انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: EDGUN MORANA ultra long shoot!!
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
با عرض سلام و خسته نباشید.
با توجه به روندی که اینجانب در خصوص معرفی ،هر چند مختصر،تفنگ های ویژه ،در پیش گرفتم امروز تصمیم به معرفی یکی از بهترین و دقیق ترین و البته گرون ترین تفنگ های معرفی شده در بازار جهانی به نام ادگان مورانا گرفتم.

[تصویر: IMG_0015.jpg]

شاید بشه مهم ترین و بالاترین مزیت این تفنگ نسبت به بقیه تفنگ های بادی موجود در این جمله خلاصه کرد:

Air gun «Morana» is designed for ultra long range shooting

البته شرکت ادگان همچین هم پر بیراه نگفته باشه چرا که این سلاح در کنار اسلحه هایی چون وایرخ 100 تیون شده با لوله TM1000 و ایر آرمز FTP900 و rapid HM1000x جز بهترین سلاح ها در فاصله 100 متر انتخاب شدند!

این سلاح میشه به نوعی برادر بزرگتر ادگان ماتادور دونست و گل سر سبد شرکت ادگان نیز هست.قیمت جهانیش چیزی در حدود 2000 تا 2500 یورو !!! و تولیدشم اونقدری زیاد نیست که همه جا به راحتی گیر بیاد

به این عکس توجه کنید:
اقای ادگارد گاواروف و اقای تد در نمایشگاه IWA 2014
[تصویر: image075-1024x768.jpg]

این سلاح در دو کالیبر 5.5 و 6.35 تولید میشه که ما در اینجا کالیبر 5.5 مورد بررسی اجمالی قرار میدیم.
طول کلی سلاح 1070 میلی متر هست یعنی ما با سلاحی بلند روبرو هستیم که قطعا به درد ماشین سواری نمیخوره خخخ وزن سلاح هم 4 کیلو 200 گرم هست و طول لوله 476 میلی متر !!در کالیبر 5.5 با یکبار پر کردن مخزن میشه تعداد 70 شلیک رگوله با قدرتی نزدیک به 60 ژول !! و فشار کاری مخزن هم بین 210 تا 130 بار هست.
در سایت ادگان عنوان شده که این ماشه بهبود یافته ماتادور آر 3 ام هست و طوری بهینه شده تا بتونه بهترین بازده برای شلیک در مسافت های بسیار بالا داشته باشه .
همچنین وزن این سلاح به این دلیل بالا رفته تا با استفاده از دو پایه بشه در مسافت های بالا بهتر شلیک کنه و به نظر میرسه کاربر این سلاح با این وزن و ابعاد و گفته های خود کارخونه برمی گرده به همون جمله اول که بالا گفته شد.
این سلاح در دو حالت تک تیر و خشاب خور تولید شده
مدل تک تیر [تصویر: IMG_0015.jpg]
و مدل خشاب خور [تصویر: image.axd?picture=Morana+and+Sightron.jpg]

اینم عکس از بافر های داخل شرود که نحوه قرار گیری اونها رو نشون میده [تصویر: morana02.jpg]
و تنها عکسی که تونستم از گروپ باور نکردنی این اسلحه در فاصله 50 و 100 متر پیدا کنم
[تصویر: index.php?action=dlattach;topic=2814.0;a...9464;image]

فکر کنم به اندازه کافی روانی کننده باشه خخخخخ
[تصویر: image037.jpg]

ان شا اله یه روزی برسه که بتونیم با این سلاح کار کنیم.
من که عاشقش شدم.
شما چی ؟؟
منم عاشقش شدم مخوصا70شات رگوله60ژولی! تفنگهای روسی درخارج از روسیه گیرمیادش؟؟؟ آخه میدونیم روسها همه چیزشون مال خودشونه و خیلی خیلی کم سلاح وسایر چیزهای ساخت خودشون رو صادرمیکنن.مثلا همین pcp moranaدر خارج از روسیه قابل تهیه هست؟
سلام
ضمن تشکر از آقا جلال عزیز، میخواستم بپرسم تفنگها به ترتیب از پایین :
1- مدل معمولی
2- مدل بالپاپ
4- کلت
و سومی چی میشه ؟
( نمیدونم شاید سوپر بالپاپ)
تشکرKhansariha (8)
سلام. به ترتیب از پایین به بالا.

مولانا.
ماتادورR3M
لایلا یا لیلا.
کلتم اسمش نمیدم.
خخخ فردوسی ندارن؟
مولانا .اسم اسلحه های خارجی ها همیشه برگرفته از خود سازنده اسلحست نکنه مولانا زندست و ما بیخبریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا بهنام ، " مورانا یا لاتین Morana " ، فکر می کنم اقا جلال ساعت 11 شب چشم هاشون خواب رفته و رو کی بورد بجای حرف "ر" حرف "ل" رو تایپ کردند!
آقا جلال واقعا از معرفی این سلاح ممنونم ، خودم به شخصه از یک سلاح خوشم میاد و تعریفش کنم، ولی این سلاح !!! این اقای ادگان واقعا یک طراح خلاق هستش ! البته برای لانگ رنج! تو برنامه 5 ساله آینده یکی از گزینه های خریدم خواهد بود! Khansariha (219)

نقل قول :آخه میدونیم روسها همه چیزشون مال خودشونه و خیلی خیلی کم سلاح وسایر چیزهای ساخت خودشون رو صادرمیکنن.مثلا همین pcp moranaدر خارج از روسیه قابل تهیه هست؟
میثم عزیز ، کم صادر می کنند! تو زمینه سلاح و تجهیزات نظامی که نفر اول هستند تو دنیا ! یکیش همین AK47 Khansariha (219)
ولی این برند تولیدات سفارشی داره و جدیدا چند سالی با معرفی و شناخت بیشتر مدل Edgan matador ، زمینه تولید انبوه آن مدل فراهم شده و البته فروش بیشتر در چند ورژن آن ! (در این بین آقای Ted Bier نقش بسزایی حتی بیشتر از خود کمپانی سازنده داشته)
این مدل جدید یعنی Morana هم که در نمایشگاه IWA 2014 معرفی شده ، قطعا با سابقه خوبی که سازنده داره ، سفارش و فروش خوبی خواهد داشت ولی نه مثل یک فنرپیستون دیانا و ... که استفاده عمومی داره! مطمئنا این مدل مشتریان و کاربران خاص خود را خواهد داشت و البته قیمت بالای آن میزان فروش رو هم در یک حد نگه خواهد داشت!
البته این تحلیل شخصی من بود و شاید تا مدتی دیگه شرایط بازار این سلاح عوض بشه !
در هر صورت خوشحال خواهم شد تا یکی از کاربران آن ایرانی باشه و بتونیم اطلاعات بیشتری از این مدل کسب کنیم.
صادق جان بیشترمنظورم محصولات جدیدشون هست والا ak47رو الان دارن تو پاکستان هم تولید میکنن.ماچندسال پیش یه رفیقی داشتیم که بیلروس درس میخوند وبهش گفتیم برامون یه ادگان ماتادور برامون بیار گفت باشه چون دانشجوهستم میتونم بیارم ومیگم مال خودمه منتها جعبشونمیتونم بیارم! ولی هرکاری کرد نتونست اون یه قبضه رو خارج کنه!
اگه توجه کردی باشی اجناس با مارک made in rossiyaخیلی کم دیده میشه!
این مدل moranaرو هم من چندماه پیش در جریان پیداکردن اطلاعات بیشتراز ماتادور دیدم و جذب زیبایی و خاص بودنش شدم وباتوجه به قیمت2000یورویی این سلاح اگربشه با ۱۲میلیون این تفنگ رو تهیه کرد بنظرمن یه pcpرویایی از همه جهات هست البته کمی بزرگ وسنگین هستش که دربرابر محاسن منحصریه فردش چیزی نیست! هفتاد شات رگوله۶۰ژولی با دقت آرمانی!بینظیره...
با سلام:
آقا ببخشید من هم با این 70 شات رگوله 60 ژولی خیلی حال میکنم ولی 12 میلیون هم میشه باهاش یک 5تیر وینچستر مدل 12 پمپ اکشن خرید !!!!!!!!!!!!!!!!! ولی از این مزایا که بگذریم ، انگار یک مارادور رو سوار این قنداق کردن .
اصلا آقای حسینی بیا تاپیک فروش مارادور رو ببند یه قنداق اینطوری هم براش سفارش بده ، بگو خودم از اینها وارد کردم ......خخخخخ
با سلام.
ببخشید من دیشب با تبلت اون پست ارسال کردم،مثلا کیبوردش هوشمنده خودش برخی کلمات تو حافظش داره برای همین مورانا شد مولانا خخخخ.Khansariha (8)
اقای کوهنورد عزیز خدایش وینچستر 5 تیر پمپ اکشن 12 میلیونه ؟! من فکر میکردم یکم گرون تر باشه خخخ.البته من خیلی تو کار سوزنی نیستم .Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع