انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات شرکت کنندگان و بررسی مسابقات
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3
لینک خبر گزاری های مختلف در رابطه با مسابقات

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام
این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چندین عکس و گزارش هم از مسابقه نوشته است Khansariha (256)
درود به همه دوستان.....جا داره همینجا از دوست عزیز و استاد خودم آقا مسیح تشکر کنم چون من اصلا قصد شرکت در مسابقرو نداشتم و بدون اینکه چیزی بگم خودشون پیشنهاد شرکت در مسابقرو با سی زد دادن که با وجود ممانعت من بازم مجبورم کردن که شرکت کنمو کلی امکاناتو ساچمه و .... هرچیزی که به تیراندازی بهتر من کمک کنه در اختیارم قرار دادن....خلاصه هرچی از زحمتای این چند روزه بگم بازم کم گفتم.
از سهیل صلحی عزیزم و محسن حبیبی گل هم تشکر کنم که قبل از مسابقه کلی بهم روحیه دادن
ی تشکرم از رفقای گلم آقایان حمید کاردان، بهروز امین الرعایا، دکتر عبدالله ملکی، اسماعیل کیا، رضا توکل و محسن اکبری، محسن سلگی(Hellboy) داشته باشم که زحمت کشیدن و خصوصا پیام تبریک دادن...
تشکر ویژه ام از آقا سعید گلم (SAID) که یک هفته بهشون زحمت دادیم....
راستی اینم بگم کلی پیش علی آقای گل آقا اسماعیل سهیل جان و حمید حکمی عزیزو آقای ساچمه ای و کلیه عزیزانی که مارو یاری کردنو برگزارکنندگان محترمو......خانواده محترم رجبی(خخخخخخ) خوش گذشت جای همگی خالی که چقدر خندیدیم
بخاطر همه لحظات خوبی که رقم خورد از همه ممنونم
================================================
خوب آقا بریم سر کلکل....کی گفته برا ما باد نمیومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سیبل اول و دوم ما هم باد شدید بود تازه با سی زد 16 ژولی 4.5 که اگه (بووووووووووق) باد تیرشو میبره کنار کلی تفنگ 40 ژولی بعدم باد بیادو نیاد ما باج به کسی نمیدیم اما خارج از شوخی انشالا سری بعد تو شرایط یکسانتر مسابقه بهتری میدیم....تیراندازی اصلا ادعا بردار نیست چون سر یک میلیمتر یهو مسابقرو از دست میدی.
اما بهرحال خوب شد که بچه های سایتمون بی نصیب نموندن از مسابقه...تبریک به همه عزیزان سایتKhansariha (8)
دادا فدا .....Khansariha (256)
دوستان باید این پست رو زودتر ارسال می کردم ولی متاسفانه به علت خستگی مسابقه و مسافرت و نیز بلافاصله فردای روز مسابقه ، مسافرت به محل کار و مشغله کاری و همینطور درگیری برای ارسال گزارش های مسابقه در انجمن های دیگر و پاسخگویی به دوستان کمی این موضوع به تاخیر افتاد.
سعی کردم در گزارش خودم از مسابقه همه چیز را به کمال رعایت کنم گرچه از کاستی ها کمتر گفتم و این به خاطر مثبت اندیشی خودم بود و اعتقاد به اینکه برگزاری و انجام این مسابقه در این سطح و ساپورت رسانه ای یک رویداد بزرگ و نقطه عطفی در تیراندازی سلاح های بادی غیر سالنی بوده و به حرکت روبه جلو این رشته در آینده امیدوارم.

به هر صورت دوستان شرکت کننده و همراهان عزیز در این تاپیک نسبت به اطلاع رسانی شرایط جوی نامناسب و یک سری از کاستی های دیگر اقدام کردند و من بیش از این موضوع را ادامه نمی دهم. از صبر و پشتیبانی علی اقای اسحاقی ، اسماعیل عزیز ، حمید گرامی ، شهریار عریز ، آقا سعید سعادت ، مسیح عزیز که واقعات زحمت زیادی در روز برپایی مسابقه کشیدند و از همه دوستان اصفهانی ، سهیل و عرفان عزیز ، دوستان استان گلستان اقا رضا قلعه قافی و برادرشون وحید ، طاهر صحنه و دوست خودم آقا هادی اونق تشکر ویژه ای دارم. در این رابطه با مسعود عزیز در روز فردای مسابقه صحبت هایی داشتم و نیز پستی که شامل همه موارد کاستی ها و پیشنهادات از نظر خودم بود را در انجمن پرشین شوترز و در تاپیک مرتبط ارسال کردم. آخرین پستی که طی چند پست ارسالی بین من و مسعود قدیری با موضوع رفع کاستی ها ، دلگیری ها و نیز مشکلات بوجود آمده در طی مسابقه ارسال شده را به صورت نقل قول کامل قرار می دهم :
نقل قول :صادق جان من نه تنها هیچ ایرادی از انتقادات نمیگیرم٬بلکه آرزو میکنم کاش همه مثل تو٬رضا و دیگر دوستان صادقانه چنین نقدهایی میکردند.از روز مسابقه ذهن من چنان درگیر وضعیت هوا شد که دیروز با جناب بوربور تصمیم گرفتیم تا تعداد میزها رو به ۱۵ عدد افزایش بدیم و سطح بتونی کف را هم اضافه کنیم.همچنین محلی برای تمرین شرکت کننده ها در نظر بگیریم و تعداد ثبت نام رو در هر مسافت به ۱۵ نفر محدود کنیم تا همه دارای شرایط برابر باشند.
واقعیت امر این هست که این هزینه ها رو خودم باید بپردازم و ممکنه انجام اینکار با کمی تاخیر باشه.اما قطعا برای مسابقه بعد اینکار انجام خواهد شد.همچنین تغییراتی در اهداف و محل قرار گیری ایجاد خواهد شد تا سرعت عمل بالا رود.
پیش از مسابقه تیم داوری و تیم شمارش امتیاز مشخص و در زمان مسابقه هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.
این مسابقه محک خوبی برای اینکار بود و به عقیده من تیم شمارش امتیاز آینده اسمائیل٬رضا و محمد خواهند بود و نیازی به خود من نیست.تیم داوری هم با کمک شما٬مسیح و دیگر دوستان تشکیل خواهد شد.
حتی خوشحال میشم اگر دوستان دیگر هم تمایل به شرکت در امور مسابقات را داشته باشند.گرچه نیازی به درخواست ما نبود و روز مسابقه همه برای انجام کارها بسیج شدند و واقعا ممنون از همه.
من مطمئن هستم مسابقه بعدی یک مسابقه تما عیار خواهد بود.شرایط برابر٬امکانات بهتر٬سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر و شاید هزینه کمتر...به هر حال ما در اینجام این مسابقات هنوز نو پا هستیم نیازمند کمک دوستانی چون شما خواهیم بود.

ممنونم از نگاه انتقادیت.
در هر صورت ایشان نیز به نوبه خود زحمات زیادی در این راه کشیده اند و برگزاری این مسابقه بدون یکسری هماهنگی های ایشان به این صورت امکانپذیر نبود و نباید این موضوع فراموش شود. ولی خوب کاستی هایی نیز در مدیریت مسابقه داشتند که مطمئنا خودشان به این موضوع واقف بوده و در جهت رفع این اشکالات هستند تا مسابقه ای بهتر و با شرایط عادلانه تر در آینده برگزار کنند. ان شا ا... در مسابقه بعدی از نظرات دوستان با تجربه این سایت نیز بیشتر استفاده کنند. در این راه آقای سعید آزادیان نیز زحمات زیادی را متقبل شده اند و مطمئنا مشورت ایشان با مسعود عزیز باعث تصمیم گیری و اجرای برنامه های موثرتری خواهد شد.
امیدوارم همه دوستان در این راه دست یکدیگر را فشرده و جمعیت ایرگانرهای ایران این حرکت را پشتیبانی کنند. مطئنا شرکت کنندگان و تیراندازن این رشته و سلاح های بادی بهترین اسپانسرهای مسابقات بنچ رست خواهند بود و قبل از هر چیز رضایتمندی این عزیزان مهم تر از هر اسپانسر مالی می باشد.
از کلیه اسپانسرهای محترم مثل آقای بوربور مسئول باشگاه تک تیرانداز و مسئولین ورزش ورامین ،آقای حمید ساچمه ای عزیز -فروشگاه درنا- و آقای طالبی ، نماینده بازرگانی الماس (اسم شریف یادم رفته) و آقای حریری ، شرکت درخت سبز سازنده میزهای مسابقه ، آقای آقالو (شارژ کپسول های دوستان در روز مسابقه یک کار بسیار پسندیده از طرف ایشان بود) کمال تشکر و قدردانی را دارم.
خوب دوستان ، دو روز اخیر مشغول گوش دادن به صحبت و نظرات دوستان شرکت کننده در مسابقه بودم و رک بگم تاثیری شدیدی روی کار شغلیم هم گذاشته بود همینطور همکارانم ، در هر صورت در آخرین صحبت ها با دوستان به نتایج خوبی رسیده ایم و امیدوارم بتوانیم در مسابقه بعدی عملکرد بسیار بهتری داشته باشیم و بتوانیم رضایتمندی شرکت کنندگان عزیز را به صورت بهتری بدست بیاریم. باز از مسعود قدیری عزیز و آقای آزادیان ، مدیران و دوستان ایران ایررایفل ، علی عزیز ، مسیح دوست داشتنی ، اسماعیل گرامی و حمایت همه دوستان ایرگانر تشکر و قدردانی می کنم.
برای یک زنگ تفریح و شادی دوستان و همینطور تشکر از اساتید عزیز چند تصویر که در جریان مسابقه از دوستان گرفته شده رو تقدیم می کنم :
[تصویر: 14139172221.jpg]

[تصویر: 14139172222.jpg]

[تصویر: 14139172223.jpg]

باور کنید ظهر که عکاس این آثار هنری ، تصاویر رو برام فرستادن اینجوری شدم Khansariha (106)
صادق جان تشکر
در توضیح عرض کنم این تصاویر به توصیه بنده توسط دوست هنرمند و نفر سوم ۲۵ متر میلاد روستایی ترسیم شده و بعد از موافقت دوستان خوبم محمد و مسیح در سایت ها قرار گرفت در صورتی که دوستان شرکت کننده دیگر تمایل به ترسیم کاریکاتور خودشون داشتند اعلام کنند تا خاطره ای از مسابقه باشه
آقا سعید ، من من ... Khansariha (13)
(2014-10-21 11:28 PM)salaeddin نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آقا سعید ، من من ... Khansariha (13)

آقا صادق برای برگزاری این مسابقه واقعا خسته نباشد امیدوارم تو مسابقات بعدی بتونید اگر احیانا کم و کاستی وجود داشته باشه رو بهتر رفع کنید
امتیازاتتون رو نگاه کردم به نظرم خیلی عالی بود محصوصا تعداد X های شما خیلی بالا بود
ولی متاسفانه کارت هدف دومتون خیلی جالب نشده بود که فکر کنم به همین دلیل هم در ردیف اول تا سوم قرار نگرفتید
البته فکر کنم زمان اون شلیک ها باد زیاد و بیش از حد بوده
البته شکست و پیروزی مهم نبوده چون به هر حال خدا رو شکر شما پیروز شدید
به دو دلیل یکی برگزاری موفقیت آمیز مسابقه و جا انداختن تدریجی مسابقه بنچ رست در کشور و دیگری هم حضور در چنین مسابقه ای
Khansariha (8)
در ضمن جان من سفارش بدید کاریکاتورتون رو با اون کلاه خشکله بکشن
Khansariha (226) Khansariha (219)
علی جان ، ممنون از ابراز لطف شما !
کارت 170 امتیازی مربوط به کارت اول من بود که کمی عجله ، خستگی و هیجان چاشنیش بود و با وجود باد زیاد کمی هم ناامید شده بودم و عملا شات های اولیه رو به صورت بی دقتی انجام دادم (یک ویژگی منفی برای تیراندازان عدم صبر و حوصله ، برهم زدن آرامش فکری و بی دقتی در زمانبندی شلیک هاست) در حالی که در کارت های بعدی با صبر بیشتر و دقت بالاتر در زمان بین کاهش و شدت وزش باد اقدام به شلیک می کردم. این وقت بسیار محدود بود و تنها وزش شدید باد کاهش پیدا می کرد ولی جریان هوا جوری بود که حدود 1 میلدات به سمت راست در زوم 16 دوربین سنترپوینت روی سلاح من تاثیر می گذاشت که در وقت های قبلی با شلیک روی سایتر ها این فاصله را پیش بینی کرده بودم. (جریان هوا از چپبه راست لاین تیراندازی بود ولی خوب سر پایه های اهداف گاها تغییر می کرد) در مقام توجیه عملکرد خود نیستم ولی در صورتی که در کارت اول اشتباه بالا را مرتکب نمی شدم به قطع اختلاف امتیازی در حد 30 امتیاز داشتم. در کل عملکرد ضعیف در حتی چند هدف می تواند اختلاف رتبه بندی در این رشته از تیراندازی را بالا ببرد. در دو کارت دیگر امتیاز های 229 و 215 را کسب کردم ولی خوب گاها علاوه بر شدت باد ، گیجی مسیر باد نیز باعث اشتباه در پیش بینی محل برخورد می شد که دیگه نمی شد کاریش کرد!
Khansariha (215)
صفحه ها: 1 2 3
لینک مرجع