انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی چند نمونه از مدلهای قدیمی Diana
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
سلام خدمت اقای گفتین دیاناهای سری 20 ضعیفن!دیانا 27 سالار تفنگ بادیا تو فاصله 60 متری کبوتر چاهی رو زده.خوب چطور شده بنظر شما؟
من خودم شکارهایی خیلی عجیب با 27 داشتم . شکارهایی که فکر نمیکردم اصلا ساجمه بهش برسه . و فریز شدن . کلا دیانا اسلحه ایه که فراتر از انتظار ه و هیچ وقت نا امیدتون نمیکنه . به مورد دیگه در مورد 27 بگم که واقعا دقیقه
الان بعد از گذشت بیش از سی و چند سال از عمر سلاح من گروپ 15 مترش زیر یک سانته . این یعنی دقت و کیفیت در ساخت
(2015-09-05 01:26 PM)صادق قرنجیکی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان چند وقت پیش یکی از تفنگ های موجود در شرکت محل کارم رو به من سپردند تا یه سر و گوشی بهشون بکشم ، چندتا فنری دارند و تو منطقه عسلویه هم تیراندازی 10 متر با فنرپیستون ها عموما وایرخ 80 انجام میشه و جالب اینکه می گن با کالیبر 5.5 !!! الان داریم با مسئولین ورزش منطقه مذاکره می کنیم که این کالیبر رو به 4.5 تغییر بدهند و مشخصاتی مانند قدرت ، کالیبر و نوع سلاح رو مشخص کنند تا هر تیرانداز با سلاح خودش بیاد مسابقه !
در هر صورت این تفنگ شرکت اومد دستم ، اولین نگاه به ظاهر تفنگ می گفت دیانا است. سریع رفتم روی سیلندر و مشخصات و مدلش که خوب مدل 66 با ماشه T06 بود! تا جایی که می دونستم مدل های سری 60 عموما در رده مسابقه ای ها قرار می گرفتند و برخی از آنها دیگه تولید نمیشه! از یک طرف اطلاعات مفیدی ازش پیدا نکردم برای همین بهتر دیدم اینجا موضوع را مطرح تا اگر دوستان اطلاعی از این مدل و مکانیسم داخلی آن مثل فنر ، پیستون و نوع واشر و لوله دارند کمکی به کنند تا این تفنگ رو سرحال کنم و بشه ازش استفاده کرد.
[تصویر: Diana-6610.jpg]
[تصویر: Diana-6601.jpg]
[تصویر: Diana-6602.jpg]

دستگاه نشانه روی کلاسیک دیانا و البته یک ایراستریپر عجیب سر لوله سوار شده :
[تصویر: Diana-6605.jpg]
چون در مکان مرطوب و بدون حفاظ و در شرایط بدی نگهداری شده بوده لوله و قسمتهای فلزی به این روز افتادند :
[تصویر: Diana-6603.jpg]
[تصویر: Diana-6609.jpg]

[تصویر: Diana-6607.jpg]
[تصویر: Diana-6606.jpg]

وضعیت بدنه و لوله که اکسید و زنگ خورده فکر می کنم نیاز به زاج کاری مجدد داشته باشه! شکل خان ها تمیز بود و کلا زیاد ازش استفاده نشده و گوضه انبار واحد ورزش اینجوری افتاده ! چند شلیکی باهاش انجام دادم مشکل خاصی در مسلح شدن و شلیک نداشت و صدا هم طبیعی بود و فکر نمی کنم واشر سرپیستون آسیب دیده باشه ! ولی نیاز به سرویس و باز کردن داره! اساتید فنرپیستون اگه اطالعات دارند لطفا کمک و راهنمای لازم رو داشته باشند.
صادق خان چکار کردید با این پیر مرد ؟ فنر و واشر رو عوض کردید ؟ بهتره ؟
سلام.راهنمایی در مورد تفنگ بادی دیانا ام 16 خواستم چطور تفنگیه؟تا چند بخرم خوبه؟
(2015-12-08 01:52 PM)کلوسر نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام.راهنمایی در مورد تفنگ بادی دیانا ام 16 خواستم چطور تفنگیه؟تا چند بخرم خوبه؟
دیانا ام 16 که نیست همون دیانا مود 16 می شه.از سری های قدیمی دیانا که به دقت معروفن ولی قدرت فکر کنم حدود 7 ژول.چند وقت پیش یه ریویو ازش دیدم یادم نیست کجا،ولی خیلی از کیفیت فلزش تعریف کرده بود.
این که چند بخرین به وضع کلی و این که "چقدرعاشقش شده باشین" بستگی داره.چون بیشتر یه تفنگ کلکسیونیه تا یه تفنگ مدرن.
سلام به دوستان کسی اطلاعاتی در مورد دیانا240کلاسیک داره از نظر قدرت دقت وزنش کالیبر4/5 برا شکارتو چند متر میشه روش حساب کردKhansariha (256)
سلام دوستان عزیزKhansariha (8)Khansariha (8) دوست عزیز این مدل بیشتر مناسب هدف زنی از نزدیک است تا شکار Khansariha (8)قدرت 7/5ژول است!!وزن2600 وسرعت ساچمه 4/5 =175m/sو 5/5=130m/sطول تفنگ1030mm Khansariha (8)Khansariha (8) باتشکر
سلام. این تفنگ دیانا قدرتی معادل یه تفنگ چینی ۶۲ داره یعنی ۷ ژول و با تیون میشه تا ۱۰ ژول هم ازش قدرت گرفت. از نظر دقت تو فاصله کمتر از ۲۰ متر عالیه.
درباره وزنش همونطور که دوست خوبمون گفتن ۲.۶ کیلو گرم هستش که تفنگ سبک و خوش دستی و کالیبر ۴.۵ اون خوبه و ۵.۵ اصلا فایده نداره. برد مفید این تفنگ ۲۰ تا ۳۰ متره و تو این فاصله میشه باهاش پرنده هایی تا سایز گنجشک و سار رو به راحتی مورد هدف قرار داد و پرنده هایی تو سایز فاخته باید تا فاصله حداکثر ۲۰ متر و به نقاط حساسش شلیک کنی تا بتونی شکارش کنی.Khansariha (8)
Khansariha (256)ممنون از همه دوستان که تجربیات خودشونو دراختیار دیگران میگذارن والا میخواستم این مدل رو بخرم پشیمون شدم موفق وپیروز باشید
سلام دوستان عزیز.یک سوال خدمت اساتید داشتم.
دوستان کسی در مورد دیانا 22 اطلاعاتی داره ؟
عکسش رو هم اگر خواستید میذارم.

Sent from my E6633 using Tapatalk
به نظر اساتید لوله دیانا 21 به دیانا 22 میخوره ؟!
خان لوله تفنگم هرز شده و کالیبر تفنگم 4/5 بود اما حالا ساچمه 4/5 واسش شل شده و ساچمه 5/5 جا نمیگیره!
گفتم شاید لولش رو بتونم عوض کنم.
این رو هم اضاف کنم زیر سیلندرش سمت چپ نوشته
11 21
یعنی ساختش سال چنده ؟

Sent from my E6633 using Tapatalk
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
لینک مرجع