انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: عضویت رسمی ایران در فدراسیون جهانی ماهی گیری ورزشی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
امیر مصدق به عنوان نخستین رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی ایران به دستاوردی ویژه دست پیدا کرد و انجمن ماهیگیری ورزشی ایران رسما با ریاست امیر مصدق توانست عضو رسمی کنفدراسیون جهانی ماهیگیری ورزشی cips-fips شودد تا ایران بتواند رسما برای اولین بار تیم ملی ماهیگیری ورزشی در استایل های مختلف و گروه های سنی مختلف داشته باشد.
حضور ایران در فدراسیون جهانی و تشکیل تیم های ملی دستاورد بسیار ویژه ای برای جامعه بزرگ ورزش و ماهیگیری ورزشی کشور است. لازم به ذکر است فدراسیون جهانی ماهیگیری رسما مورد تایید و زیرمجموعه نهادهای مهم ورزشی بین المللی و المپیکی مثل گایفس و اسپورت اکورد و آیمز و وادا و ... است که در مدال آوری از اهمیت بالایی برای رنکینگ هر کشور به حساب می آید و تیم ملی ماهیگیری ورزشی ایران رسما جهت حضور در مسابقات جهانی کشور مجارستان که از قطب های ماهیگیری ورزشی جهان است، دعوت شده که این خود اتفاق قابل توجه ای به شمار می‌رود.
امیر مصدق، رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی کسب این کرسی با ارزش در ابتدای ماه مبارک رمضان را بسیار فرخنده خواند و با ابراز خرسندی و تبریک به همه اساتید و پیشکسوتان دلسوز و علاقمندان ماهیگیری ورزشی، اظهار امیدواری کرد ایران در این رشته ورزشی نوپا در میادین بین المللی جایگاه ویژه ای به دست آورد.
لینک مرجع