انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تاپیک بچه های خونگرم و غیور استان بوشهر(قلب اقتصاد ایران)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
به به سلام به همه هم استانی های عزیز

رضا هستم 22 ساله ازشهرستان دشتستان (برازجان) مخلص ارادتمند همه شما موفق باشیدKhansariha (219)
عید سعید فطر رو به بچه های غیور بوشهری تبریک عرز می نمایم Khansariha (8)
سلام بر غیور مردان بوشهر
امروز به اتفاق داییم رفتیم شکار
البته نه با تفنگ
با تور که ما بهش میگیم ره
خلاصه از صب ساعت 7 تا 10 نشستیم و اینا رو گرفتیم
البته کبوتر و گنجشک و زیاد بود ولی لازم نداشتیم
بیشتر بلبل لازم داشتیم
[تصویر: 13474451821.jpg]
از همین جا همدردی ام رو با مردم با مرام استان و شهر بوشهر اعلام می کنم. امیدوارم همه تون شاد و سلامت باشیدKhansariha (256)Khansariha (8)
ممنون فولاد جان ، من هم به نوبه خودم و اینکه بخش بیشتری از سال رو تو منطقه عسلویه و استان بوشهر هستم ، این واقعه رو تسلیت می گم و دعا می کنم هر چه زودتر کمک رسانی و امداد برای بازماندگان مهیا شود.
بچه های استان بوشهر همدردی ما رو بخاطر زلزله اخیر بپذیرید انشالله خداوند رفتگان رو قرین رحمت و به بازماندگان صبر عنایت فرماید Khansariha (8)
سلام دوستان گرامی بوشهریKhansariha (8)
امیدوارم که همتون سلامت باشین و در این واقعه اسفبارمارو همدرد خودتون بدونین انشالا هرچه زودتر امدادرسونی انجام بشه وآلام اسیب دیدگان التیام پیدا کنهKhansariha (221)
با عرض تسلیت به همه مردم ایران بخصوص بوشهری های عزیز ،به امید عطای صبر به داغدیدگان از طرف خداوند بزرگ و دیدن روزی که بخاطر کوچکترین اتفاق شاهد مرگ هموطنان عزیزمان نباشیم . ای عزیزان ما را نیز در غم خود شریک بدانید
بنده هم به نوبه خودم این حادثه تلخ تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان آرزوی سلامتی عاجل برای مصدومین و صبر جمیل برای بازماندگان و همنشینی با سید الشهدا و رحمت و مغفرت برای از دست رفتگان دارم.
اين ضايعه جان گداز را به تمامي بازماندگان آن عزيزان از دست رفته را تسليت عرض مي كنم و از ايزد منان براي خانواده محترمشان صبر و بردباري خواستارم
خداوند روح پر فتوحشان را قرين رحمت خويش گرداند.
رحم الله من يقرا فاتحة مع الصلوات
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
لینک مرجع