انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: دوربین های Nightforce
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر: photo-2014-08-11-14-52-32.jpg]

کمپانی Nightforce فقط با یک هدف شروع بکار کرد، ساخت بهترین اپتیک و دوربین در دنیا!
کمپانی نایت فورس در سال 1992 باهدف ساخت برترین دوربین تاکتیکال در دنیا تاسیس گردید. محصولات این کمپانی با کیفیت بسیار بالا در لنز و بدنه، همچنین امکانات خاص، برای شکار و تیر اندازان حرفه ای و تیراندازی Long Range طراحی و ساخته می شود.کیفیت ساختار ی این دوربین ها چنان دقیق است که این کمپانی تقریبا هیچ مرجوعی در سال ندارد و هر تیرانداز با خرید فقط یک دوربین نایت فورس میتواند تا آخر عمر از آن استفاده نماید.
اکثر قسمتها توسط دست مونتاژ کی شوند، همچنین تمامی دوربین ها توسط خبره ترین کارکنان این کمپانی تست و کنترل می شوند. در تمامی دوربین های نایت فورس بیش از هفتاد قسمت مهم دوربین، چک و کنترل میشوند تا از محصول نهایی اطمینان کافی کسب شود. بنابر این وقتی از محصولات، برچسب Person Inspection را دریافت می نمایید، میتوانید از کیفیت و ساخت اطمینان کافی داشته باشید.
بزرگ نمایی دوربین های این کمپانی از رنج 4_1 شروع شده وتا 55_ 15 خاتمه می یابد.
همچنین دو مدل Precision Benchrest با دقت تورت های 8/1 اینچ، جهت مسابقات و تیراندازی بسیار دقیق تا مسافت های 1000 یارد ساخته شده اند.
سری NXS
در واقع تمامی دوربین های سری NXS جهت استفاده در عملیات نظامی آمریکا و البته تیراندازی و شکار در مسافت های دور، طراحی و ساخته شده اند.
از مشخصات خاص این دوربین ها میتوان به جابجایی Elevation بسیار بالا، یعنی بیش از 100 moa در 100 یاردی و همچنین Zero Stop در تورت تنظیم برد در برخی از مدل ها اشاره کرد.
با این قابلیت، هیچ تیراندازی نگرانی بابت عبور از صفر دوربین خود را نخواهد داشت و در کم ترین زمان بدون شلیک حتی یک تیر، تفنگ خود را در نقطه ی صفر اول تنظیم نخواهد کرد.
همچنین تنوع رتیکل های این برند بسیار زیاد است و تمامی آنها بر روی شیشه حکاکی شده است.
تمامی دوربین های نایت فورس به تورت تغییر رنگ مجهز می باشند. اما در سری NXS برای تغییر شدت نور رتیکل، باید پوشش و باطری آن را بردارید و از داخل، این قسمت را تنظیم نمایید.
همچنین با تغییر بزرگ نمایی، پوشش چشمی این سری از دوربین ها نیز می چرخد و برای برخی از افراد خوشایند نمی باشد؛ علت این چرخش طراحی و ساخت یکپارچه ی این دوربین می باشد که همه ی قسمت ها به بهترین شکل ممکن به یکدیگر متصل می باشند.
سری ATACR
این دوربین در سال 2012 وارد بازار شد. عملکرد کلی این دوربین مشابه با سری NXS میباشد. با این تفاوت که تیوب اصلی این دوربین 34 میلی متر است که امکان ایجاد بیش از 120 moa در تورت تنظیم برد را ایجاد می کند.
همچنین این دوربین در سه سری تولید میشود:
16x42-4
25x56-5
25x56F1-5
دوربین ها ATACR از نظر اپتیکی نسبت به سری NXS از کیفیت بالا تری برخوردارند؛ همچنین استفاده از رتیکل ها خاص، بر روی این سری نیز امکان پذیر می باشد.
سری F1 دارای رتیکل FFP می باشد؛ این امکان باعث میشود. که مقدار عددی بر روی رتیکل در تمام بزرگ نمایی ثابت بماند
منبع : فصلنامه شکار و طبیعت

مدل SHV™ 5-20×56 RIFLESCOPE
[تصویر: SHV-5-20x56-Illum-Side.jpg]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


برخی از انواع رتیکل های این کمپانی :
[تصویر: MIL-R.png] [تصویر: MOAR-T-black.png] [تصویر: NP-R2.png] [تصویر: MilDot.png] [تصویر: VEL10001.png]
عالی بود من خودم شخصا علاقه ی شدیدی به این دوربینا دارم اما بایدقیمتشم در نظر داشته باشیم ولی خوب این قیمتا برای یه عمره.لطفا کسانی که درباره این کمپانی اطلاعات دیگه ای دارن در این تاپیک قرار بدن
بسیار عالی بود.

حسین حقیقی
یکی از تبلیغات کمپانی نایت فورس

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


این سوراخی که در عکس مشاهده میکنید، به وسیله یک گلوله کالیبر 7.62 ... دشمن ایجاد شده؛ گلوله به طور کامل از توب اریکتور رد شده؛ با ایحال خوشحالیم میگوییم که سرباز طوریش نیست؛ تنها تلفات حلقه بزرگنمایی دوربین هست که روی بزرگنمایی 15 برابر قفل شده، با اینحال باز تنظیم دوربین مثل یک دوربین نو به هم نریخته
سرباز تنها با بستن سوراخ به وسیله چسب نوار تا سه روز بعد که معموریتش پایان یافت به خوبی به کارش با دوربین ادامه داد،
ما مفتخریم که تعاریف بسیاری از این قبیل به ما گذارش شده، چرا که محصولات ما در بسیاری از یگان های نظامی در شرایط سخت استفاده میشود
ما نمیخواهیم بگوییم که محصولاتمان ضد گلوله هست؛ اما با اینحال بعضی اینطور نیز استدلال میکنند
دوست عزیز اسم کاربری شما خیلی سخته تلفظش خخخخخ میشه بفرمایید قیمتها در این چند مدل به چه ترتیبی هست؟

حسین حقیقی
متاسفانه محصولات این کمپانی به دلیل واردات خیلی کم با قیمتهای عجیب و غریب در داخل به فروش میرسند
مثلا دوربین 1000$ رو 8 تا 10 تومن قیمت میدن یا دوربین 2000$ رو 13-14 تومن

البته تا جایی که من قیمت گرفتم اینجوری بوده ... شاید قیمت مناسبتر هم پیدا بشهKhansariha (8)
(2016-01-27 04:33 PM)hossein1haghighi نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست عزیز اسم کاربری شما خیلی سخته تلفظش خخخخخ میشه بفرمایید قیمتها در این چند مدل به چه ترتیبی هست؟

حسین حقیقی

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ممنون اقا سجاد.

حسین حقیقی
وظیفس
سلام و ادب،
بنده حدود دو ماه پیش یکی از مدلهایه نایت فورس رو پشت ویترین یکی از مغازه هایه تو فردوسی دیدم که البته اولش باورم نمیشد،قیمتشم 12 تومن بود جالب اینکه همون مغازه لیپرز و لئوپولد و مئوپتایه اصلم داشت وهمینطور پایه هایه فابریکه همین برند هایی رو که عرض کردم، واقعا چشم نواز و ارزنده بودنKhansariha (8)
لینک مرجع