انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی CZ SLAVIA 631 LUX
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3
[
برعکسشم هست:
خرید یه اسلحه 10 ژولی وقتی کاربردی برای آدم نداشته باشه پول حروم کردنه اما خرید یه اسلحه 100 ژولی وقتی به کار میاد بهترین خرید هست!
اصولا کسی که به صورت حرفه ای وارد یک زمینه ای میشه سعی میکنه برای هر کاربرد یک سلاح داشته باشه مگه اینکه مشکل بودجه داشته باشه یا اینکه کاربردش کاملا ثابت و مشخص باشه.
کسی که میخواد خرگوش را از 100 متر بزنه نمیتونه با همون تفنگ توی حیاط خونه گروپ بگیره.(مگه اینکه ولوم تنظیم قدرت داشته باشه!!!!)
Khansariha (214)

[/quote]

من فعلا جا برای نگهداری این هم ندارم چون خونه خودمون کوچیکه و پسر کوچولوم هم علاقه شدیدی به شکستن کلیه ابزارها و از جمله تفنگ داره این اسلحه هم قراره برسه به دست پسر کوچولوم که فعلا دوسالشه و وقتی کمی بزرگتر شد باهاش تمرین کنه البته با نظارت و حضور خودم
من اگه فضا برای نگهداریش داشتم قطعا PCP رو هم نگه می داشتم و اصولا من تو هیچ کاری حرفه ای نیستم غیر از رشته خودم ولی تقریبا از هر کاری یک سررشته کوچیک دارم که تیراندازی هم یکی از انهاست و با توجه به شرایط من این اسلحه یکی از بهترین ها برای منه و در حقیقت من گفته های اساتید بزرگوار مثل آقا جلال و آقا مسیح رو تایید میکنم.
(2011-12-07 12:48 PM)asghar نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2011-12-06 07:20 PM)airking نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خیلی عالی بود.
مهمترین خصوصیت این اسلحه دقتش و وزن سبکش هست.
من همیشه میگم باید به نیاز توجه کرد و بعد خرید کرد.
خرید یه اسلحه 100 ژولی وقتی کاربردی برای آدم نداشته باشه پول حروم کردن اما خرید یه اسلحه 10 ،15 ژولی وقتی به کار میاد بهترین خرید هست.
به نظرم ما باید بیشتر به این فرهنگ دقت کنیم.الان این دوست عزیزمون با توجه به نیازش و کاربردش رفته هاستان ای تی 44 با اون قدرت را فروخته و یه اسلحه با یک پنجم قدرت هاتسان خریده این یعنی توجه به نیاز.
من خودم دیانا 470 با توجه به اینکه خیلی خیلی دوسش داشتم و از زیبایش بسیار لذت می بردم فقط و فقط به خاطر عدم نیاز فروختمش و یه وایرخ 35 به همت سهیل عزیز تهیه کردم و الان بسیار راضی هستم.


در خصوص گروپ ها واقعا عالی شده فقط ای کاش فاصله حداقل 10 متر می گرفتین که استاندارد میشد.البته متوجه محدودیت مکانی هستم.Khansariha (8)

برعکسشم هست:
خرید یه اسلحه 10 ژولی وقتی کاربردی برای آدم نداشته باشه پول حروم کردنه اما خرید یه اسلحه 100 ژولی وقتی به کار میاد بهترین خرید هست!
اصولا کسی که به صورت حرفه ای وارد یک زمینه ای میشه سعی میکنه برای هر کاربرد یک سلاح داشته باشه مگه اینکه مشکل بودجه داشته باشه یا اینکه کاربردش کاملا ثابت و مشخص باشه.
کسی که میخواد خرگوش را از 100 متر بزنه نمیتونه با همون تفنگ توی حیاط خونه گروپ بگیره.(مگه اینکه ولوم تنظیم قدرت داشته باشه!!!!)
Khansariha (214)

دقیقا درسته اصغر خان.
منظور بنده هم همین بود.بنا به نیاز خرید کردن بهتر است از اینکه چون پول زیاد دارم برم 10 تا تفنگ بخرم بندازم گوشه خونه و سالی یک بار هم ازشون استفاده نکنم.
ممکنه نیاز من با یه تفنگ 100 ژولی برآورده بشه و به قول شما ولوم تنظیم قدرت و ممکن هم هست نیازه من با یه تفنگ 10 ژولی برآورده بشه بدون ولوم قدرت.
هدف بر آورده کردن نیاز هست.البته ممکنه یکی هم نیازش با خرید 10 تا تفنگ گرون قیمت بر آورده بشه که اونوقت به اینجور آدم ها میگن .... بماند.
در کل با شما کاملا موافقم چرا که حرف بنده را به نحوی دیگه فرمودین.
سلام
دیروز فرصتی شد تا دوربین cz 4*20 رو روی تفنگ ببندم و یک گروپ ازش بگیرم
فاصله همون فاصله قبلی و 8 متر می باشد

گروپ تعداد شلیک 5 تا ساچمه gamo match
[تصویر: IMG_0924.jpg]

عکس دوربین روی تفنگ

[تصویر: IMG_0925.jpg]

از نمایی دیگر

[تصویر: IMG_0926.jpg]

بسته بندی دوربین

[تصویر: IMG_0928.jpg]

تصویر از داخل دوربین کمی ببخشید هوا تاریک بود کیفیت پایینه
[تصویر: IMG_0930.jpg]

در کل نسبت به قیمت ناچیزش دوربین خوبیه
مهدی جان مبارک باشه.دوربین رو چند گرفتی؟این سی زد دوربینای زوم متغیر هم داره ولی قیمتاش که خیلی بالاست.همینطور پایه دوربین خودش.Khansariha (8)
در کل فکر نمی کنی این تفنگ در فاصله کم با مگسک دقیق تر و جمع تر می زنه؟ یا شایدم در مورد گروپ کامل توضیح ندادی؟اون دو تا بالایی هم جزو 5 تا شلیکه و اون پایینی؟Khansariha (8)Khansariha (8)
سلام
دوربین با زوم ثابت 4 برابر هستش و قیمتش هم 20 هزار تومان
و اون بالا و پایینی ها هم چون سبیل به دیوار آجری وصل بود ساچمه ها بعد از متلاشی شدن و کمانه کردن از پشت به سبیل خوردن و سیبل رو پاره کردن و 5 تا ساچمه دقیقا به زیر قسمت وسط (9 امتیازی) خوردن و جایه سه تا ساچمه رو سبیل ایجاد شده شرمنده از اینکه کامل توضیح ندادم
سری بعد باید تراپ ساچمه رو بذارم که این مشکل پیش نیاد البته اون روز نتونستم تراپ رو پیدا کنم چون چند ساله که از خونه پدری مهاجرت کردیم و لوازم دوران تجرد رو نمیتونم به راحتی پیدا کنم.Khansariha (226)
ممنونم مهدی عزیز عجب دقتی داره این سلاح واقعا عالیهKhansariha (8) ای کاش می شد تو فاصله دور تر هم یه گروپ ازش می ذاشتی.
سلام به همگی
قیمت جدید این سلاح رو کسی نمی دونه؟ کلاً فکر می کنم کم یاب باشه...کجا ها گیر میاد؟
امیر حسین جان اینا رو الماس وارد کرده و می فروشه.فکر کنم سمس هم داشت.اگه پیدا بشه برای اون موضوعی که می خواستی عالی جواب میده.ضمن اینکه بسیار باکیفیت هم هست.Khansariha (8)
داداش من یکیشا دارم مدل 634 و 5.5 اگه خواستی 260 بد میدم تازه از سمس خریدم300 آخریش بود که داشت دیگه نداره .
تبریک به دوست عزیز
خیر ببینی ازش !!! درست خوندم 7 ژول انرژی شه!؟
البته با کاربرد شما کاملا همخونی داره ،
صفحه ها: 1 2 3
لینک مرجع