انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: لیلیا Lelya bullpup-ultra compact
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
با سلام.
امروز قصد معرفی اسلحه ای داریم که شاید خیلی ها تو تاپیک ادگان ماتادور یا مورانا عکسش دیده باشید و سر سری از کنارش رد شده باشین یا توجهتون جلب کرده باشه.

[تصویر: image_axd.jpg]

[تصویر: lelya_202.jpg]

یکی دیگه از محصولات شرکت ادگان محصولی است به نام لیلیا یا همون لیلای خودمون خخخ.این اسلحه یک اسلحه بالپاپ فوق فشرده است و به نظر میرسه شاید دیگه نشه تفنگ بادی از این جمع و جور تر ساخت.به نظرم ایده آقای اد تو ساخا این اسلحه فوق العاده بوده،یک اسلحه فوق العاده جمع جور با تعداد شات معقول جهت هانتینگ نه فیلد تارگت.
این سلاح در دو کالیبر 5.5 و 4.5 تولید شده که طول کلی اون فقط و فقط 52 سانتی متر هست !!!! Khansariha (214) و وزن اونم به زحمت به 2 کلیو گرم میرسه !!!!طول لوله این سلاح 29.5 سانتی متر و فشار کاری کپسول بین 210 تا 100 بار هست.اسلحه رگوله هست و با هر بار شارژ به گفته سایت خود ادگان تعداد 35 شلیک اما بعضی از سایت ها تا 50 شلیک هم گفتن.
سرعت شلیک در کالیبر 5.5 این سلاح با ساچمه 16 گرینی 220 متر بر ثانیه و در کالیبر 4.5 با ساچمه 10 گرینی 240 متر بر ثانیه هست.(انتخاب بهتر قطعا کالیبر 4.5 هست).

برای اینکه قدرت هانتیگ این سلاح ببینید توجه شما رو به عکس زیر جلب میکنم

[تصویر: 17_opt.jpg]

عکس زیر هم حالت شماتیک و قطعات این اسلحه نشون میده.

[تصویر: lelya_003.jpg]

نکته بسیار جالبی که تو این اسلحه وجود داره نحوه ساچمه گذاری و لودینگ اسلحه هست .تو این سلاح شما نه گلنگدنی میبیند نه محل ساچمه گذاری و به قولی اسلحه کاملا یه تیکه هست!
نحوه ساچمه گذاری این اسلحه این گونه هست که شما به آرومی انتهای اسلحه رو که گونه نوی روی قرار میگیره به عقب میکشید و با این کار هم اسلحه لود میشه و هم محفظه ساچمه گذاری نمایان میشه سپس با برگردوندن قطعه فلزی به جای خودش اسلحه آماده شلیکه
عکس زیر گویای مطلب بالاست
[تصویر: leyla.jpg]

خوب مشخصا این اسلحه تک تیر هست.اما واقعا ویژگی های منحصر به فردی داره که مهم ترین اون جمع و جور بودن بسیار فشرده بودنش هست.جهت شارژ هم قسمت انتهایی کپشول که زیر لول هست به سمت جلو کشیده و محل ورود نازل شارژ مشخص میشه.
در ادامه هم توجه شما رو به چند تا عکس از بافر های اسلحه و سیستم شرود اون و همچنین نحوه قرار گیری این تفنگ خاص در یک کوله پشتی فوق العاده جمع جور میبینید.
به نظرم این اسلحه از یه الترا بوک هم سبک تره و هم جمعو جور تر،دوستانی که دنبال زدن جک و جونور های ریز هستند و البته قصد دارن کسی از نفهمه با چی شلیک کردن بهتره راجع به این اسلحه کمی فکر کنن خخخ.
البته قیمت جهانیش چیزی بین 1000 تا 1200 دلاره ولی خوب شما یک اسلحه منحصر به فرد و جیمز باندی در اختیار دارید که اگه لازم باشه تو جیبتون هم میتونید جاش بدین خخخ
[تصویر: 2ia50ex.jpg]

[تصویر: 3972549.jpg]

[تصویر: lelya03.jpg]

[تصویر: 3972549.jpg]

[تصویر: Eberlestock_S25_Cherry_Bomb_feature.jpg]

[تصویر: Ed_leyla_ja_06.jpg]

[تصویر: Ed_leyla_ja_04.jpg]

[تصویر: lelya_realtree-1.jpg]

[تصویر: 01.jpg]

[تصویر: lelya-230.jpg]

[تصویر: lelya-205.jpg]

احتمالا ایشون هم لیلیا خانم باشن خخخ
[تصویر: 10.jpg]

به امید اینکه از معرفی این سلاح لذت برده باشید
یا علی
قشنگه!!!! توکالیبر5.5تقریبا انرژیش قد دیانا52هست باحدود25 ژول ودرکالیبر 4.5 حدود18ژول که نظرمن به کالیبر5.5 هست!
ولی واقعا یک سلاح بادی «همراه »ومخصوص کیف وکوله هستش وصدالبته برای تیراندازی ازداخل ماشین...
جالبه اين سلاح دست اون جوان همزمان كاليبر هاي 308 و 223 هم رو شليك ميكنه خخخخخخخ
اون سلاحي هم كه دست اون آقاي دستمال به سر است ظاهرا كمتر از50 سانت طول داره شايد هم اون آقا خيلي درشت اندام هستند
به هر حال تشكر از بابت اين سلاح قوي و مينياتوري
با سلام
ببخشید اگه جای این سوال اینجا نیستKhansariha (8)
این لیلا خانم خخخخخخ توی ایران هم پیدا میشه؟قیمتش چنده؟
نه دوست عزیز....هیچ یک از محصولات ادگان تا حالا وارد نشده ولی فکر میکنم ی خبرایی هست که جدیدا انقد بحث ادگان داغ شده.
با سلام.
هدف اصلی از معرفی برخی از محصولات این بوده که ،بنده خودم در هیچ یک از فروم های ایرانی مخصوص شکار و تیر اندازی ندیدم که محصولات خاصی مثل ماتادور یا مورانا یا لیلیا یا باب کت و ... معرفی شده باشه و بیشتر برای ما شبیه افسانه بوده خخخ ،برای همین تصمیم گرفتم طبق معمول ما اولین سایتی باشیم که به صورت تقریبا جامع اطلاعاتی از چنین محصولاتی در خودش جای میده،به نظرم این هدف کمک خیلی زیادی به بالا بردن اطلاعات ما میکنه و من خودم اینو میپسندم.
شایدم یه روزی یه خدا خیر کرده ای پیدا شد و برای اوردن چنین محصولاتی آستین بالا زد البته با قیمت مناسب که ما واقعا استقبال میکنیم.

بگذریم.
یه عکس از مقایسه این اسلحه کاربردی کوچولو با یه اسلحه هانتیگ بزرگ .
[تصویر: Wolf_en_Lelya.jpg]

و در ادامه یک کلیپ تقریبا خوب برای معرفی این اسلحه با گروپ توی 50 متر.به نظرم ارزش دانلود کردن داره،چرا که واقعا آپلود کردنش زمان بر بود خخخKhansariha (8)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

[تصویر: fb7bd01d2.jpg]

فکر میکنم این عکس گویای قابلیت های این اسلحه باشه.
جلال جان نمودار ترجکتوریش که عالیه تقریبا 46 شات ثابت با ابن مخزن کوچک دمش گرمKhansariha (8)
در کالیبر 4.5 با تعداد شات بالای 40 ، انرژی حدود 20 ژول و دقت خوب برای همچین تفنگ مینیاتوری بی نظیر هست
ولی برام جای سواله چرا با اینکه تفنگ رگوله است از فشار 300 بار استفاده نکردن تا تعداد شات بالاتر بره !؟
برای 300 بار این مدل کوک شدن اسلحه یه مقدار سخت میشه چون باید فنرو چکش قویتر بشه اونم مساوی هست با سفت کار کردن سیستم گلن اسلحه کلا رفتار سیستم والو اسلحه از 220 بار به بالا خیلی متفاوت میشه.
(2014-12-05 02:42 AM)amin.faraji نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برای 300 بار این مدل کوک شدن اسلحه یه مقدار سخت میشه چون باید فنرو چکش قویتر بشه اونم مساوی هست با سفت کار کردن سیستم گلن اسلحه کلا رفتار سیستم والو اسلحه از 220 بار به بالا خیلی متفاوت میشه.

امین جان فرمایش شما در مورد اسلحه های غیر رگوله که ولو و چکش مستقیم با فشار اصلی درگیره صدق میکنه ولی این اسلحه رگوله هست و روی فشار 110 برای خروجی رگولاتور تنظیم شده این یعنی بمراتب نرم و رام تر از فنر چکش اسلحه های غیر رگوله است
اسلحه های غیر رگوله اکثرآ در فشار بالای 180 bar برای بازکردن ولو مشکل دارند چه رسد به 300 bar
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع