انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: مشکل ساچمه Pro Magnum
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
یک بسته پرومگنوم خریدم خیلی ناجورن ! اصلا بعضی هاش سخت میرن تو لوله اخه سری پیش نزدیک 2 سال پیش تعداد خریدم تا همین چند روز پیش داشتم یعنی این ها هم چینی شدن (شوخی) ؟
[تصویر: 8j6jniw30einxr4766xw.jpg]
من قبلا یه بسته پرو مگنم گرفته بودم که خیلی ناجور بود اصلا تویه لوله نمیموند و همش میفتاد بیرون اما بعدش از یه جایه دیگه یه بسته گرفتم که هم ساختش خوب بود و هم خیلی عالی تویه اسلحه جامیگرفت واسه همین رفتم و دوباره همون ساچمه هارو اول رویه 54 دست دوم خود مغازه امتحان کردم و چون دیدم خوبه 7بسته یکجا گرفتم الان هم راضیم هم دقتش بد نیست وهم قدرتش Khansariha (219)
پدرام جان اگر پرومگنومی که داری به این سفتی هستند اینها خیلی خوبند بطور کلی (یادم نیست کجا میخوندم) اینها سه نوع قالب دارند که با اندازه گیری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میتوانی متوجه بشوی در 4.5 ممکنه (4.51 ، 4.52 و 4.53 ) باشند و در 5.5 (5.51 ، 5.52 و 5.53) که البته این اخریها بسیار از سر و دامنه سفت و محکم جا میروند یک توضیح بدم که این مسئله برای پرو مگنومها (فکر کنم تجربیست) معلوم شده درست مثل عکس زیر ( برای نمونه گذاشتم )
[تصویر: composite.jpg]
حالا اگر دوستان مشکل داشتند و به ساچمه پرو مگنوم خیلی سفت و محکم بر خورد کردند و 5.5 هم بود من خیلی طالبم و برای من بفرستند اینو دوستان بدونند که برای تفنگهای مگنوم اینها خیلی عالیند Khansariha (214)
البته دوستان توجه داشته باشند ممکنه توی یک بسته ساچمه پرومگنوم 250 عددی چندتائی دفورمه و از قالب بد در رفته هم باشند یعنی خط قالب داشته باشند مثلا پرس قالب روی ساچمه ناقص عمل کرده و پره های از خط بیرون زده دارند (نمونه عکس گذاشته شده پست اولی آقا پدرام ) که طبیعی است ولی اگر به جعبه ای برخورد کردند که بیشترینشان اینطوری بود دیگه اینها مورد دارند و شایدم ... چه عرض کنمKhansariha (214) 
از چند ماه پیش تا حالا هرچی پرو مگنوم خریدم بالای 20خراب بالدار توی بسته بوده که برای تیر حرفه ای یکیش هم زیاده اخیرا خخخییییییلی بدتر شده Khansariha (367)
اقا این ساچمه هاش ااصلا بدرد نمی خوره.من واسه رنجرم می خریدم هر 3تا یکی خوب بود.منم که رو تفنگم حساس.تصمیم گرفتم از این به بعد یا تی اس 22 بگیرم یا پروهانتر.فکر کنم بهتر باشه
درود دوستان
من هم از دو-سه جای مختلف پرومگنوم خریدم
هر کدوم یه شکلی داشتن بهترینش ارزون ترینش بود جایی پیدا کردم که 4000 تومن میداد (رشت)
از روی رنگ سرب مصرفیش که تیره بود فکر کنم که از قبل داشته و خرید جدیدش نبوده
کاملا صاف و سیقلی حتی به دونه بالدار و خراب هم نداشت بیشتر پرو مگنومهایی که خرید حداقل یه زایده کوچیک قالبگیری داشتن که این همون رو هم نداشت و کاملا سیقلی بود حالا من نمیدونم کدوم اینها اصل هستن
اوه اوه من این تیر هارو میرم میدم فروشنده نه 20 تا نه 50 تا ..... بهتره بگم توش 20 تا درست پیدا کردم ... پرو مگنوم های قدیمیم انگاری دست ساز بودن ..والا
پرو مگنوم هایی که من تو اصفهان میگیرم خوبن و گروپ خوبی هم میدن تو 50 متر از 5تا 4تاشو میزنم تو یه هدف اندازه در سسKhansariha (256)
سلام دوستان
من هم اين اواخر دوبسته پرو مگنوم خريديم كه نصف يشتر شل جا مي خورد ديگه ازشون استفاده نكردم و دنبال ساچمه خوب هستم لاقل بيست هزار به يك بسته ساچمه خوب ميدهي هم تفنگت سالمه هم اعصابت راحت .فكر كنم چين داره مي زنه واقعا كيفيش پايينه .
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
لینک مرجع