انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: برگزاري مسابقه تيراندازي شيراز
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
با سلام خدمت همه دوستان و اساتيد بزرگوار.
به اميد خدا قراره يه مسابقه تيراندازي با تفنگ بادي رو براي دوستان استان فارس در شهر شيراز برگزار كنيم هدف اصلي از برگزاري مسابقه آشنا شدن اعضا و كسب تجربه براي برگزاري مسابقات آيندس.
دوستاني كه علاقمند هستند توي قسمت پيام خصوصي يا توسط ايميل شمارشون رو برام بفرستن تا باهاشون تماس گرفته بشه.
درصورتي هم كه نميخوايد شمارتون رو بفرستيد من نتايج برنامه ريزي ها رو همينجا منتشر ميكنم.
انشاالله با صحبت هايي كه كردم يه جاي خوب رو رديف مي كنم. كلاس بندي ها هم احتمالاً دو كلاس خواهد بود. يكي كلاس فنري بدون دوربين ٢٥ متر و يكي هم پي سي پي با دوربين ٥٠ متر.
منتظر پيشنهاداتتون هستم.
دوست عزیز ، با تشکر از این اقدام شما که امیدوارم به بهترین شکل صورت بگیرد!
اما اگر اجازه بدهید با توجه به برگزاری چند مسابقه در سطح کشور و محلی در زمینه سلاح های بادی (رشته بنچ رست) نکاتی را بیان کنم تا برنامه ریزی شما به بهترین صورت شکل بگیرد. چند وقت پیش نیز دوستان در اهواز به این کار اقدام کردند و البته متاسفانهتاپیک رو به حال خود رها کردند ولی خودم پیگیر موضوع از آقای کلاه کج از هیات تیراندازی اهواز بودم که متاسفانه این مسابقه شکل نگرفته و انجام نشده بود. با توجه به گفته های شما در پست قبلی هنوز برنامه ریزی دقیقی صورت نگرفته و کلاس بندی نیز مشخص نیست و همینطور قابل مسابقه ! این موضوع به شدت در عملکرد ها و برنامه های بعدی شما تاثیر خواهد گذاشت. داشتن مکان و البته کسب مجوزهای لازم مهمترین موضوع اجرای یک مسابقه تیراندازی با سلاح بادی در فضای باز است. آیا اهداف مورد استفاده و همینطور قوانین امتیازدهی و قوانین ایمنی را مشخص کرده اید؟ این موارد رو گفتم چون یک تاپیک اطلاع رسانی ایجاد کردید و باید همه موارد گفته شده از قبل تایید و تهیه شده و سپس اطلاع رسانی کنید تا خدای نکرده باعث دلسردی شرکت کنندگان نشود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر خوشحال خواهیم شد که تا حد توان به شما کمک کنیم.
امیدوارم با توجه به این موارد یک مسابقه منسجم و همراه با سلامتی و شادی برای شرکت کنندگان آن برگزار و این کار را تداوم بخشید. موفق و پیروز باشید. Khansariha (8)
دوست عزيزم از صميم قلب از شما تشكر ميكنم. من خودم كاملاً در اين زمينه آماتور هستم. ولي همونقدر كه ناوارد هستم همونقدر هم مشتاق و با انگيزه هستم تا اين گردهمايي و مسابقه برگزار بشه و اعضا بيشتر با هم آشنا بشن و خودمون رو يك محكي بزنيم.
اگر مقدور هست در مورد قوانين امتياز دهي و ايمني همينطور اهداف و مجوز هاي لازم و هرچيز ديگه اي كه ميدونيد لازمه توضيحاتي رو بفرماييد. يك دنيا ممنون.
صادق جان این علامت تعجب که پایان خط اول گذاشتی یکم معنی پیش داوری میده خخخخخخخ
به نظر من میشه این مسابقه رو در هر جای ایران حتی بهتر از سه مسابقه قبلی برگزار کرد ( البته قطعا زحمت زیادی داره و هماهنگی و انسجام در تیم برگزاری نیاز اصلی است) اما جمع آوری دیتا های مورد نیاز مثل قوانین و ... چندان سخت نیست و دوستانی مثل آقا سعید ، آقا صادق و دیگر دوستان میتونن در این زمینه کمک شایانی انجام بدن و اگر از تجربیات سه مسابقه قبلی و بخصوص نقاط ضعف اون استفاده بشه که موفقیت دوچندان خواهد بود
به عنوان یک شرکت کننده کم تجربه فقط عرضم این است که اولویت را به شکل کار ندهید و حتی با حداقل امکانات اما با رعایت کامل قوانین بین المللی اجرا کنید. و تحت هر شرایطی تصمیم گرفته شده را به مرحله اعلام برندگان در همین تاپیک برسانید
موفق باشید
با سلام و خسته نباشید و تشکر از کاربر گرامی اسنایپر
به نظرم بهتر بود این پست در تاپیک بچه های استان فارس قرار میگیرفت و برای شروع نیز به یک دور همی و تیراندازی به صورت مسابقه ای آزاد و تفریحی صورت بگیره بهتره.به هر صورت مسابقه رسمی دردسر های خاص خودش داره و احتیاج به هماهنگی های زیاد و صد البته شرکت کنندگان خوب و قابل توجه و امکانات مناسب تا کیفیت مسابقه بالا بره.
من بیشتر نظرم روی برگزاری یه مسابقه تفریحی و جمع شدن دوستان شیرازی دور همدیگه هست.
البته ان شا اله در اینده حتما یک مسابقه تیراندازی بنچ رست به صورت حرفه ای در استان فارس برگزار خواهد شد.
یا علی
با سلام.
(بخدا من اهل گذاشتن پست الکی و اضافه نیستم و معمولا اینجور پست هامو بعدا خودم پاک میکنم) این تاپیک و تاپیک مسابقات ورامین رو میبینم همچین شاد میشم و انرژی میگیرم....
طاقتم نیومد نگم!
دم کسانی که واسه این هدف زیبا که دراین برهه از زمان بسیار درست و بجاست در سراسر ایران سعی و تلاش میکنن گرررررررررررررررررررررررررررررررررررم....
از راه دور دست همه شان را میبوسم.... Khansariha (221)
مطمئنم موفق خواهید شد.
میثم جان ، نه عزیز ! پیش داوری کجا بود ؟! (ما هنوز داریم از دوستان در اینجا کسب علم و تجربه می کنیم) استفاده از "!" منظور بر تاکید داشتم و می خواستم بگم که شروع کار را با خوبی و خوشی تا به مرحله اجرای مسابقه ادامه دهید. Khansariha (215)
دوستان در جریان هستند که برای برگزاری مسابقات بنچ رست قبلی چه هماهنگی و برنامه ریزی هایی شد و زحمات زیادی توسط برگزارکنندگان کشیده شد! با این وجود در هر دوره ضعف هایی بود که البته طبیعی است بخصوص اینکه رشته تیراندزای بنچ رست در اول کار خود است و هنوز برای توسعه و شناخته شدن بین ایرگانرها راهی طولانی دارد. در واقع اولین رشته تیراندازی در زمینه سلاح های بادی غیر سالنی است که در ایران راه اندازی کرده ایم. من اصلا منظورم برگزاری این مسابقه به صورت بنچ رست نبوده و خواستم بگم که قالب مسابقه خود را مشخص کنید و همانطور که آقا جلال گفتند پیشنهاد میدهم به صورت یک مسابقه تفریحی بین دوستان در شیراز و اطراف برگزار کنید و علاقمندی دوستان رو بسنجید. چون همیشه در این اعلان ها علاقمند زیاده ولی سر آخر کسی که همت و علاقمندی خودش رو نشون بده کمتر میشه! (این موضوع برای ما در چند مرحله تجربه شده و قصد جسارت به کسی رو ندارم ولی در واقع هماهنگی شرکت کننده و حضور آن ها موضوع دیگری به غیر برنامه خود مسابقه است).
در هر صورت امیدوارم دوستان بتوانند یک مسابقه دوستانه با خوشی و سلامتی برگزار کنند و وجهه ورزشی و تفریحی این سلاح ها بیشتر شناخته شود. آقا جلال من بهتر می بینم که برگزاری این مسابقات به صورت اعلان در یک تاپیک مجزا باشه چون هم بهتر دیده میشه و هم تشویقی برای دیگر دوستان در سایر استان ها و شهرها خواهد بود که برای برگزاری چنین مسابقاتی تلاش کنند.
انجمن بنچ رست در تلاش است تا از سال آینده با ارایه یک تقویم ورزشی ، هماهنگی با ارگان های ورزشی و رسمی (وزارت ورزش و معاونت های مرتبط) و کسب مجوزهای لازم نسبت به برگزاری مسابقه قهرمانی در سطح کشور به صورت سالانه اقدام و برای برگزاری مسابقات در سایر استان های کشور نیز همکاری داشته باشد. اما صرف استفاد از اهداف بنچ رست و یا میز برای مسابقه را نمی توان تیراندازی بنچ رست نامید و به شخصه تا برنامه ریزی منسجم و بودن یک تیم با اراده جدی نباشه نمی توانیم در این زمینه همکاری کنیم. دوست عزیز "اسنایپر" (اسم شریف شما رو نمی دونم) برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شما آماده دریافت تماس هستم. از طریق خصوصی اطلاعات تماس را حضورتان ارسال خواهم کرد.
جلال جان اینجا شما باید بیای وسط و دوستان رو راهنمایی کنید تا ان شا ا... استان فارس و شیراز سومین استان به واسطه برگزاری چنین مسابقه ای و کسب تجربه بتواند عنوان سومین برگزار کننده استانی مسابقات بنچ رست را کسب کند.
موفق و پیروز باشید Khansariha (8)
بله نظر خودم هم روي مسابقه تفريحي هست. آقا جلال من توي تاپييك استان فارس هم اعلام كردم. گفتم اينجا هم بزارم كه بيشتر ديده بشه. راستي من يه ليست ناقص از اعضاي استان فارس تهيه كردم با توجه به محدوديت صندوق پيام شخصيم نمي دونم چطور ميتونم با تك تكشون تماس بگيرم. من دارم با يه مسئول در مورد مكان مسابقه صحبت ميكنم. ميترسم آخرش دوستان استقبال نكنن.
می بینم دوستان شیرازی ! شیرازی بازی در آوردند Khansariha (219)
گذاشتن دو تا پست روحیه دار برای این دوستمون خیلی هم سخت نیست ها Khansariha (48)
اقا صادق عزیز .بالاخره عید داره نزدیک میشه و اینجا هم هوا بد جوره باحال شده.

الکی نیست که شاعر میگه:
خوشا شیراز وضع بی مثالش
ان شا اله بعد از عید تدارک یه مسابقه سر دستی جهت آشنایی بیتشر دوستان دیده خواهد شدKhansariha (8)
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع