انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی Diana 350 N-TEC
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4
(2015-04-07 02:26 PM)DAGGER نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2015-04-07 09:32 AM)key نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فعلا از مدل 340N-TEC که پارسال معرفی شد هم خبری نیست ولی این مدل به دلیل محبوبیت مدل 350 احتمال حضورش تو بازار هست. البته انتظار یک قیمت نجومی رو داشته باشید. شخصا حداقل قیمت 2 میلیون رو فکر میکنم براش منظور کنن. چون ظاهرا خط تولید 350 معمولی جمع نمیشه . مدل لکسوس دارای ماشه فلزی با روکشی از طلای 18 عیار هستش . به طور کلی این اسلحه یک ارتقا از کلاس 1250 به 1320 هستش که توسط دیانا ارایه شده. حالا باید دید با ورودش به بازارهای خارجی و به خصوص بازار آمریکا چه ریویو هایی از اون توی سایت های اینترنتی منتشر میشه که البته بدون شک بیشترین تمرکز روی موضوع دقت اون خواهد بود. فقط دارم فکر میکنم اگه این نیترو پیستون رو روی 52 یا 54 نصب کنی چی بشه . یعنی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟Khansariha (214)

دوست عزيز جناب key
قيمت اين محصول ميتونه در حد pcp هاي رده مياني باشه و اين تمايل ورود به بازار كم ميكنه چون تا حالا مدلهاي قبلي هم رويت نشده
با توجه با اينكه كمپاني با سابقه DIANA در ارائه هيچ محصولي عجله بخرج نميده و با تدبيري محتاطانه اول مدلهايي كم قدرت تر از اين سري مانند 340 N TEC روانه بازار كرد و پس از اون اقدام به توليد اين مدل كرده بهمين دليل بايد محصولي باشه كه ميتونه رضايت مشتري رو جلب كنه
در مورد DIANA P1000 هم در ابتدا خواهان آنچندان زيادي نداشت ولي بعد از مدتي جاي خودشو باز كرد و به يكي از بهترين گزينه ها در رنج كاري و محدوده قيمتي خودش تبديل شد يا به عبارتي بهترين Price–performance
ولي در مورد نصب power plant اون روي سري 52/54 به احتمال زياد ممكن نيست چون براي نصب GASRAM ديانا احتمالا تغييراتي در قسمت مكانيزم ماشه و پيستون ايجاد كرده بدليل اينكه با پيستون داراي شافت محوري و ماشه مرتبط استفاده از GASRAM داراي طراحي بسيار پيچيده و مستهلك شونده خواهد بود كه از مقوله بحث خارجه
البته اين نظر نتيجه حدسيات من از بررسي شماتيك ذيل هست كه زياد هم واضح نيست ولي ماشه اي كه اونجا ديده ميشه پلتفرمي متفاوت با ماشه هاي كنوني هست
[تصویر: diana_340_n_tec_air_rifle_7858.jpg]
بله سیستم ماشه تغییرات کاملی کرده و دلیل اون هم حذف دسته پیستون توی مدل های N-TEC هستش و مثل سلاح های هاتسان ماشه با بدنه پیستون درگیر میشه. البته این موضوع مشکل استفاده از ساچمه های سبک رو که باعث لق شدن دسته پیستون میشد رو نداره ولی تا به بازار ایران نیاد و تست نشه نمیشه نظر قطعی داد . بماند که شخصا احساس میکنم باید سلاح فوق العاده ای هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ دقت باشه. انشالله بازار ایران بیاد ببینیم چجوریاست Khansariha (8)
سلام
دوستان شنیدم اسلحه های نیترو پیستون توی گرما و سرما به دلیل انبساط و انقباض گاز درون پیستون کمی روی قدرتشون اثر گذار هست. آیا این موضوع صحت داره؟
اگه محفظه پیستون به خوبی عایق شده باشه فکر نمیکنم این مشکل پیش بیاد Khansariha (226)
دوست عزیز برای سیستم بسته TEC که از گاز نیتروژن پر شده چنین تغیراتی نیست این گاز تغییرات حجمی خیلی کمی دارد ولی برای سیتمهای باز که از هوای خالی هم میتوانند پر شوند (مانند وایرخ 90) چنین تغییراتی حتمی هست . فعلا Khansariha (8)
(2015-04-27 01:08 AM)aliiirezaaa نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام
دوستان شنیدم اسلحه های نیترو پیستون توی گرما و سرما به دلیل انبساط و انقباض گاز درون پیستون کمی روی قدرتشون اثر گذار هست. آیا این موضوع صحت داره؟
اگه محفظه پیستون به خوبی عایق شده باشه فکر نمیکنم این مشکل پیش بیاد Khansariha (226)
بله دوست گرامی ظاهرا صحت داره . کلیپ ریویو این مساله رو دارم که روی هاتسان 125 اسنایپر ورتکس در آمریکا انجام شده. تغییر دمای 21 درجه به منفی 12 درجه باعث 4 الی 5 ژول افت توان شده. البته سیستم ورتکس، نیترو نیست بلکه هوای معمولی هستش ولی تو نیترو پیستون ها از نیتروژن استفاده میشه. البته تو تفنگ فنری هم سرمای شدید احتمال شکستگی فنر رو بالا میبرهKhansariha (8)
نوشته من و علی آقا همزمان شد . ارادت داریم قربان
ممنون از پاسختون دوستان
یه سوال دیگه: اگه نیتروژن داخل این پیستون ها در اثر هر عاملی یا به مرور زمان نشت کنه قابل پر شدن هست؟
تعمیرات اینجور تفنگ ها هم مثل فنری هاست یا دردسر داره؟؟؟Khansariha (8)
(2015-04-27 07:39 PM)aliiirezaaa نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ممنون از پاسختون دوستان
یه سوال دیگه: اگه نیتروژن داخل این پیستون ها در اثر هر عاملی یا به مرور زمان نشت کنه قابل پر شدن هست؟
تعمیرات اینجور تفنگ ها هم مثل فنری هاست یا دردسر داره؟؟؟Khansariha (8)

والا اگه منظور شما سیستم موجود در دیانا هستش چون هنوز در ایران موجود نیست نمیشه نظری هم داد ولی با توجه به اینکه در حال حاضر نمایندگی هاتسان در ایران اقدام به وارد کردن جک ورتکس به صورت مجزا کرده میشه اینطور استنباط کرد که احتمال خرابی هم هست. البته به هر حال ساخته دست آدمیزاد یه روزی خراب میشه. چه هاتسان باشه چه دیانا . به این موضوع از این زاویه هم باید نگاه کرد که الان فنر اصلی مثلا دیانا اگه پیدا بشه حدود 80 تا 100 تومان قیمتش هست که در قیاس با جک ورتکس هاتسان که اتفاقا ظاهرا آمریکایی هم هست و 120 تومان قیمت داره خوب برتری بیشتر به سمت سیستم ورتکس هستش . به هر حال لگد کمتر و مسلح شدن نرم تر از برتری های سیستم نیتروپیستون به فنر هستشKhansariha (8)
سلام به نظر شما کی میاد ایران و اگه بیاد قیمتش حالا حدودا چند میشه؟
سلام
بالاخره اومدKhansariha (219)
دیانا نیتروپیستون هم وارد شد،البته باقیمت بالاKhansariha (226)
1980000
(2015-05-26 09:54 PM)alighaed نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام
بالاخره اومدKhansariha (219)
دیانا نیتروپیستون هم وارد شد،البته باقیمت بالاKhansariha (226)
1980000
دوست عزیز اونی که اومده 340 نیترو هستش نه 350 نیترو.
(2015-05-26 09:54 PM)alighaed نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام
بالاخره اومدKhansariha (219)
دیانا نیتروپیستون هم وارد شد،البته باقیمت بالاKhansariha (226)
1980000

کسی که بخواد 2میلیون بده واسه نیترو دیانا بهتره که 56 بگیره یا 54 که شاهکار دیانا هستن
نیترو باید قیمتش هم تراز 350 مگنوم باشه
صفحه ها: 1 2 3 4
لینک مرجع