انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی دوربین HAWKE SIDEWINDER 30 8-32x56 Tactical
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3
چند وقت پیش دوربینی خریداری کرده بودم و برای تست اونو پیش آقای قدیری ( سایت پیکس) بردم وقرار شد عکس ها و توضیحات دوربین رو وقتی بدستم رسید برای دوستان قرار بدم.
این هم توضیحات و عکسها به نقل از آقای قدیری:
[تصویر: IMG_3626.jpg]
به عقیده من بسته بندی این دوربین بسیار جالب بود .بخصوص کیس آلمینیومی اون که همه چیز رو در خودش جا داده بود.

[تصویر: IMG_3650.jpg]
همچنین این دوربین از نظر ظاهر خوش ساخت به نظر میرسه .اما نوشته ها چاپی روی این دوربین به توجه به قیمت آن آنطور که انتظار میرفت نبود.همچنین در ریزه کاری ها و قسمتهای ظریف این دوربین انتظار کیفیت بالاتری داشتم که خوب خیلی از قسمتهای آن در حدود دوربینهای لیپرز بود.

[تصویر: IMG_3633.jpg]
[تصویر: IMG_3648.jpg][تصویر: IMG_3629.jpg][تصویر: IMG_3628.jpg]



اما تعدادی عکس از داخل دوربین.

[تصویر: IMG_3618.jpg]
[تصویر: IMG_0085.jpg][تصویر: IMG_0089.jpg]
[تصویر: IMG_0090.jpg]
[تصویر: IMG_0091.jpg]
[تصویر: IMG_0098.jpg]
از نظر من کیفیت اپتیکی این دوربین در سطح راضی کننده ای نبود و با توجه به این رنج قیمت دوربینهایی با کیفیت اپتیکی بسیار بهتری قابل تهیه هستند.
همچنین از بزرگنمایی ۱۲ برابر به بعد میزان خطای CA به شدت افزایش میافت و همچنین مقداری Distortion در تمامی بزرگنمایی ها دیده میشد که این میزان در بزرگنمایی ۸ تا ۲۰ در بیشترین حالت خود قرار دارد.
همچنین میزان Decentering از بزرگنمایی ۱۲ به بعد کاملا مشهود بود.این خطا موجب میگردد که تصویر شارپ و فکوس رو فقط در مرکز تصویر داشته باشید.
میزان کنتراست این دوربین با توجه به شرایط نوری در طول روز پایین است که انتظار میرود در شرایط Low Light کنتراست تصویر به شدت کاهش پیدا کند.همچنین میزان Sharpness نیز تا بزرگنمایی ۱۶ برابر در حد معقولی است و در بزرگنماییهای بیشتر به کاهش آن روبرو هستید.

طراحی و ساخت رتیکل این دوربین بسیار جالب است و در صورت استفاده از نرمافزار این شرکت به امکانات جالبی دست پیدا خواهید کرد.

منبع: مسعود قدیری سایت pix07


اضافه میکنم که این دوربین با قیمت 680 تومان بدستم رسید .
آقای قدیری با توجه به حرفه ای که دارن ایرادهای خیلی کارشناسی و ریزبینانه از این دوربین گرفتند که خوب برای شخص من که از اپتیک سر رشته ای ندارم زیاد قابل شناسایی نبود و بقول ایشون بد بختی هر دوربینی رو که نگاه میکنم فقط سریع ایراداش به چشمم میاد که کسی عمرا براش قابل دیدن نیست. بهر حال .... چند وقتی هست که دارم ازش استفاده میکنم و مشکلی باهاش نداشتم به شخصه با رتیکلش خیلی حال میکنم .
دوستان اگه سوالی بود در خدمتم.
قیمت چه قدر است دوست من ؟
(2011-09-29 05:56 PM)hunter1250 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قیمت چه قدر است دوست من ؟

فرمودند 680
مبارک باشه داداش من هم از دوربینهای هاواک خیلی خوشم میاد مخصوصا بخاطر ریتایک و میلداتهای جالبی که توی دوربینهاش بکار میبره
میشه بگی فاصله تا دکل چند متره؟ممنون
سلام. دوستانی که اطلاعات راجب دوربین دارن راجب دوربین بوشنل اگر اطلاعاتی دارن خواهشن برام پیام خصوصی بدن.تشکر
عجب دوربینی خدایا!!
(2011-09-30 12:40 PM)homayonfar نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میشه بگی فاصله تا دکل چند متره؟ممنون

سلام دوست عزیز
سوال بسیار خوبی پرسیدید. من فاصله تا تاور رو نمیدونم چقدره ولی میشه با استفاده از رتیکل این دوربین و کمی محاسبه اون رو حدس زد .
حالا نحوه کار به چه صورته؟

[تصویر: IMG_0089.jpg]
من اینطور حدس میزنم که ارتفاع نرده های روی تاور رو حدود 80 سانت یا 30 اینچ باشه. البته با توجه به اینکه مبنای قابل مقایسه ای وجود نداشت از روی پله های نردبان تاور که حدود 50 سانت از هم فاصله دارند به این عدد رسیدم.
خوب زوم رو در حالت 12X قرار میدیم در این حالت در رتیکلهای SR12 فاصله بین خطوط مشخص شده در پایین سمت چپ رتیکل بصورت زیر است:
A=3 inch
B=6 inch
C=9 inch
D=12 inch
در 50 یاردی است یعنی اگر جسمی با ار تفاع 3 اینچ درون خطوط A قرار بگیرد فاصله تا هدف 50 یارد است.

خوب حالا با توجه به حدس ما ارتفاع نرده حدود 30 اینچ است که میتوان آنرا در قسمت C جای داد و طبق یک نسبت ساده به عدد 166 یارد یا حدود 151 متر میرسیم.
من این موضوع رو بر روی اجسامی که اندازه اونها رو دقیق میدونستم تست کردم و با کمترین خطا تونستم تخمین مسافت بزنم برای مقایسه بهترین مورد خود هدف یا شکار است مثلا: ارتفاع یک خرگوش یا ارتفاع گوشهای اون ، قد یک کبوتر یا عرض کتف های کبوتر .....

موفق باشید
سلام دوست من
مبارک باشه من هم خیلی دنبال دوربین hawke مدلairmax بودم که اتفاقی دوربین barska مدل ridgeline 4-16 X 44 گیرم اومد با قیمت 370. الان که تصویر دوربین شما رو با دوربینم مقایسه می کنم دوربینم خیلی خیلی واضحتر و روشن تری نشون می ده. روی مگنوم 350 با 1500 تیر+ دست اندازهای ماشین حسابی خوب جواب داده
(2011-10-01 08:24 PM)mostafa822 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوست من
مبارک باشه من هم خیلی دنبال دوربین hawke مدلairmax بودم که اتفاقی دوربین barska مدل ridgeline 4-16 X 44 گیرم اومد با قیمت 370. الان که تصویر دوربین شما رو با دوربینم مقایسه می کنم دوربینم خیلی خیلی واضحتر و روشن تری نشون می ده. روی مگنوم 350 با 1500 تیر+ دست اندازهای ماشین حسابی خوب جواب داده

براتون امکان داره چندتا عکس بگذارید؟ ممنون
صفحه ها: 1 2 3
لینک مرجع