انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: برگزاری مسابقات فیلد تارگت کلاس آزاد در شهر اهواز
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
سلام بر دوستان همشهری و هم استانی عزیز. به زودی در شهر اهواز مسابقات فیلد تارگت در کلاس آزاد برگزار میگردد. اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام. میگردد.
کاربر گرامی ، با تشکر از شما و اعلام این خبر ، بهتر بود که خبر را همراه با اطلاعات اولیه و شرایط برگزاری ایجاد می کردید! چند سئوال دارم ؟
- آیا قوانین مدون و تهیه شده و مطابق با استانداردهای اولیه فدراسیون جهانی فیلدتارگت می باشد!؟
- از چه نوع اهدافی برای این مسابقه استفاده خواهد شد!؟ اهداف طراحی شده و ساخته شده اند و یا از اهداف آماده استفاده می کنید(مثل اهداف فیلدتارگت دیانا و گامو )
- شرایط حضور شرکت کنندگان به چه صورتی است !؟ کلاس آزاد یعنی حضور PCP ها و فنرپیستون ها در یک کلاس ؟

با تشکر Khansariha (8)
کاربر محترم به روی چشم اطلاعات تکمیلی هم خدمت دوستان داده میشود..ابتدا دوستانی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند می بایست در انجمن هیئت تیراندازی استان واقع در خیابان کمپانی باشگاه تیر اندازی قدس ثبت نام نمایند. برای ثبت نام نیاز به کپی کارت ملی و شناسنامه میباشد. زمان ثبت نام. همه روزه از ساعت 16تا 19میباشد.دوستان به جناب آقای کلاهکج مراجعه کنند.

09356361985 تلفن تماس جناب کلاهکج برای اطلاعات بیشتر.ایشان مربی هیئت تیر اندازی و. مسئول برگزاری مسابقات هستند بدلیل اینکه ایشان حساب. کاربری در این انجمن ندارند وظیفه اطلاع رسانی را بر عهده بنده قرار داده اند.
با سلام خدمت آقا مصطفی (اگر اشتباه نگفته باشم)
پس با این حساب برگزار کننده این مسابقه هئیت تیراندازی استان هست ؟ .
اگر اطلاعات تکمیلی را بتوانی قرار بدید عالی خواهد شد .ممنون Khansariha (8)
علی جان ممنون ، راستش وقتی اسم "فیلدتارگت" میاد مطمئنا باید کسی باشه که با موضوع سلاح های بادی و قوانین اولیه این نوع مسابقات آشنا باشند. در هیأت های تیراندازی و کلا فدراسیون تیراندازی از تهران تا شهرستان ها موضوع رقابت های مخصوص سلاح های بادی غیر سالنی ناشناخته هستش ! و اصولا مسئولین اشنایی با این موارد ندارند!Khansariha (226)
مایه خوشحالی است که یکی از ارگان های مرتبط با فدراسیون تیراندازی اقدام به برگزاری این نوع مسابقه کرده اند! ولی آقا مصطفی در رابطه با برگزاری و قوانین این مسابقه این انجمن و انجمن پرشین شوترز تلاش های خوبی انجام داده و دوستان اطلاعات خوبی در این رابطه دارند. مایه خوشحالی خواهد بود که بتوانیم برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت همکاری نماییم.

آرزوی موفقیت Khansariha (8)
سلام خدمت علي آقا و ديگر دوستان عزيز
مسابقات توسط هيئت تير اندازي استان خوزستان براي اولين بار در استان برگزار مي شود و از اين به بعد اين هيئت در اين ماده به صورت فعال عمل ميكند.دوستان تمام تلاش خود را براي برگزاري صحيح و استاندارد اين سري از مسابقات را بكار گرفته اند و مشغول برنامه ريزي و تداركات براي برگزاري هستند.فقط نكته قابل توجهي كه مي بايست خدمت دوستان عرض كنم اين است كه براي برنامه ريزي بهتر و كلاس بندي مسابقات نياز است كه اين هيئت اطلاعاتي در مورد شركت كننده ها از قبيل سلاح هاي مورد استفاده و ميزان مهارت آنها داشته باشد.به همين علت از دوستاني كه علاقمند به اين رشته و ماده هستند جهت ثبت نام در انجمن دعوت به عمل ميآد كه شرايط و مكان ثبت نام را در پست هاي قبل خدمت دوستان عرض كردم.ولي براي آشنايي بيشتر دوستان مطالبي در مورد مسابقات عرض ميكنم
مسابقات در دو ماده فنري و پي سي پي كه هر كدام داراي كلاس بندي خاص خود مي باشند برگزار ميشود.اهداف انتخابي آزاد و بسته به موقيعت مكاني و شرايط موجود قابل تغيير است.براي سلاح هاي فنري فاصله 20-25 متر با تعداد 25 شات در نظر گرفته شده و براي پي سي پي ها 25-50 متر با تعداد 25 شات در نظر گرفته شده است.سعي بر اين است كه سلاح هاي پي سي پي در دو گروه 26 ژول و بالاتر از 26 ژول كلاس بندي شوند.
از تمامي دوستاني تجربه اينگونه مسابقات و اطلاعات در اين زمينه را دارند جهت همكاري و حضور دعوت به عمل مي آيد.
دوست عزیز ،
یکی از مهمترین و در واقع چالش بر انگیزترین موارد مسابقات فیلد تارگت ، معلوم نبودن فاصله اهداف می باشد! این تقسیم بندی فواصل تا اهداف مغایر با یکی از اولین اصول رقابت های فیلد تارگت می باشد! در یک مسابقه فیلدتارگت (حتی آماتوری ) فواصل اهداف از 10 تا 50 متر متغیر بوده و توسط تیم برگزاری نصب و جایگزاری می شود و تیرانداز هیچگونه اطلاعی از این مسافت نخواهد داشت. اهداف و اندازه تارگت ها نیز استاندارد خود را دارند و انتخابی نیستند. به طور مثال دایره های مورد استفاده در هر مسافت متفاوت از همدیگر می باشند :
[تصویر: airv1035.gif]
کلاس بندی ها بیشتر به صورت Open یا ازاد که در آن نوع سلاح ها (PCP و یا فنرپیستون و نیترویستون و ... ) مهم نبوده و همه در یک سطح مسابقه می دهند. (مربوط به مسابقات عمومی) اما غالب بر جدا بودن دو کلاس PCP و فنرپیستون از همدیگر است. (فدراسیون جهانی سه کلاس PCP ، فنرپیستون و OPEN را در مسابقات رسمی خود دارد) بیشتر محدودیت در رابطه با قدرت سلاح هاست (عموما 16 ژول که این موضوع در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد همانند کشور خودمون که کلاس آزاد بیشتر مورد قبول است)
آیا تیم برگزاری این موارد را در نظر گرفته است؟ منبع قوانین مورد استفاده شما چیست؟
باتشکر از شما بابت راهنمایی های مفید وسازنده. بله تمام شرایط در نظر خواهد گرفته شد.
(2014-12-27 01:13 PM)smostafam نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باتشکر از شما بابت راهنمایی های مفید وسازنده. بله تمام شرایط در نظر خواهد گرفته شد.

دوست عزیز دو تاپیک زیر :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

در رابطه با مسابقات فیلدتارگت در این انجمن می باشند. البته مبحث پراکنده هستش و منبع خیلی خوبی برای برگزاری مسابقه و الگوبرداری نیست. صرفا برای آشنایی بیشتر با این رشته هست!
تمام شرایط ؟! فکر می کنم متوجه سئوال من نشده اید؟! آیا طبق قوانین رسمی و با استفاده از منابع معتبر خواهد بود ؟ یا همان شرایط که در پست قبلی اعلام کردید؟
دوست عزیز تلاش دوستان برای برگزاری مسابقه استاندارد و مطابق قوانین مدون می باشد.
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع