2015-04-08, 10:06 PM
(2015-04-07 02:26 PM)DAGGER نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.بله سیستم ماشه تغییرات کاملی کرده و دلیل اون هم حذف دسته پیستون توی مدل های N-TEC هستش و مثل سلاح های هاتسان ماشه با بدنه پیستون درگیر میشه. البته این موضوع مشکل استفاده از ساچمه های سبک رو که باعث لق شدن دسته پیستون میشد رو نداره ولی تا به بازار ایران نیاد و تست نشه نمیشه نظر قطعی داد . بماند که شخصا احساس میکنم باید سلاح فوق العاده ای هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ دقت باشه. انشالله بازار ایران بیاد ببینیم چجوریاست
(2015-04-07 09:32 AM)key نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فعلا از مدل 340N-TEC که پارسال معرفی شد هم خبری نیست ولی این مدل به دلیل محبوبیت مدل 350 احتمال حضورش تو بازار هست. البته انتظار یک قیمت نجومی رو داشته باشید. شخصا حداقل قیمت 2 میلیون رو فکر میکنم براش منظور کنن. چون ظاهرا خط تولید 350 معمولی جمع نمیشه . مدل لکسوس دارای ماشه فلزی با روکشی از طلای 18 عیار هستش . به طور کلی این اسلحه یک ارتقا از کلاس 1250 به 1320 هستش که توسط دیانا ارایه شده. حالا باید دید با ورودش به بازارهای خارجی و به خصوص بازار آمریکا چه ریویو هایی از اون توی سایت های اینترنتی منتشر میشه که البته بدون شک بیشترین تمرکز روی موضوع دقت اون خواهد بود. فقط دارم فکر میکنم اگه این نیترو پیستون رو روی 52 یا 54 نصب کنی چی بشه . یعنی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست عزيز جناب key
قيمت اين محصول ميتونه در حد pcp هاي رده مياني باشه و اين تمايل ورود به بازار كم ميكنه چون تا حالا مدلهاي قبلي هم رويت نشده
با توجه با اينكه كمپاني با سابقه DIANA در ارائه هيچ محصولي عجله بخرج نميده و با تدبيري محتاطانه اول مدلهايي كم قدرت تر از اين سري مانند 340 N TEC روانه بازار كرد و پس از اون اقدام به توليد اين مدل كرده بهمين دليل بايد محصولي باشه كه ميتونه رضايت مشتري رو جلب كنه
در مورد DIANA P1000 هم در ابتدا خواهان آنچندان زيادي نداشت ولي بعد از مدتي جاي خودشو باز كرد و به يكي از بهترين گزينه ها در رنج كاري و محدوده قيمتي خودش تبديل شد يا به عبارتي بهترين Price–performance
ولي در مورد نصب power plant اون روي سري 52/54 به احتمال زياد ممكن نيست چون براي نصب GASRAM ديانا احتمالا تغييراتي در قسمت مكانيزم ماشه و پيستون ايجاد كرده بدليل اينكه با پيستون داراي شافت محوري و ماشه مرتبط استفاده از GASRAM داراي طراحي بسيار پيچيده و مستهلك شونده خواهد بود كه از مقوله بحث خارجه
البته اين نظر نتيجه حدسيات من از بررسي شماتيك ذيل هست كه زياد هم واضح نيست ولي ماشه اي كه اونجا ديده ميشه پلتفرمي متفاوت با ماشه هاي كنوني هست