انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: Concept Elite Rifle تفنگ PCP جدید انگلیسی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان

شرکت بروکاک دایرکت یک شرکت معتبر انگلیسی هست که ظاهرا تازگی ها با ارائه محصولاتش در آمریکا قدرت اونها رو تا 40 ژول افزایش داده. Concept Elite Rifle یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت هست و با ارائه اون به بازار به نظر من رقابت تنگاتنگی با محصولات آلمانی و سوئدی ایجاد شده. تعداد تفنگ های ساخت انگلیس هر روز داره بیشتر می شه و هر کدوم از اونها هم حرف های زیادی برای گفتن دارن.

[تصویر: concept-s6-elite.jpg]

امیدوارم موضوع این تاپیک تکراری نباشه و مباحث مرتبط با این تفنگ در این تاپیک ادامه پیدا کنه.

مشخصات تفنگ رو هم در صفحه زیر که از سایت رسمی شرکت هست می تونید مشاهده کنید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نکات جالب توجهی که در مورد این تفنگ وجود داره یکی اینه که وزنش زیر 3 کیلوگرم هست. با 2.75 کیلوگرم وزن این تفنگ از وایرخ 100، دایانا P1000 و تفنگ های هاتسان و اوانیکس و ... تا حد قابل توجهی سبک تره.
دوم اینکه در کالیبر 5.5 می تونه 70 شلیک با قدرت 40 ژول داشته باشه که این برای یک شکارچی ایده آل هست به نظر من. نکته سوم اینه که در ساخت این تفنگ از چوب گردوی خیلی با کیفیتی استفاده می شه و استهلاک و خرابی اون رو به حداقل می رسونه. مثل بعضی از تفنگ ها که نام بردنشون در این تاپیک جایز نیست با یک ضربه کوچک دیگه قنداق تفنگ نمی شکنه.

ممنون می شم اساتید و اهل فن نظرشون رو در مورد این تفنگ بگن تا ما هم از اطلاعاتشون بهره مند بشیم. به نظر شما این تفنگ می تونه یک رقابت جدی با تفنگ های مطرحی مثل وایرخ 100 داشته باشه؟ (از نظر دقت، قدرت، کیفیت ساخت و ...) در عمل کدوم تفنگ ها با قدرت 40 ژول می تونن این تعداد شات داشته باشن؟
لینک مرجع