انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: کمیته پیگیری فیلد تارگت در ایران
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3
سلام به همه دوستان و علاقمندان به ورزش تیراندازی
باتوجه به روند پیشرفتهای صورت گرفته در زمینه استفاده ورزشی از تفنگ های بادی در ایران و همچنین پیشرف هایی که در بنچ رست (به واسطه زحمات بسیاری از دوستان از جمله صادق عزیز ) صورت گرفته باجمعی از دوستان به این نتیجه رسیدیم که شرایط برای شروع فعالیت در زمینه فیلد تارگت بیش از گذشته مهیاست و برای همین امر مدتی قبل اقدام به تشکیل کمیته ای تحت عنوان کمیته پیگیری فیلدتارگت در ایران کردیم که در حال حاضر متشکل از دوستان ذیل الذکر است :
1- جناب اسحاقی (علی آقای خالزن با نام کاربری ALIANA-54-T06 )
2- جلال عزیز (با نام کاربری AIRKING)
3- مسیح مباشر (با نام کاربری masih.hunter)
4- سهیل میرزایی (با نام کاربری SOHEIL-GUNSMITH)
5- میثم کماسایی (با نام کاربری میثم کماسایی )
پس از هدف گذاری هایی که برای تشکیل این کمیته صورت گرفت (1- شناساندن بیش از پیش این رشته به علاقمندان (که البته اعضای کمیته هم خود را در این یادگیری همپای علاقمندان میدانند و تنها سعی در انتقال مطالب و تحقیق هایی که بصورت فردی یا جمعی توسط این کمیته صورت گرفته را به علاقمندان دارند 2- برگزاری مسابقاتی که تا حد امکان به قوانین WFTF نزدیک باشد 3- فعال نمودن پتانسیل های موجود در علاقمندان و دوستان شکارچی (علاوه بر دوستان تارگتینگ کار)که در این رشته میتواند نمود بیشتری نسبت به دیگر رشته ها داشته باشد 3- تلاش و بستر سازی های لازم در جهت رسمی شدن این رشته به عنوان یک انجمن ورزشی ) جلساتی بین اعضای این کمیته برگزار شد و فعالیت ها با تحقیقات و جمع آوری مطالب مربوط به این رشته آغاز شد و در همین راستا متون مربوط به قوانین این رشته بصورت تخصصی ترجمه و به همراه تاریخچه و دیگر مطالب بصورت منسجم تبدیل به اسناد اولیه و قابل اتکا برای فعالیت های بعدی شد (کلیه قوانین و متون مربوط به این رشته در همین تاپیک به عنوان فعالیت های این کمیته و در تاپیک فیلد تارگت به عنوان معرفی قرار خواهند گرفت) و همچنین اقداماتی درخصوص ارتباط با فدراسیون جهانی (WFTF) صورت گرفته که این فدراسیون نیز همکاری هایی در این زمینه داشته است
همچنین مذاکراتی هم با یکی از باشگاه های تهران که دارای شرایط مناسب نسبی برای انجام اولین مسابقه فیلدتارگت بود صورت گرفت که به نتایج مثبتی هم رسیده و بزودی انشاالله در تهران میزبان علاقمندان به شرکت در مسابقه خواهیم بود (موارد مربوط به مسابقه نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد)
برای تسریع در مهمترین هدف که همان شناساندن این رشته و اطلاع رسانی قوانین و انتشار تصاویر و کلیپ ها و مقالات فنی است کانالی در تلگرام ایجاد شده که علاقمندان میتوانند با کلیک روی لینک آن و عضویت در این کانال نسبت به مطالب متنوع و مرتبط با فیلد تارگت بصورت مداوم مطلع شوند
کانال تلگرام : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

پیج اینستاگرام : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

ایمیل : iranfieldtarget@gmail.com
همچنین سایت ایران فیلد تارگت هم در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد (در حال انجام مقدمات)
مطالب مربوط به قوانین و مسابقات بصورت دسته بندی شده و تدریجی در تاپیک و کانال تلگرام قرار داده می شوند (از صبر دوستان در این زمینه کمال تشکر را داریم )
کمیته پیگیری فیلد تارگت در ایران
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اقا میثم عزیز و همه کاربران گرامی که همیشه و در همه حال این سایت تنها نگذاشتن.
خوشبختانه با همفکری هایی که صورت گرفت قرار بر این شد که علاوه بر رشته بنچ رست ،رشته دیگری که هیجانات خاص خودش و به نوعی نزدیک تر به تیراندازی تفریحی و کنترل افت باشه تاسیس و به اون پر و بال بدیم که بعد از مشورت های لازم تصمیم به راه اندازی رشته فیلد تارگت گرفته شد.زحمت کار هم به دوش اقا میثم عزیز افتاد تا مقدمات کار به طور صحیح و اصولی فراهم بشه که خدا رو شکر این چنین هم شد.
هدف از راه اندازی رشته فیلد تارگت پاسخ گویی به نیاز های علاقه مندان به شکار و تیراندازی در وهله اول و جا انداختن بحث تیراندازی با تفنگ های بادی در بین عموم جامعه و ورزشکاران عزیز در وهله دوم میباشد.
این گروه امیدار است با همکاری و همدلی و همراهی همه عزیزان این فرهنگ سازی به شکل قوی شکل گیرد.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه سایت ایران ایر رایفل بزرگترین و کامل ترین سایت تیراندازی و به نوعی سایت مرجع در خصوص تفنگ بادی در ایران می باشد لذا طبق روال گذشته بر خود واجب میداند در مسائل مربوط به تیراندازی پیش قدم و جلو دار باشد که امید است با همراهی و همدلی و دور شدن از منیت ها،این رشته به درستی و طبق اصول خود در ایران اسلامی عزیز جا بیفتد.
بسيار ممنون ومتشكر


Patriot

برگزاري مسابقات بنچ رست وفيلد تاركت به منزله احياي اين ورزش وارتقاء جايگاه اين ورزش در جامعه است


Patriot
واقعا اگه این رشته از تیراندازیم مثل بنچ رست تو کشور راه بیفته عملا وارد دنیای جدیدی از تیرندازی میشیم.از تمام زحمت کشان عرصه تیراندازی به شخصه تشکر میکنم

فرستاده شده از Tab2A7-10Fِ من با Tapatalk
حمایت میکنیم . بنده هم این لینک ر توی همه گروه های تلگرام که در رابطه با تیر اندازی هستن پخش کردم .
خیلی عالیه . هم از بعد ورزشی و هم از بعد فرهنگی / حد اقلش اینه که مردم یاد میگیرن هر کی تفنگ دستشه نیومده شکار و شاید قصدش تیراندازی ورزشی باشه
با تشکر از میثم عزیز و سایر دوستان ،
واقعا خوشحالم که رشته تیراندازی مورد علاقه خودم فیلدتارگت جونی تازه گرفته و ان شاا... با همت و همکاری دوستان این بوته کوچک نیز به نهالی رشد یافته تبدیل بشود. این رشته نیز همانند بنچ رست که توانست خیل زیادی از دوستان علاقمند به تیراندازی تارگت و ورزشی را به سمت خود بکشد می تواند پتانسیل بسیار خوبی برای رقابت ایرگانرها بخصوص فنرپیستون ها در محیطی سالم و ورزشی شود. برگزاری چنین رقابت هایی به مسئولین ورزش کشور این پیام را می دهد که علاقمندان و کاربران زیادی در این رشته ها وجود دارد و نیازمند حمایت بخش دولتی در کنار بخش خصوصی هستند.

با توجه به شناختی که از میثم عزیز (کاربری دماوند) دارم و نیز سوابق همکاری دوستان دیگر مانند آقای اسحاقی و مسیح عزیز و حضور دیگر دوستان در رقابت های در بنچ رست مطمئنم این رشته نیز با یک آغاز خوب بین دوستان معرفی خواهد شد. انجمن بنچ رست و اعضای آن حمایت خود از این رشته وزرشی مهیج را اعلام می کند. امیدوارم بتوانیم با دوستان در میادین رقابت های ورزشی بنچ رست و فیلدتارگت ملاقات کنیم و از تجربیات همدیگر برخوردار شده و خانواده این دو رشته مکمل روز به روز بزرگ تر شود.

با توجه به روابطی که با نمایندگان دیگر کشورها در فدراسیون جهانی بنچ رست ریم فایر و بادی WRABF دارم ، اعضای این فدراسیون در ارتباطی نزدیک با WFTF فدراسیون جهانی فیلدتارگت برای توسعه این دو رشته در سطح کشورهای خود اقدام می کنند. بسیاری از کشورها و تیراندازان این دو رشته در هر دو فدراسیون عضو هستند مانند فلیپین ، پرتغال ، انگلستان و ایالات متحده و ...

آرزوی موفقیت
دیدار با دوستان در مسابقات آینده Khansariha (8)
با افتخار Khansariha (256) :
[تصویر: photo_2014_05_31_21_00_40_Copy.jpg]
سلام با اجازه دوستان من لينك تلگرامو تو پيج اينستاگرام خودم با ١٢٠٠ فالوور قرار بدم


Patriot
سلام و دروود بر همه دوستان عزیز
سپاس از میثم عزیز بخاطر تلاشهای همه جانبش در شروع معرفی اصولی این رشته در ایرانKhansariha (8)

همونطور که همه میدونیم رشته فیلد تارگت بر خلاف سایر رشته های مسابقاتی خیلی به فضای شکاری و تیر اندازی در فضاهای طبیعی نزدیک هست و این پتانسیل رو به این رشته میده که علاوه بر دوستانی که تیراندازی به اهداف کاغذی و مسابقاتی رو دوست دارن افراد با گرایش شکار هم میتونن جذب این رشته بشن و یک فرصت رقابت و تفریح بسیار جالب پیش میاره
تلاش من و سایر دوستان این هست بتونیم ضمن معرفی درست و اصولی این رشته انشالا بزودی اولین دوره مسابقات رسمی فیلد تارگت رو درایران برگذار کنیم . در کنارش تلاشها برای رسمی شدن این رشته هم د رکشور اغاز شده که در جای خودش اطلاع رسانی میشه
امیدوارم همه دوستان و کاربران عزیز این انجمن که در طی سالها فعالیت انجمن با حضور و تلاششون این سایت رو به مرجع جامعی در تیر اندازی بویژه تفنگ بادی تبدیل کردند در این مورد هم فعالانه حضور داشته باشن تا شاهد شکوفایی این رشته نوپا باشیمKhansariha (8)Khansariha (8)
سلام عزیزان
انشالا بتونیم با کمک و همکاری شما عزیزان پا در این عرصه بگذاریم و در راستای هر چه بهتر شدن این مهم تلاش کنیم Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3
لینک مرجع