درصدي تعداد 8 مورد به رابطه جنسي با حيوانات مورد آزار اعتراف كرده اند.
تحقيقات نشان داده كه افرادي كه تمايلات آزار به حيوانات را دارند يا به آن راضي هستند ميتوانند نسبت به انسان نيز چنين تمايلاتي را داشته باشند.
يكي از نشانه ها و علائم هشدار دهنده براي تمايلات ناهنجار غير اجتماعي در افراد ، وجود سابقه آزار حيوانات خانگي و جانوران كوچك است . كساني كه تمايلات آزار دهنده ( و از جمله تمايلات جنسي) به حيوانات دارند نشانه اي مهم و اخطاري اساسي از تمايل آزار و امكان انحراف انها نسبت به انسانها در آنها وجود دارد .
كساني كه نسبت به سگ و گربه ، آزار و خشونت به خرج ميدهند غالبا افرادي هستند كه در قبال روابط اجتماعي خويش نيز نسبت به سايرين ، مهاجم هستند.
امروزه در حدود اجتماعي بسياري از كشورها ، نه تنها انجام چنين اموري خلاف بوده بلكه با جلوه هاي مختلف تظاهر آن در جامعه برخورد شده و نيز به تمايلات حيوان آزاري در كودكان توجه شده و در صدد چاره جويي و درمان آنها و يا هدايت و تعليم آنان به سوي درك درستي از رابطه با حيوانات تلاش ميشود چراكه تمايلات اوليه در كودكي به حيوان آزاري ميتواند نشانه ايي از بيماريهاي ساديسمي باشد كه بعدا گريبانگير فرد خواهد شود.
حالا یک نمونه حیوان آزاری رو ببینید و کمی تاسف بخورید به حال کسانی که این اعمال شنیع رو انجام میدن

[تصویر: Animal-Rights-Watch-ARW-852.jpg]
انتشار تصاویر پوست کندن یک گربه زنده توسط چند نفر در جمهوری دومینیکن سبب عکس العمل جهانی فعالان حقوق حیوانات شده است. برای ابراز انزجار از این حرکت زننده دادخواستی به صورت آنلاین تهیه شده است.


RE: حیوان آزاری ممنوع - mehranaram - 2013-01-10 01:43 AM

سلام.واقعا این چند تا ارسال قبل یکی از اون چند تا چیز وحشتناک و درد آوری بود که از اول بچگیم دیدم.یکی از شایع ترین این کارها تو کشور خودمون انجام میشه.خیلی از کشورهای دیگه هم همینطور از جمله افغانستان. جنگ انداختن سگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برای این کار هم شرط بندی های بزرگی صورت میگیره.
من خودم تو شمال دقیقا شاهد این صحنه بودم که سر یک موتور سیکلت شرط بندی شده بود . و خودم شخصا یه درس درست و حسابی به اون دو نفر دادم.
البته از طریق قانونی.امید وارم دیگر دوستان از این کار خدااااااایی نکرده خوشحال نشن که دوتا سگ بدبخت به جون هم بیفتند.
این حیووون خودش به اندازه کافی درگیر هست و مشکل اعصاب داره بعضی ها هم تحریک میکنندشون بد تر هم میشه.
امید وارم دوستان انجمن با من موافق باشن که این یک حیوان آزاریه وحشیانس.
[تصویر: 13577689701.jpg]
[تصویر: 13577689712.jpg]
[تصویر: 13577689713.jpg]
[تصویر: 13577689714.jpg]
[تصویر: 13577689715.jpg]
[تصویر: 13577695901.jpg]
[تصویر: 13577695902.jpg]


RE: حیوان آزاری ممنوع - unique - 2013-01-10 09:14 AM

واقعا منزجر كننده است.
ولي فكر نميكنم لزومي به ايجاد تاپيك باشه.


RE: حیوان آزاری ممنوع - اشکان - 2013-01-10 10:45 AM

(2013-01-10 09:14 AM)unique نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واقعا منزجر كننده است.
ولي فكر نميكنم لزومي به ايجاد تاپيك باشه.

سلام و عرض ادبKhansariha (8)
من هم با شما هم عقیده ام که خیلی خیلی منزجر کننده است ، اما به نظرم وجود این تاپیک در انجمن باعث می شود که کسانی که با شکار مخالفند و اعضای انجمن را در زمره شکار کش ها و آزاردهنده های حیوانات میدانند ، متوجه خواهند شد که ما بین شکار حیوانات و آزار دادن آنها تفاوت قائلیم و هیچ شکارچی واقعی در صدد آزار و اذیت و زجر کشیدن حیوانات نیست و هنگام شکار و نیز کنترل آفات سعی بر این بوده که شکار و یا آفت در کمترین زمان ممکن و با حداقل ناراحتی از پای در بیاید!Khansariha (256)


RE: حیوان آزاری ممنوع - Don Corleone - 2013-01-10 10:56 AM

دوستان سعی کنن به جای قرار دادن این عکسهای ناراحت کننده لینک عکسهارو قرار بدنKhansariha (8)


RE: حیوان آزاری ممنوع - cordoba - 2013-01-10 12:29 PM

اتفاقا این تاپیک خیلی هم به این انجمن میاد . و یکی از ضروریات هست Khansariha (8)

اعلام انزجار دوستان از عمل زشت و وقیح حیوان آزاری دهن خیلی ها رو می بنده

Khansariha (256)