انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی وایرخ 35-hw35
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
بله.
چرب کردن ساچمه خیلی تاثیر داره.خصوصا توی این اسلحه

وصد البته تمرین ،تمرین،تمرین
باید از اقا پورنگ تشکر کنمKhansariha (8)
طبق قولی که داده بودم امروز قصد دارم یکی از اصیل ترین و دقیق ترین و با کیفیت ترین تفنگ های بادی در دسترس را معرفی کنم.
این اسلحه چیزی نیست جز وایرخ 35
[تصویر: HW35E-762487.jpg]

برای اولین بار که این اسلحه از دور ببینید شاید به نظرتون یه اسلحه سبک و بی کیفیت باشه اما وقتی اون لمس کنید تازه متوجه میشید با چه شاهکاری رو به رو هستین و وقتی توی دست بگیرینش از بالانس و وزن اون احساس شگفتی می کنید.
اسلحه ای با وزن 3.5 و قنداقی با چوب بسیار محکم و سنگین.وقتی به تنهایی قنداق بلند می کنید به راحتی متوجه وزن و کیفیت قنداق میشین.
در مورد کیفیت و ماندگاری این اسلحه همین بس که بعد از 35 سال هنوز مثل روز اول هست!!!!!!

این اسلحه اولین بار در سال 1951 تولید شد و بیشتر هدف از تولیدش بالا بردن دقت بود و استفاده از ماشه معروف به Rekord باعث بالا بردن دقت این اسلحه شد.بعد از نزدیک به نیم قرن از تولید این اسلحه هنوز در نوع خودش بی نظیره و قابل رقابت با محصولات جدید .
اینم عکسی از ماشه معروف وایرخ 35
[تصویر: 04-29-08-trigger.jpg]

نکته قابل توجه بعدی استفاده از چرم برای واشر این اسلحه بود که در زمان خودش یک نوع آوری محسوب میشد و بسیار مقاوم بود.اما بعد ها وایرخ این روال را تغییر داد و از مصنوعات پلاستیکی استفاده کرد شبیه مدلی که در وایرخ 80 هست.

نکته جالب که رمز ماندگاری این اسلحه کمر شکن هست استفاده از یک اهرم از جنس فولاد جهت نگه داشتن و قفل شدن شدن لوله اسلحه هست و این اهرم که با فشار به جلو لوله را آزاد میکنه هنگام قفل شدن به شکل نر و مادگی عمل میکنه و باعث چفت شدن لوله میشه توی این عکس به خوبی مشخصه[تصویر: IMG_8455.jpg]
نکته بعدی خان کشی لوله هست که از خان کشی 12 تایی بهره برده که باز بر دقت اسلحه افزوده در این عکس راحت میتونید خان ها را بشمارید[تصویر: IMG_8458.jpg]

روی این اسلحه میتونید دوربین هم ببنید و و در انتهای سیلندر دو تا سوارخ یا فرو رفتگی وجود داره که فکر میکنم جهت استوپر باشه البته دقیق نفهمیدم کاربرد دوتاش چیه اگر از دوستان کسی اطلاع داره حتما بفرماید.
برای مگسک هم انتخاب های متعددی وجود داره که در تصویر زیر می بینید اما من امروز بازار شیراز زیر رو رو کردم ولی پیدا نکردم اگر کسی از دوستان پیدا کرد حتما خبرم کنه
[تصویر: 04-29-08-sights.jpg]

در خصوص مسلح کردن این اسلحه با توجه به استفاده از کوکینگ(مسلح کردن) مفصلی کار خیلی راحت شده و با کمترین فشار بدون اینکه فشاری به لوله بیاد اسلحه مسلح میشه .مزیت این نوع مسلح کردن کوتاه بودن مسیر حرکت و در نتیجه سرعت عمل بالا تر هست.این نوع مسلح شدن هم یکی دیگه از نوآوری های این اسلحه در زمان خودش و البته هم اکنون به شمار میره.توی این عکس به راحتی میتونید تفاوت احساس کنید.[تصویر: 04-29-08-links.jpg]
[تصویر: 04-29-08-slots.jpg]
مزیت دیگه دو تیکه بودن و به نوعی مفصلی بودن این اسلحه برای مسلح شدن خرابی کمتر است.با توجه به نوار های فولادی به کار رفته شده در این قسمت می تونم به جرات بگم اسلحه شما تا چندین نسل خوب و بی نقص کار خواهد کرد.
لازم به ذکر هست که امتیاز این اسلحه توی سایت ریویو سنتر 4.9 از 5 هست که فوق العاده هست!!!!
اینم اطلاعات کامل وایرخ های موجود[تصویر: tabelle_knicker_ii_.gif]
و یه عکس شماتیک از اجزا تشکیل دهنده این اسلحه[تصویر: Weihrauch_HW35.gif]

و حسن ختام این مطلب هم یک گروپ فوق العاده از این اسلحه فوق العاده در فاصله 15 متری
[تصویر: IMG_8453.jpg]

با آرزوی اینکه تونسته باشم در معرفی این اسلحه شما عزیزان را یاری کنم و خدمت همه عزیزان عرض میکنم:استفاده از مطالب این سایت فقط با ذکر عنوان کامل ماخذ مجاز است

با تشکر و آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان
بسیار عالی بود اقا جلال کیف کردم به بهKhansariha (8)
راستی من تازه فهمیدم وایرخ چند نوع مگسک متفاوت داره فکر میکردم واشری چیزی برام تو جعبه گذاشتن خخخخخخKhansariha (214)
ای جونم به این ریویت عمو جلالKhansariha (8)
انصافا گروپت اسمی شدهKhansariha (8)
در مورد اون 2 تا سوراخ استوپر
نظرم بر این هست
که 2 فاصله متفاوت برای فاصله دوربین تا چشم بهت میده که میتونی دور یا نزدیک به چشم ببندی دوربین رو
دستت شما درد نکنه داش سهیل.
خودم هم به همین نتیجه رسیده بودم.در مدل های جدید سه سوراخ تعبیه شده .
یا علی
تفنگ وایرخ 35 تفنگی بسیار عالی میباشد ولی قدرتش از دیانا 35 کمتره ولی دقتش بهتره. به نظر من پولی که واسه یه وایرخ 35 خرج میشه بهتر وایرخ 85 خرید. تازه یه چیز دیگه ما میدونیم که وایرخ ساخت آلمانه ولی من دیروز توی تعمیرگاه تفنگ بادی یکیشو دیدم فکر کن مدل 35 بود که روش زده بود ساخت چکسلاواکی و کیفیتش از این جدیدا بهتر بود یعنی تمام قطعاتش فلزی بود.Khansariha (219)
محسن جان قدرت وایرخ 35 میشه با تعویض چند قطعه افزایش داد.همون کاری که اقا سهیل در پست های قبلی روی این اسلحه انجام دادند.اما در کل این اسلحه با این قدرت مناسب شکار در فاوصل زیر 40 متر و خوراکش هم هدف زنی و شکار گنجشک سانان هست.
Khansariha (8)
سلام.
جدیدا یه گروپ با وایرخ 35 گرفتم که خدمت دوستان ارائه میدم.
توضیحات کامل در تاپیک تصاویر تیر اندازی و گروپ گیری
[تصویر: 13333772011.jpg]

اینم لینک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مرسی آقا جلال.من همیشه عاشق محصولات وایرخ بودم و هستم.چون عاشق دقتم و معتقدم وایرخ کهنگی نداره و همیشه کارایی خودشو داره.بازم ممنونKhansariha (8).ایشالا ماشش 35 سال دیگه واست بچاکونه.
راستی ماشه 35 با وایرخ 80 یکی نیست؟
ممنونKhansariha (8)
ممنونم دوست عزیز.
من ماشه ها رو باز نکردم اما به نظرم از لحاظ ظاهری کاملا یکی هستند.
Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
لینک مرجع