انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی Airarms 510
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
دوستان سلام مدتیه که این تاپیک ساکته!
یک سوال داشتم دوستانی که این سلاح رو دارند بیشترین فاصله ای که باهاش شکار زدن چند متر بوده??
بزرگترین شکاری رو که باهاش زدین چی بوده??
ممنون دوست عزیز که به یاد این تاپیک بودیدKhansariha (48)
من بیشترین فاصله ای که زدم کفتر چاهی بود که از فاصله حدود 90متر شکار کردم.د.البته با خوش شانسی.چون دوربینم سنتر پوینت هست و تو فاصله های بالا شفافیت و ارزش میلدات کم میشه.مطمنا با دوربین بهتر مسافت های بالاتر هم قابل دسترس خواهد بود.جالب اینجاست که ساچمه جی اس بی 18 گرین در این مسافت از اونور بدن شکار خارج شده بود.البته طبق گفته دوستان و تست قدرت انجام شده میشه تا فاصله130متر هم روی این اسلحه حساب باز کرد.البته با دوربین و امکانات و حساب کتاب های دقیق نرم افزاریKhansariha (8)
با سلام. در مورد سوال دوست عزیز بنیامین عرض کنم تو فاصله 114 متری کلاغ رو تونستم بزنم و این مورد دوبار تا حالا اتفاق افتاده. در مورد شکار بزرگ هم چند وقت پیش جایی بودم و دو تا موتور سوار بهم نزدیک شدن و ازم خواهش کردن سگی رو که 65 متر باهام فاصله داشت رو بزنم. وقتی علت رو جویا شدم یکیشون گفت این سگها رو با اجازه محیط زیست و شهرداری نابود میکنیم چون هار شدن و به یک دختر حمله کردن . در ضمن جنازه 3 تا سگ دیگه رو هم که روز قبل زده بودن رو بهم نشون دادن. با این توضیحات از همون فاصله یه تیر بهش زدم . حیوون فقط بلند شد و دوباره افتاد. وقتی رفتم بالا سرش متوجه شدم تیر خورده به شش حیوون و از اون طرف خارج شده. البته این رو هم عرض کنم که اگه جنازه اون 3 تا سگ رو بهم نشون نمیدادن هیچوقت اقدام به این عمل نمیکردم.
ممنون دوستان به خاطر جوابتون.
با این حساب تا صدمتر میشه رو این تفنگ برای شکار خرگوش ویا کبک استفاده کرد. من بین این تفنگ ووایرخ ۱۰۰ اف اس بی دو دلم.
آقا بنیامین هر دو تا تفنگ خوبی هستند. شما اگر میتونی با هر دوتا تیراندازی کن و بعد تصمیم بگیر. وایروخ تفنگ خوب و دقیق زنی است ولی بیشتر به درد کار تارگت میخوره چون سنگینه و این سنگینی تو کار هانتینگ اذیت کننده است. اما ایرآرمز در کل تفنگ شکاری با وزنی سبک تر از واروخ و بالانس بسیار خوب که اجازه میده راحت سر دست تیراندازی کنی. پیشنهادم بازم همون متن بالاست. اگر برات مقدوره هر دو تا رو دست بگیر و باهاشون تیراندازی کن.
اقای بنیامی اگر برای شکار میخوای بین این دو انتخاب داشته باشی به نظر من و طبق گفته اقای حکمی با وایرخ 6 خان تیراندازی کنید چون 6 خان وایرخ تخریبش بیشتره برای شکار.موفق باشید.
چه 6خان و چه 12خان چه هر مدل دیگه ای از وایرخ100 تخریب قابل قبولی داره و برای شکار جواب میده.منتها فاکتور اصلی انتخاب pcpشکاری تخریب و قدرت نیست.موارد دیگری مثل وزن، تعداد شات بالا، خوشدستی و .. مهمه که با در نظر تمام این جوانب میشه S510 رو شکاریتر دونست.البته منظورم این نیست که وایرخ تفنگ خوشدستی نیست و نمیشه باهاش شکار کرد.هر دو سلاح خوب هستن و برای دو کاربری متفاوت طراحی شده اند
با سلام و درود به همه دوستان گلم
خواستم ببپرسم از لحاظ دقت بین دو سلاح وایروخ صد و S 510 Extra fac کدوم یکی دقت بیشتری برای هدف زنی داره؟آخه S 510 Extra fac لولش 12خان (مچ فرید یا مچ گرید)والتر هست اسم دقیقشو نمیدونم اما با این حال ساخت والتر
و خوب خیلیا از این سلاح تعریف میکنن نمیدونم میشه گفت رقیبه اصلی وایروخ باشه یا نه اما طبیعتا جزو رقبا هست ، و همین طور یه سوال دیگه داشتم S 510 Extra fac دارای رگلاتور هست یا از سیستم فشار شکن بهره میبره؟
البته ببخشید سوال مو اینجا مطرح کردم میدونم مربوط به تاپیک مقایسه میشه اما خوب تو اون تاپیک موضوعی در رابطه با مقایسه این دو این دو سلاح نبود.
سلام دوست عزیز
اولا لوله این تفنگ لوتار والتر مچ گرید هست هست یعنی کیفیت و دقت ساخت بالا و مسابقاتی داره.
این تفنگ یکی از دقیق ترین تفنگ های پی سی پی کلاست هانتینگ محسوب میشه.و دارای فشار شکن هست
در مقایسه با وایرخ ،به نظر من 510 در گروپ هایی با تعداد شلیک کم (مثلا 5 شلیک) دقیقا مثل وایرخ عمل میکنه اما در شات های بعدی گروپ 510 به خاطر نداشتن ریگولاتور کمی بازتر میشه
شخصا این تفنگ رو 6 ماه هست که خریداری کردم و واقعا هم راضی هستم !
Khansariha (8)
مچکرم دوست من
ولی در شات های بعدی چقد باز میشه گروپش؟
ولی پس با این که فشار شکن داره....دقتش باید از بنجامین مارادور و یا دیانا پی 1000 بیشتر باشه دیگه نه؟
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
لینک مرجع