انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: انهدام هواپیمای صهیونیستی در نزدیک نطنز با موشک زمین به هوا
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

[تصویر: IRGC-logo.JPG]

براساس این اطلاعیه هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

این اطلاعیه افزوده است: این اقدام شیطنت‌آمیز باردیگر خوی ماجراجویی رژیم صهیونیستی را آشکارتر و برگ سیاه دیگری به پرونده سراسر جنایت و خباثت این رژیم جعلی و جنگ طلب افزود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از ملت شریف و سرزمین اسلامی ایران از آمادگی همه جانبه و قاطع برخوردار بوده و حق هر گونه واکنش و مقابله به مثل را برای خود محفوظ می داند.


منبع : فارس نیوز
مک تاویش عزیز ،
اول نظر شخصی خودم رو در مورد ایجاد این تایپیک می گم : به نظر من درج این خبرها به صورت تایپیک و به صورت بررسی ویژه ارتباط تخصصی با موضوع سایت و انجمن ندارد (انجمن تخصصی تیراندازی و شکار-سلاح های بادی و شکاری)
دوم منتظر نظر مدیران عزیز می مونم. Khansariha (8)
در هر صورت تالار زیر برای ایجاد تایپیک تون مناسب تر بود!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


یا تایپیک زیر نیز ارتباط بهتری با موضوع خبرتون داره :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


با تشکر Khansariha (8)
سلام: جناب صلاح الدین عزیز اینکه این خبر بسیار مهم باید در تالار مربوط به خودش نوشته شود بحثی نیست اما اینکه چون اینجا انجمن تخصصی است و نباید اینگونه مسائل در آن مطرح شود هم درست نیست چه انکه تاپیکهای غیر مرتبط با موضوع انجمن داریم که مورد استقبال دوستان خصوصا مدیران محترم سایت است. و باید بدانیم که امنیت و آسایش ما در گرو رشادتها و جانبازیهای مردان بزرگ کشورمان اعم از سپا و ارتش و نیروی انتظامی است.حال اگر مایل بودید این مباحث را که بسیار مهم است و نیز به نوعی هم به مباحث این انجمن مرتبط میباشد را به تالار مربوط به خودش منتقل کنید.
آقا حمید عزیز همانطور که ذکر کردم ، "نظر شخصی خودم رو در مورد ایجاد این تایپیک می گم" این نظر شخصی من بود
البته پیرو گفته شما توجه فرمایید که :
نقل قول :و باید بدانیم که امنیت و آسایش ما در گرو رشادتها و جانبازیهای مردان بزرگ کشورمان اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی است.حال اگر مایل بودید این مباحث را که بسیار مهم است و نیز به نوعی هم به مباحث این انجمن مرتبط میباشد را به تالار مربوط به خودش منتقل کنید.
چون این موضوع در چند مورد توسط مدیران و ناظمین عزیز سایت در گذشته بررسی شده نیازی به ادامه بحث نمی بینم ، ولی به صورت عموم ، فروم های تخصصی در همان زمینه ای که برای آن ایجاد شده اند بحث و بررسی دارند و این در دنیای مجازی موضوعی کاملا پذیرفته شده است ولی چون نوع فرهنگ و گفتمان جامعه ما به صورت بازتری بوده و اعضای عزیز مایل به بحث و پیگیری موضوعات خارج از زمینه تخصصی انجمن نیز هستند و این موضوع توسط مدیران سایت هم مورد توجه قرار گرفته و نمونه آن وجود تالارها و تایپیک های غیر مرتبط با موضوع اصلی به طور مثال همین تایپیک عملیات های جنگی است. در هر صورت ایجاد تایپیکی برای این خبر ضرورتی نداشته و من اشاره و بحثی در مورد موضوع خود خبر نداشتم.
Khansariha (8)
سلام
این پهباد از نوع رادار گریز بوده و جالب اینجاست که اسلا اسراییل فکر نمیکرده رادار های ایران توان شناسای ای هواپیمای بدون سرنشین رو داشته باشه
همپنین این پهباد از نوع (هرون تی‌پی) بوده
این پهباد از جمله پیشرفته‌ترین هواپیماهای بدون سرنشین رژیم‌صهیونیستی به شمار می‌آید. «هرون تی‌پی» که «ایتان» نیز خوانده می‌شود، قادر است به مدت 70 ساعت در ارتفاع بیش از 45 هزار پا پرواز کند. برد عملیاتی این پهپاد نیز بیش از 7000 کیلومتر اعلام شده است.
همچنین این هواپیمای بدون سرنشین صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها وارد آسمان ایران شده است و آمریکا از طریق تکنولوژی ماهواره‌های جاسوسی به این پهپاد کمک کرده است. پهپاد مزبور از عرشه یک ناو آمریکایی برخاسته و از طریق یک کشور عربی وارد حریم هوایی ایران شده است
این پهپاد رژیم صهیونیستی از دریای سرخ و با عبور از آسمان یکی از کشورهای عربی به آسمان ایران وارد شده است.

نکات قابل توجه

1- اقدام اسرائیل در نقض حریم هوایی کشورمان و ورود به آن، چیزی جز نقض حاکمیت ملی ایران و به‌عبارت دیگر، تجاوز به گستره سرزمینی ایران نیست. بنابراین به‌طور قطع و بر اساس قواعد پذیرفته شده بین‌المللی، حق پاسخ‌گویی برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است؛

2- هدف قرار دادن یک پهپاد فوق پیشرفته رژیم صهیونیستی که رادارگریز نیز بوده است، بی‌تردید از توان دفاعی قابل اعتماد و مستحکم جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد. این واقعه به‌خوبی به دشمنان ملت ایران نشان داد که نیروهای مسلح این سرزمین، هر تجاوزی را ولو صرفا با هدف جاسوسی، به‌موقع و با دقت خنثی می‌کنند؛

3- نقش یک کشور عربی در نقض حریم هوایی ایران کاملا سوال‌برانگیز است. این اقدام نه‌تنها نقض حسن همجواری و حقوق همسایگی است، بلکه معاونت در جرم مرتکب شده توسط رژیم صهیونیستی نیز محسوب می‌شود. چنین کشورهایی نباید فراموش کنند که توان ایران برای پاسخ‌گویی به چنین اقداماتی به‌هیچ‌وجه ناکافی نیست. وقتی این جماعت با بسیج تمام نیروهای خود از پس متحدین ایران در منطقه برنیامده‌اند، تکلیف تقابلشان با خود ایران از هم‌اکنون روشن است؛

4- آنچه روز یک‌شنبه در نزدیکی نطنز اتفاق افتاد، اهمیت تاسیسات هسته‌ای فردو را که دارای حفاظت طبیعی است به‌خوبی روشن ساخته و علت اصرار رژیم‌های غربی به صرفنظر کردن ایران از این تاسیسات را نیز روشن می‌سازد. ساخت فردو از جمله هوشمندی‌های تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیرندگان نظام اسلامی است. غرب از آن رو به فردو حساسیت دارد که قابل هدف قرار دادن نیست و نمی‌خواهد ایران تاسیسات هسته‌ای امن در اختیار داشته باشد. با آنچه در نطنز رخ داد، روشن می‌شود که اصرار بر تعطیلی فردو، بخشی از خوی تجاوزگری دشمنان ایران است؛

5- در کشاکش مذاکرات هسته‌ای، تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم هوایی ایران تنها به مبهم‌تر شدن چشم‌انداز آینده تعاملات دیپلماتیک ایران و غرب منجر می‌شود. آنچه روز یک‌شنبه رخ داد، قطعا بی‌اعتمادی ایران را تشدید می‌کند چرا که نه‌تنها ایالات متحده نتوانسته است اسرائیل را در مسیر این تعاملات دیپلماتیک مهار کند، بلکه به خوی وحشی‌گری این رژیم کمک هم کرده است؛

6- ممکن است برخی در داخل کشور، باز هم با تکرار همان حرف‌های همیشگی، این موضع را تکرار کنند که این کار هم بخشی از تلاش‌های آن گروه از سیاست‌مداران آمریکایی است که نمی‌خواهند توافق نهایی حاصل شود. یادآوری این نکته به این دوستان ضروری است که بنابر اطلاعات موجود، پهپاد مزبور از روی عرشه یک ناو آمریکایی برخاسته است. ناو مزبور قطعا از فرماندهان ارتش آمریکا دستور می‌گیرد و فرماندهی کل نیروهای مسلح نیز در آمریکا بر عهده رئیس‌جمهور است. بنابراین مسئولیت آنچه رخ داد، با دولت آمریکاست، نه با کنگره و لابی‌های تندرو که عموما خوب به کار برخی تحلیل‌های عوام‌فریبانه می‌آیند.

تصویری از این پهباد

[تصویر: n00300809-t.jpg]

موفق وپیروز باشید
افرین خوشم اومد
هر چند در ساخت پراید پژو و سمند و چند تا ماشین هنوز ناکامیمKhansariha (290) اما از این نظر خوب پیشرفت کردیم و این هم به خاطر احساس نیاز به وجود امده.
دوستان نیازی به زدن تاپیک جدید نبود.... در تاپیک اخبار و عملیات های جنگی باید میزدید

در کل این پرنده همونطور که دوستمون فرمودند طبق اظهار نظر روزناما هاآرتض از نوع هرون یا هرون تی پی بوده که 2500 کیلومتر (نه 7000 کیلومتر) برد عملیاتی داره.

به نظرم بهتره مدیران مطالب رو منتقل کنند


یا علی

Sent from my ZP980+ using Tapatalk 2
(2014-08-25 11:12 AM)esijoon نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان نیازی به زدن تاپیک جدید نبود.... در تاپیک اخبار و عملیات های جنگی باید میزدید

در کل این پرنده همونطور که دوستمون فرمودند طبق اظهار نظر روزناما هاآرتض از نوع هرون یا هرون تی پی بوده که 2500 کیلومتر (نه 7000 کیلومتر) برد عملیاتی داره.

به نظرم بهتره مدیران مطالب رو منتقل کنند


یا علی

Sent from my ZP980+ using Tapatalk 2
سلام
طبق آخرین اخبار این پهباد از نوع هرمس بوده وبرد عملیاتی تا 8000 کیلومتر رو دارا بوده این اخبار رو فرمانده کل سازمان هوا وفضای سپاه پاسداران سردار حاجی زاده تایید کردنند
و روزنامه صهیونستی آرتض اخبار و اطلاعات کذب داده
ما میگیم از نظر تکنولوژی دفاعی خیلی پیشرفت کردیم اما بعضی از دوستان خدا خیرشون داده فکر میکنن الان ایران داره در سال 1357 زندیگی میکنه.
اینا یک صدم اون چیزیه که ایران داره ازش استفاده میکنه.
ما میتوانیم اینکه چیزی نیست.
یا علی
ممنون از دوستان عزیز Khansariha (8)
از اینکه این خبر خیلی مهم هست و نشانه یک سطح بسیار بالا در توانمندیهای رهگیری و سیستمهای نسل جدید راداری هست شکی نیست Khansariha (256)
دست دوستان از بابت اعلام خبر درد نکنه Khansariha (8)
تنها محل اعلام این خبر یا بررسی آن میماند که بهتر بود در انجمن ( سلاح ها و تجهیزات نظامی ) اونجا مطرح میگردید البته از حیث بررسی وگرنه بعنوان خبر نیازی به تاپیک مجزا ندارد . ولی چون فعلا یک تاپیک براش باز گردیده و اظهار نظرهائی داشته من تاپیک را به اون بخش منتقل میکنم . فعلا Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع