انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: والتر 1250
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
(2013-03-31 01:09 PM)skpu نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خیر بالانس وزنی خوبی نداره و سر جلو سنگین تر هست خوشدست هم نیست قنداق زیبایی هم نداره بیشتر کاربردیه تا راحت و شیک

بالانسش به نظر من زیاد مشکل نداره و قنداق هم بسیار با کیفیته و از نظر خوش دستی و زیبایی از اسلحه هایی مانند at44 بسیار بالاتر است.
کیفیت اسلحه ، لوله و قطعات هم که لازم به گفتن نیست من تمامی این موارد را شخصا بررسی کردم.

(2013-03-31 03:09 PM)amiremadi نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صحبت SKPU درسته و والتر1250 جزو پی سی پی های سنگین و بد دست هست

آقای عمادی راستش با نظر شما زیاد موافق نیستم.
من اسلحه های 54 و سی زد را هم دارم اما با هیچ کدام لذتی که والتر در تیراندازی به من می دهد را تجربه نکردم و شخصا نمی توانم بگویم والتر سلاحی سنگین و بد دست است.
با تشکر از دوستانی که جواب دادن و اسمشون را نمیدانم و اقای عمادی و اقای واحدیانKhansariha (8)
من اون موقع برای خرید پی سی پی(در اینده)داشتم به گذینه های زیادی فکر میکردم تا موردی پیدا کنم که به دردم بخوره(الان هم نظرم روی دیسکاوری یا سی زد هست).Khansariha (226)
برای همین اون سوال را پرسیدم که بدانم با توجه به اسلحه خودم(54)چقدر تفاوت داره و گرنه میدانم اصلا این دو در گروه و رده نیستن،و قصدم اطلاع یافتن خودم بود.Khansariha (256)
تا حالا این سلاح هایی را که میگم دست گرفتم(توی بادی ها).بی تی 65،دیسکاوری،مارادور،54 و بقیه فنری ها که زیادن(خواندنش سخته و حال و حوصله خواننده را سر میبره)
ولی توی این گذینه ها فقط 54 را خوش دست دیدم و بقیه توی دست خوب نمی نشست(توی دست من)متاسفانه هنوز دسترسی به والتر ندارم و اون موقع هم نداشتم که بخواهم خودم تست کنم(یعنی از دوستان نداشتن تا بتوانم ببینم حداکثر پشت ویترین بوده)،برای همین گفتم از دوستانی که با جفتش کار کردن بپرسم.Khansariha (8)
و این سوال مال 6 ماه پیش هست نه الان!!!Khansariha (134)Khansariha (134)Khansariha (134)اون موقع هم افرادی که جفتش را داشتن جوابم را دادن.
در نهایت دنبال یه پی سی پی خوش دست هستم که به دلم بشینه و راحت بشه در خانه باهاش تیراندازی کرد.(مارادور را هم امروز دست گرفتم ولی توی دستم خوب جا نیفتاد)اما باید ببینم در اخر چه چیزی جور میشه برای خرید و خدا چی میخواهد و بقیه پی سی پی های موجود در بازار را هم تست کنم.Khansariha (226)
بازم متشکر از همگیKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
(2013-03-31 07:33 PM)mhrSB نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در نهایت دنبال یه پی سی پی خوش دست هستم که به دلم بشینه و راحت بشه در خانه باهاش تیراندازی کرد.(مارادور را هم امروز دست گرفتم ولی توی دستم خوب جا نیفتاد)اما باید ببینم در اخر چه چیزی جور میشه برای خرید و خدا چی میخواهد و بقیه پی سی پی های موجود در بازار را هم تست کنم.

آقا محراب اگر دنبال pcp خودش دست هستید سی زد گزینه خوبیه اصلا به شکل و شمایلش نمی خوره انقدر خوش دست باشه Khansariha (8)
با سلام.
اینجا تاپیک والتر 1250 هست.و به نظرم بهتر راجع به خوشدستی و معایب و محاسن والتر صحبت بشه.من خودم والتر 850 که کپسولش بزرگتر کردم به عینه دیدم که بالانس اسلحه به هم میخوره و کمی سر اسلحه سنگین میشه.قنداق والتر 850 و والتر 1250 هیچ فرقی با هم نمیکنه و من خودم به شخصه از قنداقش خیلی حال نکردم اما اینطور هم نیست که رو بدن خوب سوار نشه.در خصوص بالانس هم خدمت دوستان عرض کنم که بالانس اسلحه زمانیم عنی پیدا میکنه که شما قصد داشته باشید سر دست شلیک کنید در حالت های دراز کش و نشسته بالانس خیلی گزینه مطرحی نیست.
برای اینکه پاسخی هم به سوال دوست عزیزمون اقا محراب داده باشم خدمتتون عرض کنم که:
من خودم اسلحه های زیادی دست گرفتم اما با فیزیک بدنم بیشتر از همه ای تی 44 با قنداق سوراخ دار جور در اومد و واقعا این اسلحه روی کتف و توی دست خوب جا میگیره.
یا علیKhansariha (8)
بله بنده هم به تایید صحبت دوست خوبم ای تی 44 نسبت به قیمت و قدرت و دیگر محاسن این تفنگ بدل منم چسبیده و برای شکار گزینه خوبی هست.Khansariha (8)
از دوستان کسی عکس رگلاتور 1250 داره؟
حجمش چقدر هست؟
[تصویر: 03-27-13-03-Walther-1250-Dominator-fill-...end-11.jpg]

اندازش باز کردم حدود 6 یا 7 سانت
[تصویر: attachment.php?attachmentid=49211]

[تصویر: 1250_dominator_e-ventil_02.jpg]
دوستانی که والتر دارن به این نکته توجه کنن که اگه خواستین رگلاتور والتر و باز کنید باید خیلی مواظب باشین چون 12 عدد واشر فنری هست که میزان فشار رگلاتور و تنظیم میکنه و ترتیب اونها از پایین دو چهار شیش هست و جدای از ترتیب خو واشرها هم دارای قدرت ارتجاعی متفاوتی هستند که اگه ترتیب اونها رو به هم بزنین دیگه به این راحتی ها نمیشه رگلاتور و تنظیم کرد و فقط با کرونوگراف و ازمون و خطا میشه ترتیب و پیدا کرد که خیلی وقت میبره . برای افزایش قدرت والتر چند راه وجو داره ولی عقلانی نیست چون روی نظم شلیکها اثر منفی میزاره. من دو سال دو تا والتر داشتم یکیشو کامل اوراق کردم .کاهش قدرت و شات بیشتر بهتر روش جواب میده تا افزایش قدرت . تو حالت استاندارد 46 ژول با باراکودا میده (260متر)
(2013-03-31 03:09 PM)amiremadi نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صحبت SKPU درسته و والتر1250 جزو پی سی پی های سنگین و بد دست هست

اون قدرها هم بد دست نیست . چون سیلندرش فولادیه و قنداق سینتتیک و تو خالیه سر اسلحه سنگین تره . ولی دقت خیلی عالی داره و بخاطر جنس قنداق ترسی از بابت خط وخش نداری . یه سری مشکلات هم داره از جمله اینکه محل پیچ شدن کپسول روی والو و خود والو از جنس برنج هست و امکان دنده رو دنده شدن و خرابی رزوه ها هست که این مورد برا خود من پیش اومد . مدلهای جدیدتر کیفیت پایین تری نسبت به قبلیا دارن بخصوص توی اب بندی و اورینگها درضمن ft هستن نه dominator که رگلاتور 28 ژولی روشون نصبه و نهایت 32 ژول انرژی میدن .Khansariha (8)
با تشکر از کاربر عزیزی که عکس رگلاتور گذاشتند.من خودم معتقدم قدرت کمتر باشه و دقت و تعداد شلیک بالاتر باشه خیلی بهتر هست.خصوصا اینکه این اسلحه فوق العاده دقیق هست و ارزش نداره دقت رو فدای قدرت کرد.به عنوان مثال یه والتر 850 با 16 ژول قدرت به راحتی تا 60 متر هر پرنده ای رو نقش زمین میکنه .
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
لینک مرجع