انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی hatsan 125 gas spring
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
سلام دوستان با توجه به پست قبلی که گذاشتم و این که فشار جک رو بالا بردم اومدم یک گروپ بگیرم ولی متاسفانه با توجه به اینکه قدرت بسیار بالا تر رفته بود ولی تویه هر شرایط و متراژ و حتی استفاده از ساچمه های گوناگون خیلی دقت تفنگ پاین اومده بود که توی 35 متر همه بیرون از یک ورق اچار میخورد که گفتم اگه بزارم ابروم میره با توجه به اینکه با حداقل هشت مورد ساچمه تست کردم که کمترین 18 گرین و بیشترین 32 گرین بازم خیلی پرت میزد و مجبور شدم مجداا فشارو بارم روی 130 که مجدد با همون نوع ساچمه ها و همون ساپورت و متراژ بیشترین گروپ بهم سه سانتو نیم داد و کمترینش بازم با ساچمه رنجر 22 گرین و الماس 20 گرین حدودا دو سانت شد.گفتم در جریان باشین یوقت نرین شارژ کنین جکو چون قدرتو بدست میارین ولی دوربینو دقتو از دست میدین.با سپاس فراوان
یادش بخیر منم داشتمش
قدرتش عالی بود
دوستان این هم گروپ با 125 th vortex
فاصله تا هدف 21 متر دقیق
ساچمه 22 گرینی مارشال رنجر
ساپورت:صندلی تا شو مسافرتی
وضعیت هوا:نسیم ملایم
دوربین:4.16.50 لیپرز زیرو لاک دار
تعداد شلیک 5 ساچمه بعد از صفر کردن دوربین در همین فاصله


[تصویر: 4rla4qyodlch210ahyx.jpg]
سلام دوستان یه سوال همینطور که میدونین جک تفنگ های هاتسانو میشه فشارشو کم یاا زیاد کرد البته تا جایی که روش نوشته مثلا 145 بار حالا میخواستم ببینم توی کیفیت قدرتش فرقی میکنه که هوا باشه یا هر گازه دیگه ای اگه فرق میکنه بهتره با چه نوع گازی پر بشه.ممنونم
(2015-04-14 07:31 AM)nimastarsun نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان یه سوال همینطور که میدونین جک تفنگ های هاتسانو میشه فشارشو کم یاا زیاد کرد البته تا جایی که روش نوشته مثلا 145 بار حالا میخواستم ببینم توی کیفیت قدرتش فرقی میکنه که هوا باشه یا هر گازه دیگه ای اگه فرق میکنه بهتره با چه نوع گازی پر بشه.ممنونم
گازی که داخل این نوع جکها هستن همون هوا هست واگر بخوای قدرتشو کم یا زیاد کنی باید با تلمبه خود هاتسان یا هرتلمبه دیگه پرش کنی.من فکر کنم داخل جکهای وکیوم نیتروزن میریزن مثل بنجامین تریل البته باید اساتید نظر قطعی رو بدن ولی نوع گاز فرقی نمیکنه بلکه بیشتر فشار گاز هست که تعیین کننده مقدار قدرت هست این مساله چیز مهمی نیست که بخوای روش فکر کنی.


(2015-04-04 11:44 AM)milad123 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان این هم گروپ با 125 th vortex
فاصله تا هدف 21 متر دقیق
ساچمه 22 گرینی مارشال رنجر
ساپورت:صندلی تا شو مسافرتی
وضعیت هوا:نسیم ملایم
دوربین:4.16.50 لیپرز زیرو لاک دار
تعداد شلیک 5 ساچمه بعد از صفر کردن دوربین در همین فاصله


[تصویر: 4rla4qyodlch210ahyx.jpg]

میلاد خان خیلی گروپ خوبی گرفتی تو این فاصله و بایه تفنگ سوپر مگنوم" فقط خواستم بپرسم که واشر پیستون رو عوض کردی یا نه؟
نه من واشر رو عوض نکردم.شاید تفنگ چون جز تولیدات جدید هست کمی تغییر تو کیفیت داشته.(کما اینکه هم ورژن فنری و هم ورتکس رو دارم کاملا افزایش دقت تو ورتکس برام مشهوده ضمنا با ساچمه 22 گرینی رنجر این تفنگ با فشار 130 بار جک 30 ژول هست که خوب 10 ژول نسبت به فنریش قدرتش هم کمتره)اما مشکلی که جدیدا متوجه اون شدم این بود که پس از صفر شدن دوربین باز با هر چند شلیک تنظیم دوربین به هم میریزه.دیدم به این دلیل هست که پایه دوربین با اینکه 4 پیچ یک تکه هست با هر شلیک چن میل به عقب میاد.علت این امر اینه که جنس سفارش ایران فاقد اون ریل اضافه هست که هم پایه 11 و هم 22 روش بسته میشه و به همین دلیل چون ریلش شیاری هست مثل b3 چینی.پایه 10 پیچ هم که ببندی پایه محکم نمیشه تو جاش.کسی راهی به ذهنش میرسه؟
این ریل به طور فابریک در تمام دنیا هست به جز سفارش ایران

[تصویر: product_361.jpg]

این هم ریل سفارش ایران
[تصویر: 04_14141243207111341.jpg]



[size=large]منتظر نظرات و راهکارهای دوستان فنی سایت هستم
میلاد جان من روی استریکر اولیه که داشتم این مشکل رو داشتم و حتی با بستن پیچ استپ روی ریل با چند تا شلیک پیچ شکست و ورق اسپ پرید بالا و باز هم پایه لیز خورد.اخر سر اسلحه رو باز کردم یک قسمتی از بیرون سیلندر رو که به پیستون گیر نمیکرد رو با اضافه کردن یک تیکه فلز ضخیم کردم و بعد جفتشونو روی هم چسبوندم و بعد با مته سوراخ کردم و اونموقع یک پیچ درست و درمون رو همراه با ورق استپ پیچ کردم و مشکلم حل شد.
البته مواظب پیچ بلند نباشه و از داخل به پیستون گیر نکنه.ضمنان هنگام سوراخ کردن براده ها میره داخل سیلندر و باید پاک بشند.
سوراخ فابریکی استریکر هم همین مشکل رو داشت و پیچ استپ رو وقتی میبستم به پیستون گیر میکرد و واشر رو خط مینداخت.این اسلحه هم اگر سیستمش تقریبا شبیه اون باشه براحتی میتونی استپ توپ براش ببندیKhansariha (8)
البته اگر الان میخاستم اینکارو بکنم پشت ورق استپ دوتا خال جوش سبک میزدم با درجه حرارت پائین(چون بدنه فلزی زیاد ضخیم نیست و ممکنه سوراخ بشه)
سلام دوستان و شما علی اقا،
توی سایت نمایندگی خیلی در مورد ریل ۱۲۵ صحبت شده و تو بار جدید که اومده این ریل هست فکر کنم از دوشنبه میشه این ریل رو خرید، من هم با ۱۲۵ این مشکل رو داشتم،
سیستم ورتکس تا ۱۸۰ بار قابل شارژه و مشکلی درست نمیکنهKhansariha (367)
سلام دوستان
در مورد سلا ح های نیترو پیستون می خواستم بدونم به علت نبود لرزش های خاص در هنگام شلیک که در فنری ها وجود داره آیا میشه از همون شلیک اول دوربین رو روی سلاح تعبیه کرد؟
(2015-06-11 08:43 AM)mohsen.66 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان
در مورد سلا ح های نیترو پیستون می خواستم بدونم به علت نبود لرزش های خاص در هنگام شلیک که در فنری ها وجود داره آیا میشه از همون شلیک اول دوربین رو روی سلاح تعبیه کرد؟
دوست عزیز شما هر تفنگیرو که تصمیم بگیرید دوربین دار کنید ، دوربین روش میزارید و شروع به تنظیم میکنید دیگه، چه فرقی میکنه نیترو باشه یا فنری؟ منظورتون واضح نیست، میشه دوباره کامل تر بپرسید
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
لینک مرجع