انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: نکات ایمنی در تیراندازی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
این قسمت مخصوصا قابل توجه نوجوانان عزیز که همسن همین اقا پسر در لینک زیر هستند و تازه میخواهند تیراندازی را اغاز کنند...پس لطفا به عکسهای اخطار دهنده زیر دقت کنند...با تشکر.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان در تیراندازی باید خیلی خیلی جوانب احتیاط رو رعایت کرد تا خدای ناکرده

حادسه ای رخ نده . کثال هیچ موقعه به سطح اب شلیک نکنید به سطحهای صاف

شلیک نکنید همیشه از خالی بودن سلاح بعد از هدف زنی و شکار اطمینان حاصل کنید

سلاح رو در وضعیت مسلح و باد در مدت طولانی نگه ندارید چون این کار به قیمت از بین

رفتن فنر و دیگر قطعات مکانیکی سلاح تمام میشه هرگز سلاح رو حتی به شوخی به

طرف کسی نشانه نگیرید و...


علی مدد.
این ادرس هم اطلاعات خوبی میدهد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حدودا پارسال بود که از اخبار شنیدم که یک شکارچی به اهوئی که در سمت بالا قرار داشته شلیک میکنه و گلوله پس از خروج از بدن حیوان به شخصی که انطرف تر در حال دوچرخه سواری بوده برخورد کرده و متاسفانه این شخص در جا فوت میکنه.
پس شلیک سربالا و سر پایین در سلاحهای گلوله زن ممنوع می باشد...با تشکر
پسر ۱۲ ساله، با تفنگ بادی مردی ۴۵ ساله را کشت
حوادث - پسر بچه 12 ساله ای که به دلیل قبولی در امتحانات مدرسه ، تفنگ بادی را به عنوان هدیه از پدرش دریافت کرده بود فکر نمی کرد که هدیه اش منجر به مرگ مردی 45 ساله شود.به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرج از مرگ مردی 45 ساله بر اثر اصابت تیر تفنگ بادی به قلبش خبرداد.

سرهنگ خیرخواهان گفت: امین پسر بچه 12 ساله‌ای که پس از دریافت کارنامه قبولیش بر اساس قولی که پدرش در مورد خرید یک تفنگ بادی به عنوان هدیه قبولی در امتحانات به وی داده بود، هدیه‌اش را دریافت کرد اما نمی‌دانست تفنگش منجر به مرگ مردی 45 ساله خواهد شد.

وی افزود : امین در ساعت 12 نیمه شب اوایل تیرماه سال جاری برای شکار پرنده در باغ کارخانه‌ای که پدرش در آن سریدار بود از منزل خارج و در حال شکار پرندگان بود که یکی از کارگران شرکت به سمت پسر بچه آمده و به او می گوید تفنگ را به من بده تا من هم شلیک کنم و پسر از این کار ممانعت کرده و در کشمکش گرفتن اسلحه ناگهان تفنگ شلیک شده و به قلب کارگر برخورد کرده و این فرد قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج به شهروندان توصیه کرد: برای سرگرم‌کردن فرزندان یا دادن هدیه به آنان از خرید این‌گونه وسایل خطرناک که جان فرزندان و دیگران را تهدید می‌کند، خودداری کنند تا چنین حوادث تلخی رخ ندهد.

4747

دانلود کلیدواژه ها: قتل - نیروی انتظامی
منبع : خبر آنلاین
نکات ایمنی در مورد تفنگ دیانا ۵۴ و ۵۶
شاید باورتون نشه اما خدا شاهده تا حالا سر ۳ نفر از دوستانم با تفنگ ۵۴ بنده شکسته شده است.
حالا می پرسید چه طوری؟
هنگام تیر اندازی چشمشان را خیلی نزدیک به دوربین قرار داده بودند و به دلیل آنتی شوک بودن این تفنگ هنگام شلیک دوربین به پیشانی آنها اصابت کرده و باعث...
از تمام دوستان دارای این نوع تفنگ ها خواهش میکنم که اگر کسی خواستار شلیک با تفنگشون را داشت حتما به او هشدار لازم را در این مورد بدهند.
با آرزوی کاهش حوادث در هنگام تیراندازی
به هیچ عنوان برای خالی کردن تفنگ هوایی شلیک نکنید!!!!!Khansariha (215) به خصوص کنار مناطق با تراکم بالای جمعیت
در سال نوی گذشته میلادی 60 نفر در پایتخت پاکستان بر اثر تیر اندازی هوایی زخمی شدندKhansariha (226)Khansariha (226)
(2012-11-29 04:38 PM)LITKOH نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به هیچ عنوان برای خالی کردن تفنگ هوایی شلیک نکنید!!!!!Khansariha (215) به خصوص کنار مناطق با تراکم بالای جمعیت
در سال نوی گذشته میلادی 60 نفر در پایتخت پاکستان بر اثر تیر اندازی هوایی زخمی شدندKhansariha (226)Khansariha (226)

با اجازه منم یه مورد را اضافه کنم.
به غیر از این که هوایی شلیک نکنید چون احتمالا داره ساچمه به جای اصابت کنه و خسارت جانی یا مالی داشته باشه و هم چنین به چیز های نزدیک هم برای خالی کردن اسلحتون شلیک نکنید.
برای این میگم به چیز های نزدیک نزنید چون سرعت ساچمه در فواصل کم بالاست و احتمال کمونه کردن داره.
مثلا چند هفته پیش اسلحم مسلح بود و نمیشد به سیبل شلیک کنم چون داشتن سیبل را عوض میکردن منم دیدم اسلحه زیاد مسلح مانده تیر را زدم به یه تنه درخت خشک شده،تیر کمانه کرد به سمت پدرم اما خدارا شکر فقط جیب شلوارش سوراخ شد و خودشون سدمه ای ندیدن.(من اصلا فکر نمیکردم توی چوب نر و کمونه کنه)
این را به عنوان یک تجربه گفتم.
دوستان امروز یه چیزی رو تجربه کردم که شاید به درد دوستان هم خورد
امروز بعد از ساخت سایلنسر میخواستم اونو تست کنم که در محیط حیاط منزل این کار رو انجام دادم و با انحراف نیم متری در فاصله 5 متری مواجه شدم و البته ساچمه به درب اتاق برخورد کرد و خیلی خدا بهم رحم کردکه کسی اونجا نبود
با سلام خدمت دوستان عزيز
واقعا با هيچ سلاحي نبايد به جايي شليك كرد كه مشخص نباشه اون ساچمه يا مرمي كجا انرژي شو از دست ميده و ميفته.همين چند وقت پيش بود كه يك دختر كوچيك 3-4ساله با پدرش داشته راه ميرفته و يكدفعه ميفته زمين پدرش ميگه يك دفعه ديدم زمين خورد و وقتي بلندش ميكنه و ميبره دكتر و تشخيص ميدن يك مرمي درست از بالاي پيشونيش خورده به سرش و از زير گردنش اومده بود بيرون در صورتي كه منطقه مسكونيه و حتي صداي شليكي هم شنيده نشده و كارشناسها بر اين نظر بودند كه با توجه به ورود و خروج مرمي از آسمون به زمين افتاده.و همه رو ناراحت كرد.
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع