انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تفنگ فنری QB-20
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
(2014-02-12 02:29 PM)komail نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوست عزيز امكان داره از باز شده اسلحه هم عكس بزاريد ( ماشه و ... )

سلام... اومدم براتون بازش کنم عکس بگیرم .... دو تا پیچ جلو رو باز کردم ولی پیچ زیر حافظ ماشه اینقدر سفت بود که بی خیال شدم Khansariha (266) احتمالا تو کارخانه توش چسب آهن ریختن بعد پیچوندن که دیگه شل نشه Khansariha (226)

دوست عزیز اول سفت کن خودت بعد باز کن.....
يكي ديگه از ايرادات اين تفنگ ميشه به نداشتن قطعات يدكي خاص اشاره كرد.
به فرض اگه ماشه خراب بشه شايد نتوني اونو پيدا كني.
مثل B11 كه ضامن ماشه اون شكست و ديگه پيدا نشد.فروشنده (ذكرعلي) هم گفت كه اين نوع سلاحها فقط مدتي وارد ميشه و بعد قطع ميشه و بدون خدمات هستش.
آقای saghebتفنگ شما QB18هستش که به نسبت قیمتش کیفیت نسبتا خوب قدرت کم ودقت عالی داره که ضامنش هم طرح وایرخ هست
(2014-02-12 06:13 PM)MILADSOBHI نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست عزیز اول سفت کن خودت بعد باز کن.....

درسته تقریبا هیچ کدوم از قطعات یدکی این تفگها گیر نمیاد ولی باور کنید این تفنگ ها بخاطر سرعت و قدرت کم واقعا استحلاک کمی دارند و مثل خیلی از تفنگ های دیگه به این زودی و حتی تا آخر عمر نیاز به تعویض واشر و فنر ندارند!!!
به قولی مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه Khansariha (266) این تفنگ قیمت اش حتی از قیمت ماشه یه تفنگ حرفه ای هم کمتره... شما می تونی مدت طولانی ازش استفاده کنی اگر هم خراب شد بدیش نون خشکه ای و اصلا هم حسرت نخوری Khansariha (266) من از تنها چیزیش که می ترسم این ماشه پلاستیکی شه که یه وقت نشکنه... با اینکه دوستم آپاچی 900 داره و اون هم تا حالا ماشه اش نشکسته ولی خوب این تنها نگرانی ام از این تفنگه
امروز باش از 12 متری تو خونه میزدم... خیلی دقت اش خوبه Khansariha (8) من فردا گروپ گیری می کنم از یه فاصله دورتر و عکسشو میزارم ببینید... تو همین فاصله 12 متر با ساپورت بالشت ترکی Khansariha (266) و دستم هم که میلرزید ساچمه ها در یه دایره به قطر 2 سانت خورد!!! اون هم با ساچمه زاقارت پژمان!!! خودم هم تعجب کردم Khansariha (214)
گروپ چی شد پس.
ضامنش دقیقا کجاست؟
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع